زمان پخش فصل جدید شام ایرانی 1403 + فهرست بازیگران

شام ایرانی تقریبا اولین رئالیتی شو ایرانی بوده که در سال 1390 ساخته و منتشر شده بود. در اون سالها به دلیل نبود پلتفرم های پخش ویدئو مثل فیلیمو، فیلم نت، نماوا و... بصورت دی وی دی در کلوپ های سنتی فروخته میشد. اما الآن که در سال 1403 هستیم، تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و ساخت رئالیتی شو رونق بسیار زیادی پیدا کرده.

شام ایرانی بعنوان اولین رئالیتی شوی ایرانی نباید از این بازار داغ جا میموند پس عوامل فیلیمو تصمیم گرفتند فصل جدید شام ایرانی رو به کارگردانی سعید ابوطالب تولید کنن. در ادامه با مجله سیب ما همراه باشید تا زمان پخش و فهرست بازیگران سریال شام ایرانی را بررسی کنیم.

بازیگران شام ایرانی جدید

معرفی رئالیتی شو شام ایرانی 1403

مشابه برنامه شام ایرانی در سراسر جهان توسط پلتفرم های مختلف ساخته میشه. این برنامه ها برای دیدن شخصیت واقعی سلبریتی ها و شناخت نوع برخورد اونها در کاراکتر اصلی خودشون هست و این برای مخاطبان بسیار جذابه. به همین دلیل ساخت این نوع برنامه ها در جهان مرسوم شده.

در این نوع رئالیتی شو، بازیگران و یا ورزشکاران مطرح در گروه های چهار نفره دوستانشون رو به یک دورهمی در منزلشون دعوت میکنن. میزبان سعی میکنه که یک شب فوق العاده رو برای مهمان هایی که داره رقم بزنه تا اونها رو راضی نگهداره. بعضی وقت ها هم میزبان برنامه ریزی های غافلگیر کننده انجام میده مثلا این که یک اجرای خاص انجام میده و یا اونها رو دعوت به یک بازی میکنه و در بعضی مواقع با دعوت از یک مهمان ویژه، همه رو سوپرایز میکنه!

در نهایت مهمان ها به میزبان امتیاز میدن. در کنار مهمان ها، چند داور بی طرف هم وجود دارن که معمولا به کیفیت غذا ها امتیاز میدن. بعد از این که هر چهار نفر میزبانی میکنن، یک نفر بعنوان میزبان برتر انتخاب میشه.

زمان پخش برنامه شام ایرانی

زمان پخش برنامه شام ایرانی

رئالیتی شو شام ایرانی از تاریخ 29 مهر 1403، یکشنبه هر هفته ساعت 8 صبح منتشر میشه.

شام ایرانی از کجا پخش میشه؟

برنامه شام ایرانی از پلتفرم فیلیمو منتشر میشه. توجه داشته باشید که اگه از اینترنت ایرانسل استفاده میکنید، برای تماشای این سریال نیازی به خرید اشتراک فیلیمو ندارید و میتونید بصورت رایگان مشاهده کنید.

بازیگران فصل اول شام ایرانی جدید

فهرست بازیگران فصل اول شام ایرانی 1403

میزبان قصمت اول این فصل، کمند امیرسلیمانی است. دیگر مهمانان این فصل نیز پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، متبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی و حدیث میرامینی هستند.

به نظر ترکیب فصل اول ترکیب جالبی باشه. حالا باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی می‌افته. قطعا این فصل برای مخاطبین سوپرایز های زیادی داره!

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید