سریال غربت چند قسمت است؟

سریال غربت یکی از سریال های محبوب این روز های نمایش خانگی است که از پلتفرم نماوا منتشر می‌شود. نماوا پس از از دست دادن رتبه اول و پیشی گرفتن فیلیمو و فیلم نت از آن، سعی می‌کند با ساخت سریال های جذاب و پر حاشیه به جایگاه اولیه خود بازگردد.

این سریال یک بار توقیف شد و پس از این خیلی از بینندگان به آن روی آوردند تا ببینند دلیل توقیف چه بود. پس از چند هفته در نهایت قسمت جدید سریال غربت منتشر شد و بینندگان بیشتری را به خود جذب کرد. در این مقاله می‌خواهیم پاسخ سوال پر تکرار سریال غربت چند قسمت است؟ را بدهیم. با سیب ما همراه باشید.

سریال غربت چند قسمت است؟

سریال غربت چند قسمت است؟

سریال محبوب غربت داستان گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر را به تصویر می‌کشاند که قصد دارند صاحب کارشان را دور بزنند و مهاجرت کنند. آنها برای این کار نیاز به پول زیادی دارند به همین دلیل تصمیم می‌گیرند یک سرقت بزرگ را ترتیب دهند. داستان آنها بسیار پیچیده و مرموز می‌شود...

طبق اعلام سازندگان سریال غربت، این سریال 16 قسمت دارد. البته لازم به ذکر است که درصورت استقبال خوب کاربران و بینندگان از این سریال، ممکن است شاهد فصل های دیگری از سریال غربت نیز باشیم. باید دید در پایان انتشار از 16 قسمت، سازندگان سریال و البته پلتفرم نماوا برای آن چه تصمیمی می‌گیرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید