فیلم و سریال هایی که سونگ ایل گوک (جومونگ) بازی کرده است

سونگ ایل گوک محبوب ترین بازیگر کره ای در ایران است. دلیل این محبوبیت ایفای نقش بعنوان شخصیت جومونگ در پر بیننده ترین فیلم خارجی تلوزیون ایران است. بعد از انتشار فیلم جومونگ، طرفداران فیلم های کره ای در ایران بسیار زیاد شده است. به همین دلیل ما در مقاله ای به عنوان سریال کره ای جدید بهترین سریال های کره جنوبی را بصورت ماهیانه معرفی می‌کنیم.

 

طرفداران سونگ ایل گوک که در ایران به نام جومونگ شناخته می‌شوند آنقدر زیاد هستند که بسیاری از افراد به دنبال فیلم ها و سریال هایی هستند که او در آن بازی می‌کند. در این مقاله با سیبما همراه باشید تا با تمام فیلم یا سریال هایی که جومونگ در آن بازی کرده است آشنا شویم.

معرفی سریال کره ای جدید با بازی جومونگ

1.سریال کره ای جانگ یونگ شیل Jang Young Shil

  • سال انتشار: 2016
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.4
  • تعداد قسمت ها: 24
  • ژانر: تاریخی، علمی

اگر علاقمند به تماشای یک سریال تاریخی با سبک و سیاق جومونگ هستید که سونگ ایل گوک در آن ایفای نقش کرده است، بهترین سریالی که می‌توانید ببینید جانگ یونگ شیل است. این سریال کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و داستان جذابی را نیز دنبال می‌کند.

داستان این سریال درباره شخصیتی به نام جانگ یونگ شیل است که در یک خانواده ضعیف به دنیا می‌آید. پس از مدتی پادشاه سجونگ متوجه می‌شود که او توانایی های بسیار زیادی دارد و می‌تواند نیروی کارآمدی برای قصر باشد. به همین دلیل او را وارد قصر می‌کند و به او فرصت می‌دهد تا توانایی هایش را بروز دهد. او پس از مدتی موفق می‌شود که اختراعات مهمی ازجمله  ابزار نجومی، چاپ توسط آهن و ساعت آبی را تولید کند.

معرفی سریال کره ای خانواده کیمچی

2.سریال کره ای خانواده کیمچی Kimchi Family با بازی جومونگ

  • سال انتشار: 2011
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.3
  • تعداد قسمت ها: 24
  • ژانر: کمدی، عاشقانه

سریال تلوزیونی خانواده کیمچی بهترین سریال عاشقانه ای است که سونگ ایل گوک در آن ایفای نقش کرده است. در این سریال، بازیگری که ما او را به نام جومونگ می‌شناسیم، نقش یک خلافکار به نام گی هو ته را بازی می‌کند که روزی به یک رستوران می‌رود اما آنجا به نظرش آشنا می‌آید. وقتی که کمی به این موضوع فکر می‌کند متوجه می‌شود که او دوران بچگی خود را در این رستوران گذرانده است. این احتمال به ذهن گی هو ته می‌آید که فرزند صاحبان این رستوران باشد به همین دلیل به دنبال پیدا کردن گذشته و هویتش می‌رود.

معرفی سریال جنایی کره ای با بازی جومونگ

3.سریال کره ای دایره جنایی Detectives in Trouble

  • سال انتشار: 2011
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.6
  • تعداد قسمت ها: 16
  • ژانر: پلیسی، جنایی

دیگر سریالی که جومونگ در سال 2011 بازی کرده، سریال پلیسی دایره جنایی است. این سریال از شبکه KBS2 کره جنوبی پخش شد و یکی از پر مخاطب ترین سریال های تلوزیونی سال بوده است. داستان این سریال درباره یک پرونده جنایی در اداره پلیس گانگ نام سئول است. یک گروه پلیسی در این اداره هستند که پرونده های سخت را با کمک مهارت های مختلفی حل می‌کنند. جلوی همه تیم بازرس پارک سه هیوک(سونگ ایل گوک) قرار دارد که آدم پرجنب و جوشی است. اشتیاق پارک سه هیوک برای کار است و به دلیل رفتارهای ناهنجار شخصیتی باعث می‌شود قبل از اینکه فکر کند، عمل کند. آشنایی او با خبرنگار جوانی به نام جو مین جو(سونگ جی هیو) ماجراهای جالبی را رقم می‌زند.

اگر به سریال های جنایی علاقمند هستید، ما در مقاله ای بهترین سریال های جنایی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک آن فهرست را مطالعه کنید.

معرفی بهترین سریال کره ای با بازی سونگ ایل گوک

4.سریال کره ای مردی به نام خدا A Man Called God با بازی جومونگ

  • سال انتشار: 2010
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 6.3
  • تعداد قسمت ها: 24
  • ژانر: اکشن، عاشقانه

سونگ ایل گوک در سال 2010 در یک سریال کاملا متفاوت و اکشن نیز ایفای نقش کرده است. در این سریال دیگر بازیگران مطرح سینما و تلوزیون کره جنوبی ازجمله هان چه یونگ، کیم مین جونگ، هان گو اون و یو این یونگ نیز بازی می‌کنند. داستان این سریال بسیار جذاب و دیدنی است.

چوی گانگ تا با بازی سونگ ایل گوک با خودش عهد می بندد که انتقام مرگ خانواده اش را بگیرد. او باور دارد که می تواند با استفاده از قدرتش و رهبری یک گروه زیرزمینی، کسانی که بهش صدمه زدند را مجازات کند. ولی تمام این باورهایش وقتی که عاشق یه دختر خبرنگار به نام جین بو بائه می شود، از بین می روند و همه چیز تغییر می‌کند.

 

این چهار مجموعه تلوزیونی کره ای مهم ترین سریال هایی بود که سونگ ایل گوک پس از سریال افسانه جومونگ در آن ها ایفای نقش کرد. نام دیگر فیلم ها و سریال ها را بصورت فرست وار برای شما خواهیم نوشت:

فیلم های سینمایی سونگ ایل گوک:

  1. بلند پرواز
  2. تتو
  3. سرگیجه
  4. چشم قرمز
  5. هنر فریبندگی

سریال های تلوزیونی سونگ ایل گوک:

  1. سرزمین بادها
  2. تبلیغ کننده پارلمان (لابیست)
  3. امپراتور دریا
  4. شرایط عشق
  5. مردم دهکده گلاب
  6. بهار در بیابان
  7. محافظ
  8. آلبوم زندگی
  9. جانگ هوی بین
  10. عشق سخت
  11. همه چیز راجع به شب عید
  12. به سوی نور خورشید
  13. خداحافظ عشقم
  14. آیا ما واقعا عاشق بودیم؟

این فهرست تمام فیلم ها و سریال هایی است که سونگ ایل گوک از سال 1999 تا 2008 در آنها بازی کرده است. امروزه سونگ ایل گوک یا جومونگ از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است و فیلم جدیدی بازی نمی‌کند. آخرین حضور او در تلوزیون برمی‌گردد به سریال تاریخی جانگ یونگ شیل که در ابتدای مقاله معرفی کرده ایم.

اگر به فیلم سینمایی کره ای علاقمند هستید، می‌توانید با کلیک روی لینک به کامل ترین فهرست فیلم های سینمایی جدید کره جنوبی دسترسی پیدا کنید. امیدوارم بتوانید بهترین انتخاب را برای تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خود داشته باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید