فهرست بازیگران سریال داریوش + بیوگرافی

سریال داریوش یکی از بهترین سریال های در حال پخش نمایش خانگی است که چهارشنبه ها از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود. این سریال که حال و هوایی شبیه به سریال پوست شیر دارد، بازیگران مشترکی نیز با این سریال دارد.

 

نویسنده و کارگردان این سریال هادی حجازی فر است و تهیه کننده آن نوید محمودی، همان تهیه کننده پوست شیر است. اگر می‌خواهید با این سریال و خلاصه داستان آن بیشتر آشنا شوید روی لینک زمان پخش سریال داریوش کلیک کنید.

بازیگران سریال داریوش

هادی حجازی فر در سریال داریوش

 هادی حجازی فر بازیگر نقش داریوش

هادی حجازی فر نویسنده، کارگردان و بازیگر سریال داریوش است. او زاده 31 خرداد 1355 در شهر خوی آذربایجان غربی می‌باشد. او بازیگری را در دوران دانشجویی با بازی در فیلم مزرعه پدری از سال 1383 آغاز کرد. حجازی فر  یکی از بازیگران پر کار سینمای ایران است و در فیلم های درخشان زیادی حضور داشته است. مهمترین فیلم های سینمایی حجازی فر ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، منطقه پرواز ممنوع، دوزیست و موقعیت مهدی بوده است. او البته در سریال های مشهوری مانند ممنوعه و پوست شیر نیز ایفای نقش کرده است.

سحر دولتشاهی بازیگر سریال داریوش

سحر دولتشاهی بازیگر سریال داریوش

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 58 در شهر تهران است. او در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. اولین فیلم سحر دولتشاهی چهاشنبه سوری در سال 1384 بوده است. دولتشاهی دوبار موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم های عصر یخبندان و چهارراه استانبول دریافت کرده است. همچنین برای بازی در سریال قورباغه، بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ شد. او در سال 1402 برای بازی در فیلم نبودنت نیز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فجر را کسب کرد. دولتشاهی را می‌توان یکی از پر افتخار ترین بازیگران زن ایرانی معرفی کرد.

ژیلا شاهی در سریال داریوش

ژیلا شاهی بازیگر سریال داریوش

ژیلا شاهی، بازیگری که در سریال پوست شیر نقش همسر رضا پروانه را بازی می‌کرد و اکثر ما با آن بازی درخشان او را شناخته ایم نیز در سریال داریوش حضور دارد. ژیلا شاهی متولد 1364 در شهر اردبیل است. شاهی در دهه 90 حضور فعالی در سینما داشت اما به شهرت نرسیده بود تا این که در سریال پوست شیر دیده شد. او با بازی در فیلم انار طلایی در سال 1399 موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را در نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا کسب کند. باید منتظر یک بازی درخشان دیگر از ژیلا شاهی باشیم چون این بار انگیزه بسیار زیادی دارد.

مهرداد صدیقیان بازیگر سریال داریوش

مهرداد صدیقیان بازیگر سریال داریوش

مهرداد صدیقیان نیز یکی دیگر از بازیگران مشترک سریال داریوش و پوست شیر است. او با بازی درخشان در پوست شیر جایش را در دل مخاطبین فیلم نت باز کرد. صدیقیان متولد 1367 در شهر تهران است. او فعّالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان دوبار با بازی در فیلم های ماجرای نیمروز و اتوبوس شب نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد اما موفق به دریافت این عنوان نشد. صدیقیان یکی از بازیگران پر کار سینمای ایران در دو دهه اخیر به شمار می‌رود. همچنین در سریال های تلوزیونی مدینه، دیوار، سقوط یک فرشته و حیرانی نیز حضور پررنگی داشت.

عباس جمشیدی فر در سریال داریوش

عباس جمشیدی فر بازیگر سریال داریوش

عباس جمشیدی فر برعکس دیگر بازیگران این سریال، بیشتر فعالیتش در تئاتر و تلوزیون است. او یکی از اساتید تئاتر ایران محسوب می‌شود و سابقه درخشانی در تئاتر دارد. همچنین عباس جمشیدی فر در سریال های نمایش خانگی زیادی در سالهای اخیر حضور داشته است. یکی از این سریال ها که اکنون از فیلیمو در حال پخش است سریال قطب شمال می‌باشد. جمشیدی فر متولد سال 1359 در شهر کرمانشاه است. او از دهه 70 فعالیت هنری خود را بصورت رسمی آغاز کرده است و در سال 1389 با بازی در سریال سه دونگ سه دونگ تبدیل به یک چهره شده است.

رامین راستاد بازیگر سریال داریوش

رامین راستاد بازیگر سریال داریوش

رامین راستاد یکی دیگر از بازیگران سرشناس سریال داریوش است. او را می‌توان بعنوان یکی از ستاره های دهه 80 تلوزیون معرفی کرد. رامین راستاد زاده سال 1351 در شهر مشهد است. او از سال 1375 فعالیت هنری خود را آغاز کرده و در سریال های تلوزیونی بسیار زیادی ایفای نقش کرده است. پوست شیر، عصر جمعه، ارتش سری و نابودی مهم ترین پروژه های نمایش خانگی او به شمار می‌رود.همچنین از سریال های تلوزیونی اخیر او می‌شود به بچه مهندس، زیرخاکی، راز ناتمام و نفس گرم نام برد.

محسن قصابیان بازیگر سریال داریوش

محسن قصابیان بازیگر سریال داریوش

محسن قصابیان زاده مرداد 1348 در شهر قوچان، یکی دیگر از بازیگران سریال داریوش است. او علاوه بر بازیگری، به نویسندگی و کارگردانی تئاتر نیز مشغول است. او در فیلم منصور، نقش تیمسار منصور ستاری را به بهترین شکل بازی کرده است و پس از آن در سینمای ایران بیش از پیش شناخته شده است. زمینه فعالیت او بیشتر در تئاتر است و بعضا در سینما هم حضور دارد اما داریوش اولین سریال نمایش خانگی محسن قصابیان به شمار می‌رود.

امیر نوروزی بازیگر سریال داریوش

امیر نوروزی بازیگر سریال داریوش

امیر نوروزی، متولد سال 1365 در شهر تهران است. او از سال 1394 در تئاتر فعالیت دارد اما از سال 1399 مقابل دوربین فیلم های سینمایی مصلحت و مامان قرار گرفته است. همچنین در سریال های نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم، مردم معمولی، روزی روزگاری مریخ، حیثیت گمشده و قهوه ترک حضور داشته است. داریوش را می‌توان یکی از مهمترین کار های امیر نوروزی دانست. او امیدوار است با بازی در این سریال بیش از پیش دیده شود.

رایان سرلک بازیگر خردسال سریال داریوش

رایان سرلک بازیگر خردسال سریال داریوش

رایان سرلک که در سریال در انتهای شب با او آشنا شده ایم، بازیگر خردسال سریال داریوش است. او پس از بازی خوبش در سریال در انتهای شب مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت. فیلم نت در پروژه جدید و بزرگ خود یعنی سریال داریوش دوباره از او استفاده می‌کند. امیدواریم رایان سرلک در ادامه فعالیت حرفه ای خود بدرخشد و به یکی از بازیگران آینده دار سینمای ایران تبدیل شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید