سریال غریبه چند قسمت است؟

سریال غریبه شبکه سه یکی از محبوب ترین سریال های در حال پخش تلوزیون است. این سریال موفق شد در مدت زمان کوتاهی مخاطبان زیادی را جذب خودش کند و به یکی از سریال های پر بیننده تبدیل شود. حالا که این سریال به اوج جذابیت خودش رسیده، سوال بسیاری از بینندگان آن این است که سریال غریبه چند قسمت است؟ بینندگان می‌خواهند بدانند که معما های این سریال کی حل می‌شود! در این مقاله با مجله سیب ما همراه باشید.

سریال غریبه چند قسمت است؟

سریال غریبه چند قسمت است؟ 

طبق اعلام صدا و سیما و عوامل سازنده این سریال، سریال غریبه 36 قسمت دارد. این سریال هیجان انگیز و جذاب در اواسط مهر ماه به پایان خواهد رسید. سریال غریبه یکی از موفق ترین سریال های سال های اخیر شبکه سوم سیما است.

خلاصه داستان سریال غریبه

این سریال علاوه بر بازیگران درجه یک، سناریوی فوق العاده ای نیز دارد. داستان این سریال درباره یک مخبه داروسازی به نام امیرعلی است که در آستانه ازدواج مجدد قرار دارد. او در زمانی که به فکر ازدواج است، مواردی را می‌بیند که به او می‌فهماند همسر سابقش که سه سال قبل در رود خانه غرق شده، زنده است. امیرعلی تلاش می‌کند که این معما را هرچه زودتر به نتیجه برساند تا بتواند متوجه شود همسر سابقش زنده است یا خیر. او در این مسیر درگیر مسائل مرموزی خواهد شد...

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید