معرفی بهترین سریال های اسپانیایی + خلاصه داستان

بعد از انتشار سریال فوق العاده جذاب و پر طرفدار مانی هیست، علاقمندان به فیلم و سریال اعتقاد زیادی به سریال های اسپانیایی پیدا کردند و علاقمند به دنبال کردن این سریال ها هستند. اما متاسفانه غیر از مانی هیست سریال های دیگر اسپانیایی در ایران معرفی نشده اند و مخاطبان برای پیدا کردن یک سریال خوب باید ساعت ها در اینترنت جستجو کنند. تازه بعد از جستجو باید ببینند سریال دوبله یا زیرنویس دارد یا خیر! در این مقاله از وبسایت سیبما میخواهیم بهترین سریال های اسپانیایی که دوبله و زیرنویس فارسی برای آنها ایجاد شده است را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی سریال های اسپانیایی مینیون های میداس

6.سریال اسپانیایی مینیون های میداس The Minions of Midas

  • ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6
  • سال انتشار: 2020
  • مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه

 سریال مینیون های میداس یکی از محبوب ترین سریالهای اسپانیایی است که به کارگردانی ماتئو خیل در سال 2020 ساخته شده است. در این سریال بازیگران مطرحی از جمله لوئیس تسار، مارتا بلمونته، ویلی تولدو، کارلوس بلانکو، گویز بلانکو و جورجی اَندریو ایفای نقش می‌کنند. این سریال یک مجموعه تلوزیونی جذاب در ژانر جنایی است که توجه علاقمندان این سبک را در سراسر دنیا جلب کرده است.

این سریال بر اساس داستان کوتاه 1901 جک لندن تولید شده است. این سریال کوتاه تنها شش قسمت دارد و داستان شخصی به نام ویکتور که یک تاجر ثروتمند است را روایت می کند. در این فیلم به طرز عجیب و مرموزی توسط یک سازمان نامشخص از او باجگیری می‌شود.

اگر به سریال های جنایی علاقمند هستید، در مقاله ای بهترین سریال های جنایی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

سریال جدید اسپانیایی پلیس ضد شورش

5.سریال اسپانیایی پلیس ضد شورش Riot Police

  • ژانر: جنایی، درام، اکشن
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • سال انتشار: 2020
  • مدت زمان هر قسمت: 45 دقیقه

 این سریال شش قسمتی اسپانیایی توانسته است نمره آی‌ام‌دی‌بی بسیار خوب 8.1 را کسب کند پس اگر به ژانر اکشن و جنایی علاقمند هستید تماشای سریال پلیس ضد شورش اسپانیایی را از دست ندهید. این سریال داستان شش مامور یگان شورش را روایت می‌کند که مسئولیت اجرای یک عملیات بزرگ را بعهده می‌گیرند. این عملیات منجر به وقوع یک حادثه غیر منتظره و ناگوار می‌شود. در ادامه این داستان اعضای واحد رسیدگی به تخلفات پلیس به این ماجرا ورود می‌کند و علت های وقوع این حادثه را بررسی می‌کند. یکی از ماموران داخلی آنها را تحت نظر می‌گیرد تا به روند تحقیقات کمک کند.

سریال اسپانیایی جدید تاریخی جگوار

4.سریال اسپانیایی جگوار Jaguar

  • ژانر: تاریخی، اکشن
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9
  • سال انتشار: 2021
  • مدت زمان هر قسمت: 48 دقیقه

این سریال تاریخی اسپانیایی به کارگردانی کارلوس سدس در شش قسمت ساخته شده است. این سریال دهه 1960 میلادی را روایت می‌کند که در آن سالها صدها بازمانده اردوگاه ماوتهاوزن در اسپانیا زندگی می‌کردند. یکی از این بازماندگان، زنی جوان به نام ایزابل است که به دنبال مردی به نام اسکورزنی است که به اعتقاد او، اسکورزنی خطرناک ترین مرد اروپا می‌باشد. این سریال یکی از پر بیننده ترین سریالهای اسپانیایی در نتفلیکس است که دیدن آن را به شما پیشنهاد می‌کنم.

همچنین اگر دوست دارید تاریخچه پلتفرم نتفلیکس را بدانید، در مقاله ای با عنوان نتفلیکس چیست؟ به طور کامل این مجموعه را معرفی کرده ایم که مطالعه آن می‌تواند برای شما جالب باشد.

سریال اسپانیایی جدید تاریخی لئوناردو

3.سریال اسپانیایی لئوناردو Leonardo

  • ژانر: تاریخی، درام، زندگینامه
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2
  • سال انتشار: 2021
  • مدت زمان هر قسمت: 55 دقیقه

سریال اسپانیایی لئوناردو، زندگی نامه یکی از بزرگترین و مشهور ترین هنرمندان دنیا یعنی لئوناردو داوینچی را روایت می‌کند. او در سال 1506 در شهر میلان ایتالیا متهم به قتل یک زن می‌شود. به دلیل این اتفاق، یک افسر از او بازجویی می‌کند و داوینچی تمام تلاش و هوشش را به کار می‌گیرد تا بتواند ثابت کند بی گناه است. این سریال به کارگردانی دانیل پرسیوال و الکسیس کیهیل ساخته شده است. سریال داوینچی نمره خوبی را در آی‌ام‌دی‌بی کسب کرد یعنی عدد 7.2 و توانست 95 درصد رضایت از بینندگان را کسب کند که این واقعا عالی است. این سریال نامزد جایزه بهترین سریال خارجی از جشنواره آثار تلویزیونی شانگهای در سال ۲۰۲۱ شد. اگر به هنر و نقاشی علاقمند هستید، این سریال اسپانیایی را از دست ندهید.

سریال اسپانیایی ال سید

2.سریال اسپانیایی ال سید El Cid

  • ژانر: تاریخی، مذهبی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8
  • سال انتشار: 2020
  • مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه

سریال ال سید در سال 2020 توسط کشور اسپانیا در ژانر تاریخی مذهبی ساخته شده است. مارکو کاستیلو و ادولفو مارتینز پرز کارگردانان این فیلم هستند. این سریال داستان رودریگو دیاز دی ویوار، نجیب زاده کاستیا و قهرمان جنگ در قرون وسطای اسپانیا را روایت می‌کند.

داستان این سریال در قرن یازدهم اتفاق می‌افتد. «رودریگو دیاس» (هستون)، یک وطن‌پرست اسپانیایی است که سودای متحد کردن نیروهای پراکندهٔ کشورش را برای مقابله با حملات قبایل آفریقاییِ «مور» در سر می‌پرورانَد، او در آستانهٔ ازدواج با دختر شوالیهٔ قهرمان امپراتوری (لورن) نیز هست. داستان این سریال بسیار جذاب است و تماشایش شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین سریال های اسپانیایی

1.سریال اسپانیایی مانی هیست Money Heist

  • ژانر: اکشن، جنایی، رازآلود
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2
  • سال انتشار: 2017 - 2021
  • مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه

بهترین و پر بیننده ترین سریال اسپانیایی تاریخ، مانی هیست یا خانه کاغذی. احتمالا همه شما این سریال را می‌شناسید اما وقتی صحبت از سریال اسپانیایی می‌شود، امکان ندارد که اسم مانی هیست نیاید. این سریال به کارگردانی آلکس پینا ساخته شد و اولین فصل آن در سال 2017 منتشر شد و تا 2021 ادامه داشت. داستان این سریال ماجرای بزرگترین سرقت پول تاریخ را روایت می‌کند که شخصی به نام پرفسور یک گروهی را جمع آوری می‌کند که شخصیت هایی به نام های برلین، توکیو، ریو و... هستند و نام مستعار هرکدام از آنها نام یکی از شهر های معروف دنیا است.

آنها به شکل سازمان یافته ای با مدیریت پرفسور دست به بزرگترین دزدی تاریخ می‌زنند. اگر از مخاطبان و طرفداران این سریال هستید، جالب است بدانید نتفلیکس اعلام کرده است که قرار است اسپین آف سریال خانه کاغذی ساخته شود که زندگی برلین را روایت خواهد کرد و نقش اصلی آن، شخصیت برلین در سریال مانی هیست است. اگر علاقمند هستید که بیشتر درباره این اسپین آف بدانید، کافیست روی لینک مربوط به سریال برلین کلیک کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم بهترین سریال های اسپانیایی که به زبان فارسی دوبله و زیرنویس شده اند را معرفی کنیم. اگر از طرفداران سریالهای اسپانیای هستید، حتما از دیدن هرکدام از آنها لذت می‌برید. همچنین اگر آنقدر دنبال کننده سریال های اسپانیایی هستید که همه این سریال ها را دیده اید، حتما اگر سریال دیگری میشناسید به ما در قسمت نظرات معرفی کنید. ممنونم که تا انتهای این مقاله همراه سیبما بودید. همچنین ما در مقاله ای بهترین سریال های ترکی و بهترین سریال های کره ای را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم آنها را نیز مطالعه کنید قطعا سریال های جذابی برای دنبال کردن پیدا می‌کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید