معرفی بهترین سریال های کره ای جدید 2023 و 2024

سریال های کره ای در ایران همیشه طرفداران خاص خودشان را داشتند. البته یکی از دلایل این محبوبیت، سابقه خوب ساخته های کشور کره است که در تلوزیون نیز پخش شده اند. تقریبا میتوان گفت بعد از پخش سریال افسانه جومونگ، جواهری در قصر، دونگ یی و... سریال های کره ای در ایران جزء محبوب ترین سریال ها شدند. البته نمیتوان گفت تمام محبوبیت های سریال های ساخت کشور کره، مربوط به این فیلمهایی که از تلوزیون پخش شده است می‌شود. نوجوانان بسیاری در ایران عاشق فیلم های کره ای هستند که شاید در زمان پخش سریال هایی مانند جومونگ سن پایینی داشتند.

 

به هر حال، خیلی از مخاطبان ایرانی به سریال های کره ای علاقمند هستند و این سریال ها را دنبال می‌کنند. در این مقاله میخواهیم بهترین سریال های کره ای را از نگاه وبسایت سیبما، به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

البته لازم به ذکر است که سریال هایی که در صدا و سیما پخش شده نیز جزء سریال های خوب کره ای هستند اما ما در این مقاله از آنها نام نمیبریم چون اکثر مخاطبان با آنها آشنا هستند.

سریال کره ای جدید 2023 بدترین نوع شرارت

11.سریال کره ای جدید بدترین نوع شرارت The Worst Evil 2023

  • سال انتشار: 2023
  • امتیاز آی ام دی بی: 8.5/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: 12
  • ژانر: اکشن، جنایی

سریال جدید بدترین نوع شرارت، یک مجموعه اینترنتی است که در سرویس پخش آنلاین فیلم دیزنی پلاس منتشر شده است. این سریال از بازیگران خوب کره جنوبی ازجمله جی چانگ ووک، وی ها جون و ایم سه-می برخوردار است. کارگردان این سریال هان دونگ ووک است.

داستان این سریال در دهه 1990 و در شهر سئول اتفاق می‌افتد. شخصیت های اصلی این فیلم بازرس های مخفی پلیس هستند که به یک باند مافیایی بزرگ تجارت مواد مخدر نفوذ می‌کنند. آنها در کشور های کره جنوبی، چین و ژاپن قاچاق مواد مخدر انجام می‌دهند.

اگر از طرفداران سینمای کره جنوبی هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله بهترین فیلم های کره ای جدید را نیز مطالعه کنید.

معرفی سریال کره ای یکه و تنها

 

10.سریال کره ای یکه و تنها The one and only

  • سال انتشار: ۲۰۲۱
  • امتیاز آی ام دی بی: ۷.۴/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۶
  • ژانر: ملودرام

سریال "یکه و تنها" یکی از ساخته‌های سال 2021 کشور کره است که با وجود امتیاز بالایی که به آن اختصاص داده شده، به‌طور کمتری مورد توجه قرار گرفته و به طبع، بسیاری از ایرانی‌ها آن را ندیده‌اند.

اگر به دنبال یک سریال جدید در سبک ملودرام - جنایی هستید که دارای چند شخصیت اصلی است، از زوایای مختلف داستان را روایت می‌کند و با سبکی متفاوت از سریال‌های دیگر که تاکنون دیده‌اید، پیشنهاد من به شما این است که از کنار سریال یکه و تنها به راحتی رد نشوید. حتما این سریال را ببینید.

داستان سریال درباره سه زن بیمار است که با سه پس‌زمینه مختلف در یک آسایشگاه آشنا می‌شوند. آن‌ها متوجه می‌شوند که زمان زیادی از ادامه عمرشان باقی نمانده است و برای انتقام گرفتن از یک جنایتکار در طول این مدت اقدام به همکاری می‌کنند. آنها میخواهند این فرد را رسوا کنند. از آنجا که در طی این ماجراها و تنش‌ها به وقوع پیوسته، درگیر یک پرونده قتل می‌شوند!

سریال تاریخی کره ای کیمیای روح

9.سریال کره ای کیمیای روح Alchemy of souls

  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • امتیاز آی ام دی بی: ۸.۷/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: 30
  • ژانر: فانتزی، اکشن، درام

اگر به سریال های تاریخی کره ای علاقمند هستید، توجه شما را به یکی از جدید ترین سریال های تاریخی موفق کره جلب میکنم. سریال کیمیای روح با نمره آی‌ام‌دی‌بی 8.7 یکی از بهترین سریال های کره ای سال گذشته است.

این سریال یک مجموعه تاریخی است که در سال ۲۰۲۲ به پخش درآمده و به عنوان یک سریال جدید کره‌ای مورد توجه قرار گرفته و دارای مخاطبان بسیاری است. اگر به دنبال یک اثر جذاب در این سبک می‌گردید، بهترین گزینه ممکن برای شما احتمالا سریال کیمیای روح باشد و پیشنهاد میکنم تا این سریال را ندیدید، به دنبال سریال دیگری نروید. این سریال به عنوان یکی از برترین سریال‌های تاریخی کره‌ای جدید توسط مخاطبان نقد های بسیار مثبتی دریافت کرده است.

داستان این سریال در کشور فرضی داهو رخ می‌دهد، جایی که جادوگران و ساحرگان جوان با سرنوشت‌های پیچیده به دنیا آمده‌اند. آن‌ها تحت تأثیر یک طلسم به نام کیمیای روح قرار دارند که اجازه می‌دهد بدن‌های خود را به دلخواه تغییر دهند. اما در اتفاقی عجیب، روح یک جنگجوی درجه یک به نام ناک سو در بدن یک بیمار به نام مودوک تسخیر می‌شود.

این سریال در قالب یک داستان تاریخی-فانتزی آمده و ما را به دنیایی از عشق و نبردهایی بزرگ می‌برد که در تمامی سریال‌های تاریخی مشاهده می‌شود. باید ذکر کنم که کیمیای روح جایزه بهترین کارگردانی را در جشنواره Korea rama Awards به دست آورده است.

معرفی سریال کره ای 10 قسمتی خانواده نمونه

8.خانواده‌ی نمونه A model family

  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • امتیاز آی ام دی بی: ۶.۶/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها:۱۰
  • ژانر: مهیج، جنایی

سریال "خانواده‌ی نمونه" یک مجموعه ده قسمتی در سبک جنایی هیجان‌انگیز است که به صورت اختصاصی برای نتفلیکس تولید شده و در تابستان سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

اگر علاقه‌مند به داستان‌های مرتبط با کارتل‌ها، مواد مخدر و مافیا هستید، این سریال توانایی بیش از اندازه هیجان زده کردن شما را دارد.

داستان سریال به شرح زیر است: دونگ ها، یک استاد دانشگاه است که با بدهی‌های زیادی در زندگی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند و درگیر مشکلات خانوادگی متعددی است. او دست به کار خطرناکی میزند و مقدار زیادی پول را از یک کارتل مواد مخدر می‌دزدد، اما در نهایت به دام آن‌ها می‌افتد و تنها راه برای حفظ امان خانواده‌اش این است که با آن‌ها همکاری کند و دستورات آن‌ها را اجرا کند. و در نهایت بعد از گذشت مدتی از این همکاری، دونگ ها به دنیای تبهکاران جذب می‌شود.

سریال کره ای زیر چتر ملکه

7.سریال کره ای زیر چتر ملکه Under the queen’s umbrella

  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • امتیاز آی ام دی بی: ۸.۵/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۶
  • ژانر: کمدی، درام

سریال "زیر چتر ملکه"، یک مجموعه تاریخی و زنانه است که داستان حیات یکی از همسران پادشاه در دوره چوسان را به تصویر می‌کشد، همانطور که از نامش پیداست.

این سریال از اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۲ به مدت ۱۶ قسمت در شبکه تلوزیونی tvN پخش شد و به نتفلیکس نیز راه یافت. زیر چتر ملکه در زمان پخش خود یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های جهان به حساب می‌آمد.

خلاصه داستان:  چتر به ذهن شما چه چیزی می‌آورد؟ برای بسیاری، چتر نمایانگر حفاظت و امنیت است. همانگونه که این عنوان نشان می‌دهد، سریال زیر چتر ملکه نیز این معنا را دربر دارد. ملکه هواریونگ پنج پسر دارد، که یکی از آنها عنوان ولیعهد را به خود اختصاص داده است. او اما تنها همسر پادشاه نیست و همسران دیگر پادشاه نیز فرزندان پسر دارند و در این بین، چندین ولیعهد وجود دارند که برای به دست آوردن تاج و تخت به رقابت می‌پردازند. ملکه هواریونگ در میان نقشه های شوم و توطئه‌هایی که در قصر وجود دارند، تلاش می‌کند تا خود و پسرانش را حفظ کند.

فیلم کره ای جدید وکیل وو خارق العاده

 6.سریال کره ای وکیل وو خارق‌العاده Extraordinary Attorney Woo

 

  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • امتیاز آی ام دی بی: ۸.۷/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۶
  • ژانر: درام حقوقی

فیلم کره‌ای تازه‌ای به نام وکیل وو روایتگر داستان یک وکیل جوان به نام وو یونگ وو است. وو یونگ وو از بیماری اتیسم رنج می‌برد و به همین دلیل در زندگی‌اش با محدودیت‌های متعددی مواجه بوده است. با این حال، وی دارای ضریب هوشی بسیار بالایی است و حافظه‌ی استثنایی‌ای دارد که همه را متعجب می‌کند.

داستان این فیلم از جایی آغاز می‌شود که وو یونگ وو قصد دارد شغل وکالت را برای خود انتخاب و آغاز کند. او روزانه به دفتر وکالت خود می‌رود و در هر قسمت از داستان، پرونده‌های حقوقی متنوعی را به نتیجه می‌رساند. این فیلم، علاوه بر جنبه‌های حقوقی، دارای عناصر کمدی است و با وجود همه آنها آموزنده است. البته اگر علاقمند به سریال های عاشقانه هستید باید بگویم این مورد هم در این فیلم دخیل است و روابط عاشقانه زیبایی نیز در این فیلم دیده می‌شود و این انتخاب مناسبی برای کسانی است که علاقه به تماشای سریال‌های کره‌ای جنایی یا اکشن ندارند و به دنبال یک داستان آرام و آموزنده می‌گردند.

معرفی سریال کره ای باران عشق

5.سریال کره ای باران عشق Love Rain

  • سال انتشار: ۲۰۱۲
  • امتیاز آی ام دی بی: ۹.۵/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۲۰
  • ژانر: عاشقانه، درام

حتما می‌دانید که نمره آی‌ام‌دی‌بی 9.5 به چه معناست! سریال باران عشق یکی از سریالهایی است که نمره 9.5 را دریافت کرده است و این شگفت انگیز است! این سریال را می‌توان بعنوان یکی از بهترین سریال های تاریخ کره معرفی کرد. یک سریال عاشقانه بی نظیر که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

سریال باران عشق یک اثر عاشقانه بی‌نظیر است که بازیگران معروفی چون یونا و جان کون سوک در آن بازی درخشانی را از خود به جای گذاشته اند. این سریال در زمان پخش خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و پس از سال‌ها نیز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که هنوز این سریال را ندیده اید، حتما از همین امروز دیدن آن را شروع کنید.

داستان این سریال در دو دوره زمانی مختلف روایت می‌شود. بخش اول داستان در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد، زمانی که این ها، پسر جذاب دانشگاه، یون هی را ملاقات می‌کند و در یک نگاه عاشق آن می‌شود اما این عشق سرانجامی ندارد و ناپایدار می‌ماند. مسیر این دو از هم جدا می‌شود تا اینکه فرزندان آنها به نام های جون و هانا بصورت تصادفی در ژاپن یکدیگر را می‌بینند و عاشقا همدیگر می‌شوند اما... ادامه داستان را حتما باید ببینید.

معرفی سریال کره ای آقای من

4.سریال کره ای آقای من My mister

 

  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • امتیاز آی ام دی بی: ۹.۱/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها:۱۶
  • ژانر: درام

سریال آقای من ، یک مجموعه درام با و اجتماعی است که در آن هیچ نشانی از موجودات فانتزی یا قدرت‌های عجیب و غریب وجود ندارد.

داستان این مجموعه به شرح زیر است: لی جی آن، یک زن جوان است که با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و شغلی پاره‌وقت دارد. او همچنین مسئولیت مراقبت از مادربزرگ خود که ناشنوا و پیر است را به عهده دارد.اما نکته عجیب داستان این است که مادر جی آن به جرم قتل در زندان به سر می‌برد و جی آن باید بدهی های بسیار زیادی که مادرش به مردم دارد را پرداخت کند.

پارک دونگ هون، یک مهندس عمران است که با وجود اینکه خصوصیات ساکت و چهره‌ی خنثی‌ای که دارد، آماده است هر کاری را برای کسانی که دوستشان دارد انجام دهد.

جی آن و دونگ هون به دلیل اتفاقاتی که بین آنها در جریان است ارتباطشان بیشتر و بیشتر می‌شود. اگرچه دونگ هون با نقشه قبلی میخواسته به جی آن نزدیک شود، اما این دو نفر با یکدیگر آشنا می‌شوند و احساساتی عمیق برای هم ایجاد می‌کنند.

سریال My Mister گزینه‌ی عالی برای دوستداران سریال‌های درام خطی و اجتماعی با داستانی انسانی و عمیق می‌باشد.

معرفی سریال کره ای شکوفایی جوانی ما

3.سریال کره ای شکوفایی جوانی ما Our Blooming Youth

 

  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • امتیاز آی ام دی بی: ۷.۷/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۲۰
  • ژانر: تاریخی، معمایی، مهیج

این سریال را میتوان بعنوان متفاوت ترین و عجیب ترین سریال این لیست معرفی کرد. سریال جدید کره‌ای با نام شکوفایی جوانی ما که در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمد، یکی از پرطرفدارترین سریال‌ها از شبکه SBS می‌باشد. این سریال به دلیل داشتن عناصر موجودات ماورایی و تلفیق ژانر‌های ترسناک و معمایی، توانست مورد توجه قرار گیرد.

داستان این سریال به این صورت است: گو سان یونگ یک زن معمولی است که وقت خود را با مطالعه و تلاش برای شرکت در آزمون استخدامی سپری می‌کند. اما ناگهان توسط نیرویی عجیب و فوق‌العاده تسخیر می‌شود و توانایی دیدن شیاطین و موجودات اهریمنی را پیدا می‌کند. در داستان موازی، یوم هه سانگ یک استاد دانشگاه است و می‌تواند شیاطین و اهریمنی که سان یونگ را تسخیر کرده است را ببیند. این دو فرد با همکاری یکدیگر تصمیم می‌گیرند علت خودکشی‌های عجیبی که در شهر رخ داده را بیابند.

اگر به سریال های اهریمنی که مربوط به شیاطین است علاقمند هستید، شکوفایی جوانی ما یک سریال معمایی است که با سریال ترسناک و شیطانی ترکیب شده است. این نوع سریال برای تعداد زیادی از کاربران جذاب بوده و مورد استقبال خوبی قرار گرفت. پیشنهاد میکنم این سریال را حتما دنبال کنید.

معرفی سریال کره ای دهن لق

2.سریال کره ای دهن لق Big mouth

 

  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • امتیاز آی ام دی بی: ۷.۹/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۶
  • ژانر: اکشن، مهیج، جنایی

مجموعه تلویزیونی دهن لق ، یکی از عالی‌ترین سریال‌های کره‌ای سال 2022 به شمار می‌رفت. این سریال نه تنها با داستان جنایی بسیار جذاب خود بلکه با تلفیق بی‌نظیر تیم بازیگری‌اش، توجه بسیاری از سریال باز های دنیا را به خود جلب کرد.

همانند اغلب سریال‌های کره‌ای، این مجموعه نیز از 16 قسمت تشکیل شده بود و از ماه جولای تا سپتامبر سال 2022 توسط شبکه MBC کره پخش می‌شد. بازیگرانی همچون لی جونگ سوک و یونا (خواننده اصلی گروه Girl's Generation) در این مجموعه نقش ایفا کرده بودند.

داستان این مجموعه به این صورت است: پارک چانگ هو، یک وکیل ناموفق است که تنها 10 درصد از پرونده‌هایش به موفقیت منجر شده و به دلیل بیش از حد صحبت کردن، به وی دهن لق یا پر حرف گفته می‌شود. او به دلیل وقوع ماجراهایی درگیر یک پرونده قتل می‌شود. به منظور نجات جان خود و حمایت از خانواده‌اش، او وارد دنیای طبقه مرفح جامعه می‌شود و با آنها ارتباط برقرار می‌کند و تصمیم به افشاگری درباره آن‌ها می‌گیرد.

معرفی سریال کره ای پونگ روان پزشک جوسئون

1.سریال کره ای پونگ، روان‌پزشک جوسئون Poong, the Joseon psychiatrist

 

  • سال انتشار: ۲۰۲۲-۲۰۲۳
  • امتیاز آی ام دی بی: ۷.۱/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۲۲
  • ژانر: تاریخی، پزشکی، کمدی، رمانتیک

ما نمی‌توانیم انکار کنیم که کیفیت سریال‌های تاریخی کره‌ای به شدت افزایش یافته است. بر خلاف چند سال پیش که این سریال‌ها بیشتر به ماجراهای پادشاهی متمرکز بودند، در سریال‌های تاریخی کره‌ای که در چند سال اخیر منتشر شده است، شاهد موضوعات و سکانس های خنده‌دار، عاشقانه و فانتزی نیز هستیم.

سریال "پونگ: روان‌پزشک جوسئون" یک داستان عاشقانه و تاریخی کره‌ای است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و فصل دوم آن در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

در داستان این سریال، یو سه یوپ پزشک خانواده سلطنتی است که به اتهام توطئه متهم می‌شود و پس از اخراج از قصر پادشاهی، به شهر دیگری نیز تبعید می‌شود. مدتی بعد، او در یک روستای زیبا و کوچک با یک زن بیوه و یک معلم عجیب و غریب آشنا می‌شود و کار پزشکی را دوباره شروع می‌کند. در این روستا، یو سه یوپ لقب "پونگ" را به خود می‌گیرد و ماجرا های جالبی در انتظار او است.

 

 

در این مقاله، بهترین سریال‌های کره‌ای را از نگاه وبسایت سیبما معرفی کرده‌ایم تا دنبال کنندگان دنیای فیلم و سریال، با سریال های جذاب و شگفت‌انگیز دنیای سینما و تلویزیون کره آشنا شوند. این سریال‌ها، با داستان‌های متنوع، بازیگران استعدادهای برجسته، و کیفیت تولید بالا، توانسته‌اند مخاطبان را به خود جلب کنند.

از سریال‌های عاشقانه و رمانتیک گرفته تا سریال‌های جنایی و هیجان‌انگیز، دنیای سریال کره‌ای پر از تنوع و تجربه‌های جذاب است. بازیگرانی همچون لی جونگ سوک و یونا از گروه Girl's Generation، با نقش‌آفرینی شگفت‌انگیز خود، به ارائه عملکرد‌های حرفه‌ای پرداخته‌اند.

اگر به دنبال سریال‌هایی برای تماشا با کیفیت و ساخته‌شده با دقت هستید، سریال‌های کره‌ای به عنوان گزینه‌های ایده‌آلی برای شما خواهند بود. این سریال‌ها از لحاظ داستانی، فنی، و بازیگری هیچ کم و کاستی ندارند و تجربه‌ی شما از تماشای آنها به یک سفر خاص و ناب در دنیای هنر و سینما تبدیل می‌شود. به همین دلیل، به خوانندگان عزیز توصیه می‌کنیم که این سریال‌ها را از دست ندهند و به دنیای فراموش‌نشدنی سینمای کره عشق بورزند.

همچنین در مقاله ای دیگر بهترین سریال های ترکی را نیز معرفی کرده ایم که پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.

ندا موسوی گفت:
سریال زیر چتر ملکه خیلی قشنگه و حال و هوای سریال های قدیمی کره ای که هممون باهاشون خاطره داریم رو زنده میکنه. داستانش هم خیلی خوبه من که دارم میبینمش واقعا جذابیت داره برام به نظرم شما هم ببیند.
محمد گفت:
سلام ممنون از مطلب مفیدتون
از دوستان اگر کسی خواست میتونند سریال های کره ای را در سایت فیلم بام به صورت رایگان دانلود کنند
تشکر
Aedan گفت:
داستان سریال از گور برخواسته رو برای سریال شکوفایی جوانی ما نوشتید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید