فیلم ایرانی زودپز ارزش دیدن دارد؟ 1403

دیشب بلاخره رفتم سینما و فیلم کمدی جدید رامبد جوان یعنی زودپز رو دیدم. از این فیلم تعریف های زیادی شنیده بودم و فکر میکردم با یه کمدی خیلی خوب طرف هستم! ولی اونقدر هم که فکر میکردم درجه یک نبود. ولی اگه از حق نگذریم، زودپز خیلی بهتر از فیلم های مذخرفی مثل ویلای ساحلی بود! در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر با این فیلم ایرانی جدید آشنا بشیم. (بدون خطر اسپویل)

فیلم ایرانی زودپز ارزش دیدن داره؟

خلاصه داستان فیلم ایرانی زودپز 1403

داستان این فیلم در سال 1367 روایت میشه. زمانی که تهران زیر بمباران شدید بود و هر روز و هر لحظه ممکن بود در هر جایی یک موشک برخورد کنه!
شخصیت های اصلی این داستان سیروس و شاهین هستند که محسن تنابنده و نوید محمدزاده این نقش ها را بازی می‌کنند. آنها داماد شخصی به نام قدرت هستند که مشکلات اخلاقی زیادی دارد! در یک اتفاق عجیب و غریب با انفجار زودپز، قدرت دقیقا همزمان با موشک باران تهران میمیرد.

حالا داماد های قدرت می‌خواهند از از این همزمانی استفاده کنند و قدرت را بعنوان شهید جا بزنند و در این مسیر ماجرا های خنده دار و جالبی برای آنها رقم می‌خورد!

فیلم ایرانی زودپز ارزش دیدن داره؟

از انصاف نگذریم، فیلم حس و حال دهه شصت رو خوب به تصویر میکشه و لباس ها، خیابون ها، ماشین ها و خلاصه همه چیز به خوبی شبیه سازی شده. البته داستان فیلم باگ هایی داره که متاسفانه برای ما ایرانی ها این مسائل در فیلم های کمدی طبیعی شده! ولی با این حال، میتونم بگم جزء فیلم های طنز خوب سالهای اخیر بود که دیدنش خالی از لطف نیست. داستان فیلم رو بیشتر از این باز نکردم که اسپویل نشه.

بازیگران فیلم کمدی زودپز:

  • محسن تنابنده در نقش سیروس
  • نوید محمدزاده در نقش شاهین
  • گلاره عباسی
  • روزبه حصاری
  • محمود جعفری در نقش قدرت الله
  • شیرین اسماعیلی در نقش مهری
  • ساقی حاجی‌پور در نقش مرضیه
  • میسا مولوی

برای تماشای فهرست فیلم های کمدی ایرانی که ارزش دیدن دارند روی لینک کلیک کنید. ما در این مقاله بهترین فیلم های کمدی جدید را لیست کردیم که دیدن آنها می‌تواند یک سرگرمی خوب برای شما باشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید