معرفی بازیگران سریال قطب شمال + بیوگرافی

پخش سریال ایرانی قطب شمال در ژانر عاشقانه، درام و معمایی از روز جمعه 7 اردیبهشت آغاز شد. این سریال پر ستاره در پلتفرم فیلیمو قابل تماشا است. ما در مقاله ای به طور کامل این سریال را معرفی کرده ایم. تعداد قسمت ها، خلاصه داستان و دیگر سوالات راجع به این سریال را می‌توانید در مقاله معرفی سریال قطب شمال مطالعه کنید.

 

در این مقاله می‌خواهیم با بازیگران سریال ایرانی قطب شمال بیشتر آشنا شویم. در ادامه با سیبما همراه باشید. بیشترین سوالی که از ما پرسیده می‌شود، بازیگر نقش همایون در قطب شمال است. به این سوال شما به صورت کامل پاسخ خواهیم داد.

بازیگر همایون در قطب شمال

بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال

بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال، متولد 18 آذر 1363 در تهران است. او لیسانس کارگردانی دارد و از سال 1388 فعالیت هنری خود را به طور رسمی آغاز کرد. علاقه و تخصص بهادر زمانی در زمینه کارگردانی است و بیشتر در این زمینه با ساخت چند فیلم کوتاه و یک فیلم بلند در سال 1396فعالیت می‌کرد. مهمترین کارنامه بازیگری بهادر زمانی، ایفای نقش حضرت عباس در فیلم رستاخیز بوده است.

بهادر زمانی در فیلم های سینمایی گیت، جان لیلی و رستاخیز تجربه بازیگری دارد همچنین در سریال های یاور، کرگدن و تنهایی لیلا حضور داشته است. او با بازی در نقش همایون سریال نمایش خانگی قطب شمال به شهرت خوبی دست یافت.

فرزاد فرزین در سریال قطب شمال

بازیگر نقش آرشام یکتا در سریال قطب شمال

فرزاد فرزین، خواننده مشهور پاپ که در چند سال اخیر بعنوان بازیگر فیلم ها و سریال ها نیز فعالیت می‌کند، در سریال قطب شمال حضور دارد و نقش آرشام یکتا را بازی می‌کند. او متولد سال 1360 است و فعالیت هنری خود را از سال 1377 بعنوان خواننده در گروه کروز آغاز کرد. پس از چند سال فعالیت از این گروه جدا شد و بعنوان یک هنرمند مستقل به فعالیت خود ادامه داد.

فرزاد فرزین نخستین بار در سال 1385 بعنوان بازیگر جلوی دوربین رفت. اولین فیلم فرزاد فرزین پسران آجری بود و پس از آن در فیلم های کنسرت روی آب، سگ های پوشالی و فیلم سینمایی جدید آهنگ دو نفره حضور داشت. او پس از بازی در سریال نمایش خانگی "عاشقانه" در کنار محمدرضا گلزار و هومن سیدی توانست خودش را بعنوان بازیگر توانمند در ذهن مخاطب ثبت کند.

اگر به فیلم های سینمایی ایرانی جدید علاقمند هستید، می‌توانید با کلیک روی لینک به فهرست کاملی از جدیدترین فیلم های ایرانی که ارزش تماشا کردن دارند دست پیدا کنید.

آناهیتا درگاهی بازیگر نقش ارغوان در سریال قطب شمال

بازیگر نقش ارغوان در سریال قطب شمال

آناهیتا درگاهی، یکی از بازیگران زن ایرانی که محبوبیت بسیار زیادی در سینما دارد، در سریال عاشقانه قطب شمال نقش ارغوان را بازی می‌کند. او متولد 7 بهمن 1367 است و در تهران به دنیا آمده است. آناهیتا درگاهی کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران دارد. او فعالیت هنری خود را از سال 1394 با بازی در فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی آغاز کرده است. همچنین پس از آن در فیلم های سینمایی قانون مورفی، چشم و گوش بسته، جوجه تیغی و مرد بازنده نیز حضور داشته است.

اما به نظر می‌‌رسد او بیشتر علاقه دارد در سریال های نمایش خانگی ایفای نقش کند. آناهیتا درگاهی در سریال های نمایش خانگی ممنوعه، خوب بد جلف، می‌خواهم زنده بمانم و ساخت ایران 3 نقش پررنگ تری داشته است. و امروزه نیز در سریال قطب شمال او را می‌بینیم.

امیرحسین فتحی بازیگر نقش سامان در سریال قطب شمال

بازیگر نقش سامان در سریال قطب شمال

امیرحسین فتحی، یکی از بازیگران خوب ایرانی است که به اندازه توانایی هایش در سینمای ایران دیده نشده است. او امیدوار است با بازی درخشان در سریال قطب شمال، به حق خود در این مارکت برسد. بازیگر نقش سامان در سریال قطب شمال، متولد 1372 است و کارشناسی ارشد سینما و ادبیات انگلیسی دارد. او فرزند حسن فتحی، کارگردان مشهور سینمای ایران است.

او بازیگری را با تئاتر "آدم و حوا" که در مالزی اجرا شد، شروع کرده است. پس از آن با بازی در سریال شهرزاد که پدرش کارگردان آن بوده، به شهرت رسیده است. فتحی همچنین در فیلم های کشتارگاه، مزار شریف، آخرین بار کی سحر رو دیدی و سریال های شاهگوش، شهرزاد 1، شهرزاد 2 و جیران حضور موفقی داشته است.

نازنین بیاتی در نقط صحرا در سریال قطب شمال

بازیگر نقش صحرا در سریال قطب شمال

یکی از بازیگران مشهور و محبوب سریال قطب شمال، نازنین بیاتی است. او نقش صحرا را در سریال قطب شمال ایفا کرده است. نازنین بیاتی متولد 15 دی 1369 در تهران است. او در کودکی با نقاشی حرفه ای فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در ادامه در رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه در دانشگاه آزاد تنکابن تحصیل کرد.

نازنین بیاتی در سال 1390 در فیلم دربند بازی کرد و با این فیلم وارد عرصه بازیگری شد. اولین کار او انقدر درخشان بود که موفق شد نامزد جایزه بهترین بازیگر زن ایرانی در جشنواره فیلم فجر شود. او در ادامه در فیلم رخ دیوانه به ایفای نقش پرداخت و با بازی در آن فیلم شهرت زیادی کسب کرد. بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته نیز یکی از کار های مهم نازنین بیاتی است.

عباس جمشیدی فر بازیگر نقش پرویز قطب شمال

بازیگر نقش پرویز در سریال قطب شمال

عباس جمشیدی فر یکی از بازیگران با سابقه سینما و تلوزیون ایران است که نقش پرویز را در سریال عاشقانه قطب شمال بازی می‌کند. او اهل کرمانشاه است و زاده 17 شهریور 1359 می‌باشد. او در دهه 70 با نویسندگی و بازی در تئاتر های مختلف حرفه خود را آغاز کرد و با بازی درمجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا به تلوزیون رفت. در نهایت پس از سالها تلاش با سریال تلوزیونی سه دونگ سه دونگ که در رمضان 1390 از شبکه تهران پخش شد، توانست به شهرت دست یابد. جمشیدی فر پس از آن در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است اما او را باید همچنان بعنوان یکی از حرفه ای های تئاتر ایران شناخت.

بازیگران سریال قطب شمال

دیگر بازیگران سریال قطب شمال

در ادامه اسامی کامل بازیگران قطب شمال را برای شما قرار می‌دهیم.

  • فرزاد حسنی
  • عباس جمشیدی فر
  • شهرام قائدی
  • نگار فروزنده
  • شهروز دل افکار
  • روح الله زمانی
  • فرهاد آئیش
  • امیر دژاکام
  • مرتضی آقا حسینی
  • مه‌لقا می‌نوش
  • فرهنگ زرگرباشی
  • ماکان آریاپارسا
  • مهران میری
  • حاتم مشمولی
  • مسعود میرطاهری
  • احمد لشینی
  • نیما شکیبایی
  • آتوسا کلانتری

امیدواریم که از این مقاله اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. اگر به سریال های نمایش خانگی ایرانی علاقمند هستید، ما در مقاله ای بهترین سریال های ایرانی تمام شده را فهرست کرده ایم. این سریال ها بر اساس نمره آی‌ام‌دی‌بی معرفی شده اند. پیشنهاد می‌کنم این فهرست را حتما مشاهده کنید.

سریال قطب شمال چند قسمت است؟

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید