جمشید محمودی از ساخت فصل چهارم سریال پوست شیر خبر داد

جمشید محمودی، نویسنده و کارگردان سریال محبوب پوست شیر، در یک پست اینستاگرامی از ادامه دار بودن این سریال خبر داد. در این مقاله میخواهیم راجع به احتمالات ادامه داستان سریال پوست شیر صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا همه احتمالات و اتفاقاتی که ممکن است در فصل چهارم سریال پوست شیر وجود داشته باشد را بررسی کنیم.

اگر از علاقمندان سریال های ایرانی هستید، در مقاله ای بهترین سریال های ایرانی را که بیشترین نمره آی‌ام‌دی‌بی را کسب کرده اند معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

فصل چهارم سریال پوست شیر

جمشید محمودی با انتشار این ریلز اینستاگرامی، از تصمیم فیلم نت برای ساخت فصل جدید سریال پوست شیر خبر داد. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که داستان پوست شیر به چه روش هایی میتواند ادامه پیدا کند.

برای آشنایی با سریال جدید شهاب حسینی به کارگردانی حامد عنقا یعنی سریال گناه فرشته روی لینک کلیک کنید. این سریال را به طور کامل معرفی کرده ایم. گناه فرشته در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

جمشید محمودی در کپشن این پست اینستاگرامی نوشت:

چهارشنبه‌های «پوست شیر» ادامه دارد...

ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»، پرمخاطب‌ترین سریال سال ۱۴۰۱، در دستور کار «فیلم‌نت» قرار گرفت.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی براساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB» توانست نمره ۸/۴ از ۱۰ را به دست آورد تا به این ترتیب عنوان محبوب‌ترین سریال تاریخ نمایش خانگی را از آن خودش کند.

فیلمنامه «پوست شیر» را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف آن نیز محمودی و بهاروند همکاری خواهند داشت.

جزئیات بیشتر درباره اسپین‌آف «پوست شیر» متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

اسپین آف چیست؟

اسپین‌ آف (Spin-off)، یک شیوه در ساخت فیلم و سریال است که در سال‌های اخیر به رواج پیدا کرده است. در این شیوه، براساس داستان و روایت دیگری، فیلم یا سریال جدیدی ساخته می‌شود. گاهی اوقات این آثار مشتق براساس کارهای موفق ساخته می‌شوند و اغلب شخصیت‌های فرعی قصه، در اثر دیگری به شخصیت‌های اصلی تبدیل شده و قصه خودشان را شکل می‌دهند.

یکی از مشهورترین اسپین‌ آف‌ های اخیر، فیلم ددپول است که شخصیت اصلی آن، وید ویلسون، از شخصیت‌های فرعی فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین بود و در این فیلم به قهرمان تبدیل شده است و قصه مستقل خودش را دارد. همچنین، سریال بهتره با ساول تماس بگیری، اسپین‌آفی موفق است که شخصیت اصلی آن، ساول گودمن، از شخصیت‌های فرعی سریال مشهور و موفق بریکینگ بد بود.

نکته مهم در مورد برخی اسپین‌آف‌ها، این است که قصه آن‌ها در زمانی قبل از موقعی که فیلم و سریال اصلی ساخته شده، رخ می‌دهد. به عنوان مثال، داستان سریال بهتره با ساول تماس بگیری، شش سال قبل از ملاقات ساول با والتر وایت، شخصیت اصلی سریال بریکینگ بد، که این اثر از آن مشتق شده، رخ می‌دهد.

حال تصمیم فیلم نت و جمشید محمودی این است که اسپین آف سریال پوست شیر را تولید کنند. در این مقاله از بخش اخبار و معرفی فیلم و سریال وبسایت سیبما میخواهیم راجع به چند احتمال از ساخت اسپین آف سریال پوست شیر صحبت کنیم.

اسپین آف پوست شیر توسط فیلم نت ساخته میشود

داستان مرگ دختر سرگرد مشکات و قاتل درختی

یکی از اتفاقاتی که در فصل های گذشته سریال پوست شیر بسیار گنگ بود و هیچ صحبتی نشد، ماجرای قاتل درختی بود که در آخرین قتل خود، دختر سرگرد مشکات را کشته بود.

درباره این موضوع در فصل های قبل هیچ صحبتی نشده و ممکن است در فصل جدید، جمشید محمودی این داستان را روایت کند که میتواند بسیاد جذاب باشد و همانند فصل های گذشته محبوبیت بی نظیری داشته باشد.

فلش بکی بر زندگی نعیم و رضا پروانه

نعیم و رضا پروانه دو شخصیتی بودند که با هم دوستی عمیقی داشتند و به نوعی یک روح در دو بدن بودند. این رفاقت، با وجود حضور خشونت و تاریکی، جذابیت های خاصی داشت و در طول سه فصل پوست شیر، به یک زوج جذاب تبدیل شده بودند. پیشینه نعیم و رضا پروانه در زندان، می‌تواند به عنوان موضوعی برای ساخت یک سریال جدید مورد استفاده قرار بگیرد.

داستان رفاقت نعیم و صابر و منصور

صابر و منصور عجیب ترین شخصیت های این سریال در سه فصل گذشته بودند اما به جزئیات زندگی و رفاقت آنها اشاره ای نشد. زندگی و خلاف هایی که این سه نفر با هم انجام دادن و دلیل رفاقت شدید صابر با نعیم از نقاط گنگ این قصه بوده و نویسنده این سریال میتواند با تمرکز بر این موضوع، سریال خوبی را بسازد.

یک پرونده دیگر برای سرگرد مشکات

یکی از راحت ترین راه ها برای ادامه این سریال همین مورد است. ادامه سریال با پرونده ای جدید برای سرگرد مشکات. البته با توجه به ذهن خلاق و بی نظیر نویسندگان این سریال نمیشود پیش بینی کرد که راحت ترین راه را انتخاب کنند اما اگر چنین قصدی داشته باشند، احتمالا میتوانند دوباره یک داستان بی نظیر را خلق کنند.

یک پرونده جنایی جذاب و پرهیجان، قادر است مخاطب را به همان شیوه سه فصل نخست سریال درگیر خود کند. شخصیت مشکات با بازی شهاب حسینی، پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک قهرمان دارد و ادامه داستان او و معماهایی که خود و تیمش را درگیر می‌کند، می‌تواند نویدبخش ساخت یک داستان معمایی قدرتمند دیگر باشد.

در این مقاله چهار احتمالی که ما حدس میزدیم را گفتیم. شما هم در بخش نظرات، حدس های خود را از ادامه داستان سریال پوست شیر بنویسید.

همانطور که میدانید هنوز غیر از یک پست اینستاگرامی که اعلام ادامه دار بودن سریال پوست شیر است، هیچ جزئیاتی از این سریال منتشر نشده است و شاید حتی نویسندگان این سریال هم شروع به نوشتن نکرده باشند!

این مقاله بعد از هر خبری که از این سریال بیاید، آپدیت خواهد شد و به اطلاع شما خواهد رساند.

حتما در بخش نظرات، حدس های خودتان را درباره ادامه داستان پوست شیر بنویسید تا با هم تبادل نظر داشته باشیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید