معرفی و زمان پخش سریال در انتهای شب + فهرست بازیگران (چند قسمت است؟)

در انتهای شب، سریال ایرانی جدیدی که اولین قسمت آن 4 خرداد 1403 در پلتفرم فیلیمو منتشر شد در همان ساعات ابتدایی انتشار مورد استقبال بخشی از طرفداران سریال های ایرانی قرار گرفت. در انتهای شب نیز مانند اکثر سریال های پلتفرم فیلم نت، به مشکلات اجتماعی که امروزه جامعه با آن درگیر است می‌پردازد.

 

سریال در انتهای شب در ژانر درام و اجتماعی تولید شده است. نویسنده و کارگردان این سریال آیدا پناهنده می‌باشد که سابقه خوبی در عرصه نویسندگی دارد اما او امیدوار است در انتهای شب بزرگترین و مهمترین سریالی باشد که نوشته است. در ادامه با سیبما همراه باشید تا خلاصه داستان، زمان پخش، اسامی بازیگران و تعداد قسمت های این سریال را بررسی کنیم.

زمان پخش سریال در انتهای شب

 خلاصه داستان سریال در انتهای شب

در خلاصه داستان رسمی این سریال که توسط پلتفرم فیلم نت منتشر شده است فقط یک جمله آمده "دیگه دیره واسه خاطره ساختن..." اما ما در وبسایت سیبما می‌خواهیم جزئیات بیشتری از این سریال را به شما بگوییم.

همانطور که قبل تر گفته شده، این سریال مانند دیگر سریال های فیلم نت می‌خواهد به یکی از معضلات اجتماعی که امروزه جامعه ما با آن درگیر است، بپردازد.

داستان مربوط می‌شود به یک زوج به نام های بهنام و ماهی. آنها دو شخصیت کاملا متفاوت دارند و در بعضی از موارد بسیار مهم خانوادگی نمی‌توانند به توافق برسند. به نظر می‌رسد که نظرات ماهی بیشتر در خانواده اعمال می‌شود و بهنام از این موضوع بسیار ناراحت و خسته شده است. آنها به دلیل خانه دار شدن، تصمیم می‌گیرند از مرکز شهر به خارج از شهر بروند تا بتوانند خانه بخرند. این تصمیم برای آنها فشار های روانی و اقتصادی زیادی را ایجاد می‌کند. به طوری که مجبورند سه ساعت زودتر از خواب بیدار شوند تا به محل کارشان برسند.

این ماجرا 5 ماه ادامه پیدا می‌کند و روزی بهنام اشتباهی به جای اتوبوس شرکت واحد سوار یک سرویس نظامی می‌شود. این موضوع برای او یک دردسر بزرگ ایجاد می‌کند به طوری که فکر می‌کنند او یک جاسوس است. در همان زمان ماهی و فرزندشان دارا نیز در یک فشار سختی قرار می‌گیرند چون فکر می‌کنند بهنام گم شده است.

پس از پیدا شدن بهنام، او همه چیز را گردن همسرش ماهی می‌اندازد و این دعوای خانوادگی منجر به یک طلاق عاطفی می‌شود و در نهایت، آنها پس از 4 ماه می‌خواهند از یکدیگر جدا شوند... در ادامه این قصه اتفاقات جالب و پر فراز و نشیبی در انتظار آنها است که باید با دنبال کردن این سریال از تماشای آنها لذت ببرید. توجه داشته باشید که تماشای این سریال برای افراد کمتر از 17 سال مناسب نیست.

بازیگران سریال در انتهای شب

اسامی بازیگران در انتهای شب

سریال در انتهای شب از آن دسته سریال هایی است که بازیگران زیادی را در این پروژه درگیر نکرده است. در فهرستی که فیلم نت از بازیگران این سریال منتشر کرده است، فقط اسامی پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین دیده می‌شود. با وجود حضور بازیگران دیگر در این سریال به نظر می‌رسد که نقش آنها آنقدر کوتاه بوده است که فیلم نت اسامی آنها را بعنوان بازیگران اصلی معرفی نکرده است.

فهرست کامل بازیگران سریال در انتهای شب

  • پارسا پیروزفر
  • هدی زین‌العابدین
  • رضا بهبودی
  • پدرام شریفی
  • مهسا کرامتی
  • ژیلا آل احمد
  • شیرین آقاکاشی
  • علیرضا آقاخانی

برای مطالعه بیوگرافی کامل بازیگران سریال در انتهای شب روی این لینک کلیک کنید.

در انتهای شب چند قسمت است؟

سریال در انتهای شب چند قسمت است؟

یکی از سوالات پر تکراری که راجع به این سریال جدید فیلم نت پرسیده می‌شود این است که در انتهای شب چند قسمت است؟ طبق اطلاعاتی که داریم این سریال در 9 قسمت تولید شده است و یک سریال کوتاه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد این سریال از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و همچنین داستان جذابی دارد که در 9 قسمت می‌توانیم یک سریال پر محتوا را مشاهده کنیم.

سریال در انتهای شب چه روزهایی پخش میشود؟

سریال در انتهای شب جمعه هر هفته ساعت 12:00 منتشر می‌شود. شما برای تماشای این سریال می‌توانید به پلتفرم فیلم نت مراجعه کنید.

سریال دیگر پلتفرم فیلم نت چیست؟

فیلم نت به صورت همزمان یک سریال محبوب دیگر به نام سریال افعی تهران را نیز منتشر می‌کند که طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده است. این سریال را می‌توان یکی از بهترین سریال های سالهای اخیر نمایش خانگی دانست که به کودک آزاری می‌پردازد. برای مطالعه اطلاعات بیشتر روی لینک سریال کلیک کنید.

در انتهای شب چند قسمت است؟

در نهایت، همانطور که می‌دانید در سالهای اخیر سریالهای نمایش خانگی بسیار با کیفیتی در ایران تولید شده است. از پوست شیر گرفته تا زخم کاری و یاغی و... همچنین این مورد در کیفیت فیلم های سینمایی نیز تاثیرگذار بوده است و فیلم های فوق العاده ای را در سینمای ایران شاهد بودیم.

اگر از طرفداران فیلم های سینمایی ایرانی هستید، ما در مقاله ای با عنوان فیلم سینمایی ایرانی جدید پرطرفدار بهترین فیلم های سینمای ایران را فهرست کرده ایم که بصورت هفتگی آپدیت می‌شود. برای انتخاب بهترین فیلم برای تماشا می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

محمدرضا گفت:
سریال در انتهای شب چند قسمت اومده؟ و از کجا پخش میشه؟
    مدیریت گفت:
    سریال در انتهای شب امروز که این پیام را مینویسم یعنی پنجشنبه دهم خرداد، فقط یک قسمتش منتشر شده و فردا یعنی یازدهم خرداد قسمت دوم این سریال میاد. در ابتدای راه سریال در انتهای شب هستیم پس دیر نرسیدید. این سریال از فیلم نت منتشر میشه.
معصومه گفت:
در انتهای شب از کجا پخش میشه؟ آیا این سریال در فیلیمو پخش میشه؟ من چند سکانس از این سریال در اینستاگرام دیدم واقعا جالب بود و درد واقعی جامعه رو میگفت امیدوارم بتونم ببینمش. چند قسمت از این سریال منتشر شده؟
    مدیریت گفت:
    سریال در انتهای شب از پلتفرم فیلم نت منتشر میشود نه فیلیمو. فیلیمو این روزها مشغول پخش سریال قطب شمال است و میتوانید به مقاله مربوط به این سریال در وبسایت سیبما مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری از سریال قطب شمال فیلیمو داشته باشید. اما سریال در انتهای شب، در پلتفرم فیلم نت یعنی همان شبکه ای که افعی تهران را در آن میبینیم، منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که فیلم نت نیز مانند فیلیمو برای مشترکین ایرانسل رایگان است.
دارا گفت:
بازیگر نقش دارا در انتهای شب کیست؟ هر سایتی رو که میبینم اسمی از بازیگر کودک سریال در انتهای شب نیومده.
    مدیریت گفت:
    متاسفانه نام بازیگر کودک سریال در انتهای شب توسط فیلم نت منتشر نشده. هروقت که اطلاعات بیشتری از بیوگرافی بازیگر نقش دارا در انتهای شب پیدا کردیم حتما منتشر میکنیمو مقاله را آپدیت خواهیم کرد.
ناهید گفت:
موضوع سریال در انتهای شب چیه؟
    مدیریت گفت:
    موضوع سریال در انتهای شب درباره یک خانواده است که به دلیل هزینه های اجاره نشینی به خارج از شهر کوچ کردند و یک خانه خریداری کرده اند. اگر میخواهید بیشتر موضوع این سریال را بدانید قسمت خلاصه داستان را در مقاله مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید