سریال برلین، اسپین آف خانه کاغذی کی شروع می‌شود؟

سرانجام، نتفلیکس تاریخ انتشار سریال برلین را اعلام کرد. این سریال که اسپین‌آف سریال محبوب خانه کاغذی یا مانی هیست است، با تمرکز روی شخصیت دوست‌داشتنی برلین با بازی پدرو آلونسو، داستان ماجراهای زندگی این شخصیت جذاب و پر راز و رمز را روایت می‌کند. نتفلیکس تاریخ انتشار سریال برلین را ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ میلادی یا به عبارتی ۸ دی ۱۴۰۲ شمسی اعلام کرده است.

تاریخ پخش سریال برلین

این سریال اسپین‌آف خانه کاغذی (Money Heist) به شخصیت برلین با نام واقعی آندرس دی فونولوسا اختصاص دارد. برلین یکی از محبوب‌ترین، جذاب‌ترین و مرموزترین شخصیت‌های سریال خانه کاغذی بود، که بدون شک قابلیت داشت تا سریالی به نام خودش را داشته باشد. او در سرقت از ضرابخانه (محل سرقت فصل ۱ و ۲ سریال خانه کاغذی) نقش رهبری تیم را بر عهده داشت و یکی از معماران نقشه سرقت از بانک ملی اسپانیا بود.

تیزر منتشر‌شده از این سریال جدید نتفلیکس، روایتگر یکی از دزدی‌های برلین قبل از سریال خانه کاغذی است که با تشکیل یک تیم جدید و متفاوت اجرا می‌شود. همچنین بررسی زندگی پرهیجان برلین به عنوان یک دزد ماهر، قبل از اینکه از بیماری خود آگاه شود و این موضوع برای اولین بار در سریال اصلی آشکار می‌شود، انجام خواهد شد. انتظار می‌رود این سریال شخصیت محبوب را به مخاطبان با یک رویکرد تازه معرفی کرده و اظهار کند که او در زمینه رهبری و مهارت‌های برنامه‌ریزی چقدر از برادر کوچک‌تر خود، که با نام پروفسور و با بازی آلوارو مورتو در سریال خانه کاغذی معروف است، متفاوت است.

معرفی سریال برلین اسپین آف مانی هیست

هشدار اسپویل: اگر هنوز فصل اول و دوم سریال مانی هیست را تماشا نکرده‌اید، این بخش را نخوانید.

همان‌گونه که همگی ما به خوبی به یاد داریم، برلین این شخصیت جذاب و کاریزماتیک را در انتهای فصل دوم سریال خانه کاغذی از دست داد و در فصل‌های ۳، ۴ و ۵ سریال به‌صورت بازگشتی از حضور این شخصیت در سریال لذت بردیم. «برلین می‌گوید که تنها دو چیز می‌توانند یک روز بد را به یک روز عالی تبدیل کنند: عشق و دریافت یک میلیون دلار». این امر او را در دنبال کردن اهداف جسورانه‌اش تمرکز می‌دهد.

بنابراین او به‌طور محتاطانه یکی از دزدان بی‌رحمانه خود را آماده می‌کند؛ به سرقت از جواهراتی با ارزش ۴۴ میلیون دلار می‌پردازد. اما او در این مسیر به کمک برخی از جنایتکاران باهوش نیاز دارد: کیلا (میشل خنر)، یک دانشمند حرفه‌ای فناوری اطلاعات، دیمیان (تریستان اولائو)، یک استاد دانشگاه و دوست صمیمی برلین، کامرون (بگونیا وارگاس)، یک فرد پیش‌بینی نشده که تجربه زندگی را در مرز خطر دارد؛ روی (خولیو پنیا)، یک قفل‌ساز و دستیار وفادار برلین و بروس (خوئل سانچز )، که در زمینه ابزارها و اسلحه‌ها ماهر است.

احتمالا در دنیای فیلم و سریال ایرانی هم در اتفاقی مشابه اسپین آف سریال پوست شیر که بسیار در بین کاربران ایرانی محبوب بوده را مشاهده خواهیم کرد. این سریال نیز مانند اسپین آف برلین، احتمالا به یکی از شخصیت های محبوب پوست شیر می‌پردازد که حدس ما در سیبما این است که آن شخصیت، سرگرد مشکات خواهد بود. در مقاله ای که خبر از آغاز ساخت این سریال داده ایم بیشتر صحبت کرده ایم و احتمالات دیگر را نیز گفته ایم که میتوانید با کلیک روی لینک بولد شده، آن را مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید