سریال قطب شمال چند قسمت است؟

سریال قطب شمال یکی از سریال های در حال پخش محبوب این روزهای نمایش خانگی ایران است. پخش این سریال از هفتم اردیبهشت 1403 در پلتفرم فیلیمو آغاز شده است. سریال قطب شمال 12 قسمت دارد و پخش آن تا اواسط تابستان زمان می‌برد.

 

داستان این سریال درباره رابطه عاشقانه یک زوج است که متوجه می‌شوند مرد دیگری عاشق این زن است. آنها در آستانه ازدواج قرار دارند اما آن مرد که دوست صمیمی آنهاست، یک خیانت بسیار هولناک می‌کند. در شب عروسی مرد را به زندان می‌اندازد و ماجرا ها تازه آغاز می‌شود...

سریال قطب شمال چند قسمت است؟

اگر می‌خواهید درباره خلاصه داستان و اطلاعات دیگر این سریال بیشتر بدانید، مقاله داستان فیلم قطب شمال را به طور کامل مطالعه کنید. همچنین ما در مقاله ای به طور کامل بازیگران این سریال را معرفی کردیم. چند بازیگر کمتر شناخته شده در این سریال حضور دارند که برای اکثریت کاربران مطالعه بیوگرافی آنها جالب خواهد بود. برای شناخت بیشتر بازیگران سریال قطب شمال می‌توانید روی لینک کلیک کنید و به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

تعداد قسمت های سریال قطب شمال

 تعداد قسمت های سریال قطب شمال

سریال نمایش خانگی قطب شمال یک سریال نسبتا کوتاه محسوب می‌شود و 12 قسمت دارد اما با توجه به این که این سریال جمعه هر هفته منتشر می‌شود، انتشار تمام قسمت های آن 3 ماه زمان می‌برد. همچنین اطلاعاتی درباره این که آیا این سریال فصل دیگری نیز خواهد داشت نداریم. با توجه به سناریو بسیار جذاب این فیلم، نویسنده می‌تواند این سریال را در فصل های دیگر نیز ادامه دهد. اما باید ببینیم چطور پیش خواهد رفت.

سریال قطب شمال فصل دوم دارد؟

می‌توان گفت وجود یا عدم وجود فصل های دیگری برای این سریال بستگی به استقبال بینندگان دارد. معمولا سازندگان سریال های نمایش خانگی پس از دیدن نتیجه انتشار و بازخورد مخاطبین تصمیم می‌گیرند این سریال را ادامه دهند یا خیر. همچنین این که داستان سریال کشش ادامه دادن دارد یا خیر نیز تاثیر زیادی دارد.

چیزی که تا امروز مشخص است، تعداد قسمت های سریال قطب شمال در فصل اول 12 قسمت است. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سریال قطب شمال فصل دوم دارد؟

اگر از طرفداران سریال قطب شمال هستید، قطعا به فیلم و سریال های ایرانی علاقمند هستید. ما در مقاله ای به طور ویژه بهترین فیلم های سینمایی ایرانی را معرفی کرده ایم. فیلم هایی از سینمای ایران در ژانر های مختلف که ارزش دیدن دارند. اگر می‌خواهید فیلم های روز سینمای ایران را از دست ندهید حتما این مقاله را مطالعه کنید و بیشتر با این فیلم های سینمایی جدید آشنا شوید. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید