رنگ های آیفون 16 | تمام رنگ های سری جدید اپل (نرمال + پرومکس)

یکی از مواردی که هر بار در زمان رونمایی از سری جدید گوشی های اپل بسیار برای مخاطبان و طرفداران این برند مهم هست، رنگ هایی هست که اپل برای سری جدید خودش اعلام می‌کنه. البته بعنوان یه سامسونگ باز میگم، اینکه اپل و طرفداراشر روی رنگ ها تمرکز دارن دلیلش اینه که امکانات و تغییرات خاصی روی نسخه های جدیدش وجود نداره!

بگذریم از این بحث ها. به هر دلیلی که هست، امروزه رنگ آیفون برای اپل باز ها بسیار مهم هست. توی این مقاله میخوایم رنگ های مختلفی که آیفون 16نرمال، آیفون 16پرو و آیفون 16 پرومکس دارند رو به شما معرفی کنیم. در ادامه با مجله سیب ما همراه باشید.

رنگ های آیفون 16

رنگ های آیفون 16 و 16 پلاس

طبق اعلام کمپانی اپل، رنگ های آیفون 16 و 16 پلاس با هم مشترک هستند و همچنین رنگ های آیفون 16 پرو و 16 پرومکس با هم مشترک هستند. یعنی شما نمی‌تونید آیفون 16 نرمال و 16 پرومکس با رنگ یکسان خریداری کنید و ترکیب رنگ ها با هم متفاوت هست. در ادامه با این رنگ ها بیشتر آشنا میشیم. در قسمت اول رنگ های آیفون 16 و 16 پلاس رو قرار میدم.

رنگ های آیفون 16 و 16 پلاس:

  • سفید
  • مشکی
  • آبی اقیانوسی (Ultramarine)
  • سبز نعنایی (TEAL)
  • صورتی

آیفون 16 آبی اقیانوسی

آیفون 16 آبی اقیانوسی (Ultramarine)

در این قسمت، آبی آیفون 16 رو در کنار آبی آیفون 15 قرار دادیم تا تفاوت رنگ ها رو کاملا لمس کنید. آبی اقیانوسی که در آیفون 16 استفاده شده یک رنگ زنده تر و جذاب تر به نظر میرسه که نظر هرکسی رو جذب میکنه. آبی آیفون 15 به عبارتی رنگ آبی آدامسی بود.

آیفون 16 صورتی

آیفون 16 نرمال صورتی

رنگ صورتی آیفون 16 هم تفاوت قابل توجهی با صورتی که در آیفون 15 استفاده شده بود داره. همونطور که در رنگ آبی دیدیم، این بار از صورتی پر رنگ تر و زنده تر به جای صورتی آدامسی استفاده شده و این موبایل رو بسیار جذابتر از قبل کرده.

آیفون 16 سبز

آیفون 16 سبز (Teal)

 رنگ سبز آیفون 16 نرمال و 16 پلاس رو مشاهده می‌کنید که به سبز نعنایی شناخته میشه و علاوه بر پر رنگ تر بودن، رنگ متفاوت تری رو نمایش میده نسبت به آیفون 15. رنگ سبز در آیفون 15 خیلی استقبال خوبی نداشت ولی به نظر میاد با این تفاوت قابل توجه و انتخاب این سبز جذاب، آیفون قصد داره فروش اپل 16 سبز رنگ رو بیشتر کنه.

آیفون 16 سفید

آیفون 16 سفید

آیفون 16 مشکی

آیفون 16 مشکی

طبیعتا همونطور که انتظار داریم، تمام گوشی های تولید شده این دو رنگ سفید و مشکی رو دارن و این بار هم توی آیفون های 16 این چارچوب حفظ شده. آیفون 16 مشکی و سفید تفاوت خاصی با نسل قبلشون ندارن اما این دو رنگ همیشه جذابیت خودشون رو حفظ میکنن و طرفدارای خاص خودشون رو دارن.

رنگ های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس

رنگ های آیفون 16پرو و 16 پرومکس

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، اپل دو سری رنگ متفاوت برای آیفون های 16 نرمال و 16 پلاس و رنگ های دیگری برای آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس انتخاب کرده است. آیفون رنگ های متفاوت تری را برای سری پرو و پرو مکس خود انتخاب کرده. برعکس 16 نرمال و 16 پلاس در این بخش رنگ های سنگین تری میبینیم و به عبارتی این سری آیفون رنگارنگ نیستند.

رنگ های آیفون 16 پرو مکس:

  • مشکی تیتانیوم
  • سفید تیتانیوم
  • صحرا (Desert)
  • تیتانیوم طبیعی (Natural Titanium)

آیفون 16 پرو مکس دیزرت تیتانیوم

آیفون 16 پرو مکس رنگ صحرا Desert

ابتدا رنگ جدید و متفاوت آیفون 16 پرو مکس را معرفی می‌کنیم. رنگ صحرا یا Desert. این رنگ جایگزین رنگ آبی تیتانیومی در آیفون 15 پرومکس شده است که استقبال خوبی نیز از این رنگ شده بود. این بار نیز اپل با رونمایی از یک رنگ متفاوت و جذاب به نام صحره یا Desert سعی کرده است مخاطبان خاص پسند خود را راضی نگهدارد. باید مدتی از عرضه این مدل و رنگ بگذرد تا متوجه شویم این رنگ آیفون را در ایران بعنوان آیفون 16 صحرا خواهیم شناخت و یا آیفون 16 دیزرت. همه چیز تا روزهای آینده مشخص خواهد شد.

آیفون 16 تیتانیوم طبیعی

آیفون 16 پرو مکس تیتانیوم طبیعی

این رنگ مانند مشکی و سفید از آیفون 15 تکرار شده است اما همینطور که در تصویر میبینید تغییر بسیار جزئی دارد که بدون مقایسه در کنار هم، قابل تشخیص نیست.

آیفون 16 پرو مکس سفید

آیفون 16 پرو مکس سفید

آیفون 16 پرو مکس مشکی

آیفون 16 پرو مکس مشکی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، رنگ سفید و مشکی آیفون 16 پرو مکس نیز کمترین تغییر را نسبت به نسل قبل داشتند و با توجه به تغییرات ظاهری بسیار ناچیز، تشخیص آن نسبت به 15 پرو مکس بسیار سخت خواهد بود. به نظر می‌رسد که راحت ترین راه تشخیص آیفون 15 و 16، دکمه شاتر آن خواهد بود.

 

در این مقاله، 5 رنگ آیفون 16 نرمال و 16 پلاس که عبارتند از آبی اقیانوسی، سبز نعنایی، صورتی، سفید و سیاه را خدمت شما معرفی کردیم و تفاوت این رنگ ها با نسل قبل را به شما نمایش دادیم.

همچنین 4 رنگ آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس که رنگ های صحرا یا دیزرت تیتانیومی، تیتانیوم طبیعی، مشکی تیتانیومی و سفید تیتانیومی بودند را به شما معرفی کردیم و رنگ های آن ها را به طور دقیق به شما نمایش دادیم.

امیدوارم برای خرید خود بهترین تصمیم را بگیرید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده باشید. ممنونم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید