معرفی 10 فیلم عاشقانه تینیجری 2023 و 2024

وقتی می‌خواهید وقت آزادتان را با تماشای فیلم بگذرانید، می‌توانید به دنبال فیلم‌های عاشقانه باشید. این دسته از فیلم‌ها برای هر شرایط و زمانی مناسب هستند؛ برای مثال، برای روز ولنتاین، تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات نوروز.

در فیلم‌های عاشقانه، احساسات شما به اوج می‌رسد و فیلم‌های تینیجری به خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند. حوادث و اتفاقاتی که در این فیلم‌ها رخ می‌دهند، شما را به یاد اولین عشق زندگی‌تان می‌اندازند و خاطرات تلخ و شیرین آن دوران را یادآور می‌شوند. این فیلم‌ها همیشه پر از لحظات کمدی هستند و گاهی ممکن است اشکتان را در آورند. در این مطلب، 10 فیلم عاشقانه دبیرستانی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

فیلم‌های این لیست بدون هیچ ترتیب خاصی ذکر شده‌اند. در ضمن، باید بدانید که داستان همه این فیلم‌ها در فضای دبیرستان اتفاق نمی‌افتد؛ اما شخصیت‌های اصلی و محوری آن‌ها جوانان و نوجوانان هستند.

بعضی از عاشقانه‌های این لیست شما و همراهانتان را تا لحظه آخر می‌خندانند؛ در حالی که فیلم‌های دیگر شما را به گریه می‌اندازند. سعی کردیم فیلم‌هایی را انتخاب کنیم که بر خلاف جریان معمول فیلم‌های عاشقانه باشند تا تجربه‌ای متفاوت را برایتان بسازند.

با ما در سیبما همراه باشید...

فیلم عاشقانه تینیجری دختران بدجنس

14.فیلم کمدی دبیرستانی دختران بدجنس Mean Girls

  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 6.2 از 10
  • کشور سازنده: امریکا
  • ژانر: کمدی، موزیکال
  • سال انتشار: 2024
  • مدت زمان: 112 دقیقه

اگر به دنبال تماشای یک فیلم کمدی موزیکال برای رهایی از افکار منفی هستید، فیلم دختران بدجنس را به شما پیشنهاد می‌کنم. شک نکنید که حالتان را خوب می‌کند. این فیلم داستان دختری به‌نام کیدی هرون را روایت می‌کند که در مدرسه جدیدش عضو گروه پلاستیکی‌ها می‌شود و یکی از محبوب‌ترین‌های مدرسه می‌شود، اما تنها اشتباه‌اش این است که عاشق پسری به‌نام آرون ساموئلز می‌شود که قبلاً با رهبر گروه پلاستیکی‌ها یعنی رجینا جورج در رابطه بوده.

فیلم سینمایی عاشقانه دبیرستانی آمریکایی

13.فیلم سینمایی عاشقانه دبیرستانی آمریکایی لیدی برد

  • نام انگلیسی: Lady Bird
  • امتیاز (IMDB): 7.4
  • کارگردان: گرتا گرویگ
  • سال انتشار: 2017 میلادی
  • ستارگان: سورشا رونان، لاری میت کالف، تریسی لتس، لوکاس هجز

فیلم سینمایی لیدی برد را می‌توان بعنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه دبیرستانی آمریکایی معرفی کرد. این فیلم در ژانر کمدی و درام برای تینیجر هایی ساخته شده است که در سن بلوغ هستند. فیلم نامه و کارگردانی این فیلم توسط منتقدان بسیار تحسین شد و مورد استقبال قرار  گرفت که این نشان می‌دهد این فیلم ارزش تماشا کردن را دارد. همچنین این فیلم توانست نمره 100 از 100 را از وبسایت  راتن تومیتوز کسب کند که این امتیاز شگفت انگیز بوده است و یک رکورد برای این فیلم آمریکایی محسوب می‌شود.

داستان این فیلم در سال 2002 اتفاق می‌افتد که دانش آموزی به نام کریستین مک فرسون اسم خود را به لیدی برد تغییر می‌دهد. او با وجود اینکه در یک خانواده ای به دنیا آمده است که وضع مالی خوبی ندارند، اهداف بلند پروازانه ای را دنبال می‌کند. لیدی برد قصد دارد در یک کالج معتبر که در یک شهر خوب از ساحل شرقی قرار دارد، درس بخواند. مادرش ماریون همیشه به او گوشزد می‌کند که نسبت به چیزی که دارد ناشکری می‌کند. لیدی و دوستش جولی به گروه تئاتر مدرسه خود می‌روند و پس از آن اتفاقاتی جالب و دیدنی در انتظار آنهاست.

فیلم سینمایی عاشقانه تینیجری خیابان آواز

12.فیلم تینیجری خیابان آواز

  • نام انگلیسی: Sing Street
  • امتیاز (IMDB): 7.9

یکی از بهترین فیلم های تینیجیری موزیکال در ژانر کمدی، فیلم خیابان آواز است. این فیلم در سال 2016 تولید شد و محصول مشترک ایرلند، امریکا و انگلستان است. این فیلم مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال شد.

این فیلم در سال 1980 روایت می‌شود زمانی که یک پسر ماجراجو به نام کارنر در شهر دوبلین زندگی می‌کرد. در آن زمان برای خانواده کارنر مشکلات مالی شدیدی پیش می‌آید که پس از این اتفاق، آنها بسیار روز های سختی را پشت سر می‌گذرانند. در همان روزها کارنر تصمیمی عجیب می‌گیرد که یک گروه موسیقی تشکیل دهد و با این کار توجه فرد خاصی را جلب کند. این فیلم برای نوجوانان بسیار دیدنی و جذاب است.

معرفی فیلم عاشقانه دبیرستانی همه چیز همه چیز

11.فیلم تینیجری همه‌چیز، همه‌چیز

اگر به دنبال یک فیلم تینیجری که سراسر آن عشق و جنون باشد هستید، فیلم همه چیز، همه چیز دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید! این فیلم از روی یک رمان با همین نام ساخته شده است که توسط نیکولا یون نوشته شده است و داستان دختری بنام مدلین یا همان مدی را روایت می‌کند. مدلین بعد از اینکه پدر و برادرش را از دست می‌دهد، تمام وقتش را در خانه لاکچری خود همراه با مادرش می‌گذراند و در همین روزها عاشق یکی از پسر های همسایه خود می‌شود و این موضوع مدلین را تا دم مرگ پیش می‌برد!

این فیلم تینیجری محبوب در سال 2017 ساخته شده است و تهیه کننده آن الیسا داتن می‌ باشد. بودجه صرف شده برای این فیلم 10 میلیون دلار بوده است که توانست در گیشه 62 میلیون دلار بفروشد که این یک موفقیت بسیار عالی برای این فیلم عاشقانه تینیجری محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک فیلم تینیجری درام و عاشقانه هستید که شما را مجذوب خود کند، فیلم همه چیز همه چیز یا به انگلیسی Everything, Everything پیشنهاد من به شما است.

معرفی فیلم عاشقانه تینیجری مزایای منزوی بودن

10. فیلم تینیجری مزایای منزوی‌بودن؛ ما جاودانه‌ایم! (فیلمی که باید با قلبتان احساسش کنید)

  • نام انگلیسی: The Perks of Being A Wallflower
  • امتیاز (IMDB): 7.9

فیلم «مزایای منزوی‌بودن» بر اساس رمانی نوشته شده توسط «استفان چبوسکی» ساخته شده است و درباره مسائلی مانند دوستی، عشق در نوجوانی، اضطراب‌های زندگی و مشکلات برقراری ارتباط با دیگران است. این فیلم شما را با غم‌هایی روبرو می‌کند، اما با گذر زمان، خود را به شما نشان می‌دهد و تجربه تماشای آن را به بهترین تجربه زندگی‌تان تبدیل می‌کند. 

در داستان این فیلم، چارلی، دانش‌آموز بسیار درونگرای سال اول دبیرستان است که هیچ دوستی در این مدت پیدا نمی‌کند و تنها کسی که کمی با او صمیمی می‌شود، معلم کلاس انگلیسی‌اش است که با او درباره کتاب‌های مورد علاقه‌اش صحبت می‌کند. او پس از مدتی با یک خواهر و برادر سال آخری آشنا می‌شود، که زندگی او را بهبود می‌بخشند.

معرفی انیمه عاشقانه تینیجری اسم تو در سیبما

9. فیلم تینیجری اسم تو؛ (زیباتر از این انیمه پیدا نمی‌کنید)

  • نام انگلیسی: Your Name
  • امتیاز (IMDB): 8.4

اگرچه نمی‌دانیم چه نظری نسبت به انیمه دارید، اما اگر علاقه‌ای به آن ندارید، همچنان پیشنهاد می‌کنیم که حتما به تماشای فیلم شاهکار سینمای ژاپنی به نام «اسم تو» بپردازید. این فیلم داستانی جذاب و عاشقانه دارد که هم شما را می‌خنداند و هم به گریه می‌اندازد. جدا از داستان بی‌نظیرش، تصاویر خیره‌کننده و گرافیک بالای آن چشمانتان را نوازش می‌کند. 

اگر یک بار «اسم تو» را تماشا کنید، به راحتی به یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌تان تبدیل می‌شود. داستان این فیلم، درباره دختری به نام «میتسوها» از روستایی و پسری به نام «تاکی» از توکیو است که در نتیجه پدیده‌ای غیرقابل توضیح، بدن‌هایشان با هم عوض می‌شود.

معرفی انیمه عاشقانه تینیجری فرزند آب و هوا

8. فیلم تینیجری فرزند آب‌وهوا؛ زنده و جاری مثل باران (باران را از من نگیر)

  • نام انگلیسی: Weathering with You
  • امتیاز (IMDB): 7.5

احتمالا تماشای یک انیمه دیگر در این لیست برای شما جالب به نظر نمی‌آید، اما پیشنهاد می‌کنیم حتما به تماشای فیلم انیمیشنی «فرزند آب‌وهوا» بپردازید. این انیمه همانند «اسم تو» توسط کارگردان «ماکوتو شینکای» ساخته شده است، بنابراین می‌توانید توقع دیدن تصاویر خیره‌کننده و شگفت‌انگیزی داشته باشید. 

داستان «فرزند آب‌وهوا» با شخصیتی به نام «هوداکا» آغاز می‌شود که به امید شروع یک زندگی جدید در شهر توکیو، از خانه‌اش فرار می‌کند. او در توکیو با افراد مختلفی آشنا می‌شود و یکی از آن‌ها، دختری به نام «هینا» است که توانایی کنترل آب‌وهوا را داراست و می‌تواند با تغییر آب و هوا، روزهای آفتابی را به روزهای بارانی تبدیل کند. علاوه بر زیبایی بصری و داستان جذاب و پرکشش، این انیمه دارای پیام مهمی برای جهانیان است و در سراسر جهان مورد استقبال مردم و منتقدان قرار گرفته است.

معرفی فیلم تینیجری عاشقانه ستارگان بخت ما

7. فیلم تینیجری نحسی ستارگان بخت ما؛ غم‌انگیز اما بی‌نهایت زیبا (یک دل سیر گریه می‌کنید)

  • نام انگلیسی: The Fault In Our Stars
  • امتیاز (IMDB): 7.7

فیلم «نحسی ستارگان بخت ما» بر اساس رمانی با همین نام از «جان گرین» ساخته شده است و توانسته است قلب بسیاری از بینندگان خود را فشار دهد و اشک هایشان را در آورد تا گذشته آن را فراموش نکنند. این فیلم در واقع یک فیلم عاشقانه است و بازیگران اصلی آن نقش های زیبایی را بازی کرده‌اند که در طول فیلم لحظات بسیار زیبایی را به نمایش گذاشته‌اند. اما پایان فیلم به گونه‌ای است که اشک های شما را جاری می‌کند و حتی پس از چند ساعت از پایان فیلم، حس غم و اندوه همراه شما خواهد بود.

داستان فیلم درباره «هیزل»، دختری 16 ساله است که به طور غیرمنتظره عشق زندگی‌اش، پسری به نام «گاس» را در یک گروه حمایتی سرطان تیروئید پیدا می‌کند. گاس به دلیل سرطان استخوان، پایش را از دست داده است و در حال بهبودی است. در طول فیلم، داستان زیبایی از عشق بین دو نفر روایت می‌شود که باعث می‌شود بینندگان به طور عمیقی با آن همراه شوند.

معرفی فیلم عاشقانه تینیجری به تمام پسرانی که قبلا دوستشان داشتم

6. فیلم تینیجری به تمام پسرانی که قبلا دوستشان داشتم؛ یک فیلم دبیرستانی واقعی (انفجار دل‌گرم‌کننده عشق)

  • نام انگلیسی: To All the Boys I've Loved Before
  • امتیاز (IMDB): 7

«لحظاتی بعد از تماشای فیلم، ممکن است دلتان بخواهد عاشق شوید!» همین احساس به شما دست می‌دهد که فیلمی را تماشا کرده‌اید که شاید به اندازه عاشقانه‌های بزرگ سینما شناخته نشده باشد و از فیلمنامه‌اش ممکن است ایراداتی گرفته شود؛ اما همچنان فیلمی است که می‌تواند حال شما را بهبود بخشد.

داستان این فیلم، زندگی دختری به نام «لارا» را روایت می‌کند که دانش‌آموز دبیرستانی است و پنج نامه مخفیانه به پسرانی که در گذشته عاشقشان بوده، می‌نویسد. او اصلا قصد ارسال این نامه‌ها را ندارد؛ اما یک روز متوجه می‌شود که این نامه‌ها به طور ناگهانی پست شده‌اند و از آنجایی که او هیچ‌گونه کنترلی بر روی موضوع ندارد، باید با این موضوع مواجه شود. این فیلم به شیوه‌ای دلپذیر و با بازیگری قوی، داستانی زیبا و دلنشین را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند احساسات شما را به خوبی به تصویر بکشاند.

معرفی فیلم عاشقانه تینیجری پنج قدم فاصله

5. فیلم تینیجری پنج قدم فاصله؛ بیخیال من نشو (نحسی ستارگان بخت ما، قسمت دوم)

  • نام انگلیسی: Five Feet Apart
  • امتیاز (IMDB): 7.2

"پنج قدم فاصله" فیلمی است که به طور کامل از عشق و احساسات پر شده است. روند داستانی آن بسیار شبیه به فیلم «نحسی ستارگان بخت ما» است و همانند آن فیلم، می‌تواند قلب بیننده را به درد بیاورد. بازی دو بازیگر اصلی در این فیلم، بازی دلنشینی دارند که باعث می‌شود بیننده در هر قدمی که برمی‌دارد، به داستان نزدیک‌تر شود. اگر دوست دارید فیلم‌های عاشقانه ببینید، حتما باید زمانی را برای تماشای این فیلم در نظر بگیرید.

این فیلم به شما دختری شاد و امیدوار به نام "استلا" را معرفی می‌کند که به بیماری فیبروز کیستیک مبتلا است و برای رعایت سلامتی‌اش باید رژیم غذایی خاصی را دنبال کند و داروهای خاصی را مصرف کند. زندگی استلا در بیمارستان تغییر می‌کند، زمانی که با پسری بدبین و ناامید به نام "ویل" که بیماری مشابهی دارد آشنا می‌شود. داستان این فیلم بازیگری قوی و داستانی پر از احساسات را به تصویر می‌کشد و می‌تواند به شما احساسات عمیقی را القا کند.

معرفی فیلم عاشقانه تینیجری ده چیز تو که ازشان متنفرم

4. فیلم تینیجری ده چیز تو که ازشان متنفرم؛ (شکسپیر در دوران مدرن)

  • نام انگلیسی: 10 Things I Hate about You
  • امتیاز (IMDB): 7.3

این فیلم بازسازی کمدی کلاسیک شکسپیر به نام «رام و جولیت» است که به عنوان یک کمدی-عاشقانه ماندگار به شمار می‌رود. بازگویی داستان جذاب این فیلم همراه با بازیگری قوی و شوخی‌هایی که هنوز هم پس از سال‌ها خنده‌دار است، آن را به یکی از برترین کمدی-عاشقانه‌های تاریخ تبدیل کرده است.

داستان این فیلم درباره پسری به نام "گوردون" است که پس از ورود به مدرسه جدیدش، به دختری به نام "بیانکا" علاقه‌مند می‌شود. پدر بیانکا، یک مرد سنتی است و تا زمانی که خواهر بزرگتر بیانکا به ازدواج نرسیده باشد، به بیانکا اجازه‌ای برای پیوند با هیچ کس نمی‌دهد. به همین دلیل، گوردون تصمیم می‌گیرد با کشیدن نقشه‌ای دقیق، فردی مناسب را برای خواهر بیانکا پیدا کند. داستان جذاب و شوخ طبع این فیلم، همراه با بازیگری قوی و جذاب، به تصویر کشیده شده و می‌تواند همه‌ی علاقمندان به کمدی‌های عاشقانه را به خود جذب کند.

معرفی فیلم عاشقانه تینیجری پیاده روی به یاد ماندنی

3. فیلم تینیجری پیاده‌ روی به‌ یاد ماندنی؛ یک فیلم بسیار غم انگیز! (فیلمی که با احساستان بازی می‌کند)

  • نام انگلیسی: A Walk To Remember
  • امتیاز (IMDB): 7.3

باور داشته شود، فیلمی که شما در مورد آن صحبت می‌کنید، نام آن "پیاده‌روی به‌یاد‌ماندنی" است. این فیلم در زمان انتشارش به دلیل تراژیک بودن و موضوع عاشقانه‌ای که دارد، بسیار محبوب شد و ستارگان اصلی آن نیز به سرعت شهرت زیادی پیدا کردند. در ابتدا، موضوع فیلم به نظر کلیشه‌ای می‌آید، اما با پیش‌روی داستان، این احساس کلیشه‌ای بودن کاملاً از بین می‌رود. این فیلم، هر چند برخی سکانس‌ها و دیالوگ‌های کمدی دارد، اما در کل یکی از غم‌انگیزترین فیلم‌های عاشقانه به شمار می‌رود.

در داستان این فیلم، پسری به نام "لاندون" پس از یک شوخی خطرناک به مرز اخراج از مدرسه می‌رود. او برای این‌که اخراج نشود، باید عضو تیم نمایش مدرسه شود. در این تیم با دختری آرام و معصوم به نام "جیمی" آشنا می‌شود. داستان این فیلم، روایتی غم‌انگیز و تأثیرگذار از عشق و احساسات است که با بازیگری بسیار قوی و درخشان به تصویر کشیده شده است.

معرفی فیلم عاشقانه تینیجری آستانه هفده سالگی

2. فیلم تینیجری آستانه هفده‌ سالگی؛ سرحال، دوست‌داشتنی و خنده‌دار (یک فیلم واقعا دبیرستانی)

  • نام انگلیسی: The Edge of Seventeen
  • امتیاز (IMDB): 7.3

فیلمی که شما در مورد آن صحبت می‌کنید، نام آن "آستانه هفده سالگی" است. این فیلم به دلیل صداقتش در روایت، نشان دادن واقعیت‌ها و بازی درخشان "هایلی استنفیلد"، در سطح بسیار بالاتری نسبت به خیلی از فیلم‌های دبیرستانی قرار دارد. فیلمنامه قوی این فیلم نیز در تأثیرگذاری آن نقش بسیار مهمی داشته است.

در داستان این فیلم، دختری به نام "نادین" در آستانه هفده سالگی است. تحمل زندگی به عنوان یک دبیرستانی برای او سخت‌تر می‌شود زمانی که دوست صمیمی‌اش با برادرش رابطه برقرار می‌کند. داستان این فیلم، بازگویی تلخی از زندگی دبیرستانی و مواجهه با مسائلی مانند عشق، دوستی و انتظارات پدر و مادر است. این فیلم با بازیگری بسیار قوی و درخشان "هایلی استنفیلد"، تأثیرگذاری خاصی بر روی تماشاگرانش داشته و به یکی از برترین فیلم‌های عاشقانه در سال 2016 تبدیل شده است.

معرفی فیلم عاشقانه تینیجری بدن های گرم آخر الزمانی

1. فیلم تینیجری بدن‌های گرم؛ نگاهی متفاوت به آخرالزمان (عشق، طنز، زامبی!)

  • نام انگلیسی: Warm Bodies
  • امتیاز (IMDB): 6.8

فیلمی که شما در مورد آن صحبت می‌کنید، نام آن "بدن‌های گرم" (Warm Bodies) است. این فیلم، رویکرد متفاوتی نسبت به بسیاری از فیلم‌های عاشقانه دارد و با استفاده از عناصر ژانر وحشت، داستانی عاشقانه و کمدی را به تصویر کشیده است.

در داستان این فیلم، زامبی‌ای به نام "آر" عاشق دختری می‌شود و نزدیک شدن این دو به هم، دردسرهایی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که در صورت پیش‌روی درست، می‌توانند نسل بشر را نجات دهند. با این حال، "بدن‌های گرم" با اینکه در بعضی جاها به عنوان یک فیلم عاشقانه شناخته می‌شود، تمرکزش بیشتر بر روی عناصر وحشت و کمدی است و نهایتاً به یک فیلم بسیار جالب و سرگرم‌کننده تبدیل شده است.

 

پس از آشنایی با تعدادی از فیلم های عاشقانه‌ تینیجری، می‌توانید با آماده کردن خوراکی‌های خود، روی مبل دراز بکشید و فیلمی را که بیشتر از همه توجه شما را جلب کرده است پخش کنید. لیست فیلم‌هایی که انتخاب کرده‌ایم، شامل انواع ژانرها است و هر شخص با هر سلیقه‌ای، فیلمی را که به روحیاتش می‌خورد، پیدا خواهد کرد.

آیا شما تا کنون چند فیلم از لیست ما را دیده‌اید؟ کدام یک از این فیلم‌ها بیشتر از دیگران توجه شما را جلب کرده است؟ برای تجربه بهتر از تماشای فیلم، حتماً به یاد داشته باشید که خوراکی‌های خوشمزه می‌توانند تجربه را کامل‌تر کنند. در صورتی که می‌خواهید خوراکی‌های خود را همزمان با تماشای فیلم در اختیار داشته باشید، از خدمات اسنپ اکسپرس بهره ببرید و در کمتر از 30 دقیقه، سفارش خود را دریافت کنید.

همچنین در مقاله ای دیگر بهترین انیمه های عاشقانه را معرفی کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما آن لیست را هم مطالعه کنید چون قطعا بین 10 انیمه که معرفی کردیم میتوانید آن موردی که به سلیقه شما نزدیک است را انتخاب و باز دیدن آن لذت ببرید.

اگر به حوزه فیلم و انیمیشن علاقمند هستید پیشنهاد میکنم دسته بندی اخبار و معرفی فیلم و سریال را در بلاگ سیبما مشاهده کنید ما در این دسته بندی فیلم ها را با ژانر ها و سلیقه های مختلف دسته بندی میکنیم که میتوانید به راحتی فیلم های مورد علاقه خود را پیدا کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

سحر گفت:
فیلم عاشقانه امریکایی دبیرستانی بدون سانسور دوبله فارسی از کجا میتونیم دانلود کنیم؟
محدثه گفت:
میلم لیدی برد رو حتما ببینید خیلی خوبه من امروز دیدمش واقعا قشنگ بود???? چشمام قلبی شدد????❤️
man گفت:
لطفا فیلم از طریق پنجره ام هم بزارید خیلی خوب بود ممنون
مهسا گفت:
فیلم لیدی برد خیلی قشنگه ببینید من توی این سایت باهاش آشنا شدم و امروز دیدم اومدم که تشکر کنم از سایت خوبتون. این فیلم داستان خیلی قشنگی داره و شما رو جذب خودش میکنه طوری که حس میکنید خودتون دارید اون لحظات رو زندگی میکنید. ممنونم از سیبما.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید