هالووین 1403 چه روزی است؟ تاریخ هالووین

هالووین یکی از آن جشن های اروپایی و امریکایی است که در سالهای اخیر در ایران رونق گرفته است. جشن هالووین در 31 اکتبر یا به تاریخ شمسی، 10 آبان ماه برگزار می‌شود. این جشن بیشتر در کشور های امریکا، کانادا، انگلستان و ایرلند رونق دارد.

هالووین 1403 چه روزی است؟

جشن هالووین یکی از جشن های سنتی غربی ها است که در سالهای اخیر شکلی جدیدتر و جدی تر پیدا کرده است. این جشن در زمان پایان فصل گرما و آغاز سرما و تاریکی نسبت داده می‌شود. از روز هالووین به بعد، غربی ها به تاریکی و سرما سلام می‌کنند.

نماد اصلی جشن هالووین کدو تنبل است. نام این کدو در غرب جَک اُ لَنتِرن می‌باشد. علاوه بر کدو، آنها در این جشن از نماد های اسکلت، تار عنکبوت و روح نیز استفاده می‌کنند.

غربی ها معتقدند در زمان زمستان و تاریکی، مرز میان دنیای ما و مردگان باریک می‌شود و انسانهای زنده به انسانهای مرده و روح هایشان نزدیک تر می‌شوند.

هالووین 1403 چه روزی است؟

 در دنیای مدرن امروز، هالووین دیگر مانند جشن های سنتی تقدس سابق را ندارد. غربی ها در این روز خانه های خود را با روح، کدو و اسکلت تزیین می‌کنند و در روز 10 آبان، پارتی هایی برگزار می‌کنند. در این جشن مهمان ها لباس های عجیب و ترسناک می‌پوشند و آرایش های ترسناک می‌کنند تا شبیه اوراح شوند. آتش بازی نیز یکی دیگر از کارهایی است که در روز هالووین انجام می‌دهند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید