معرفی بازیگران سریال در انتهای شب + بیوگرافی

سریال در انتهای شب که پخش آن از 1403/03/03 شروع شده است و قرار است جمعه هر هفته ساعت 12:00 از پلتفرم فیلم نت منتشر شود، توانست بینندگان زیادی را در مدت کوتاه جذب خودش کند. نویسنده و کارگردان این سریال آیدا پناهنده می‌باشد و تهیه کننده سریال در انتهای شب محمد یمینی است.

 

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این سریال کسب کنید ما در مقاله ای خلاصه داستان، زمان پخش، تعداد قسمت ها و... از این سریال را به طور کامل توضیح داده ایم. برای ورود به صفحه این سریال در وبسایت سیبما روی لینک معرفی سریال در انتهای شب کلیک کنید. در این مقاله می‌خواهیم اسامی بازیگران سریال در انتهای شب و بیوگرافی آنها را منتشر کنیم.

پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهنام در سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهنام در سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر ستاره اصلی سریال در انتهای شب است که نقش بهنام را در این سریال ایفا می‌کند. پیروزفر زاده 22 شهریور 1351 در تهران است. او علاوه بر بازیگری مشغول کارگردانی تئاتر و نمایش نامه نویسی نیز هست. او برای اولین بار در سال 1373 با فیلم سینمایی پری ساخته داریوش مهرجویی مقابل دوربین رفت. او با بازی در سریال در چشم باد به شهرت زیادی رسید و در ادامه در سریال یاغی بازی فوق العاده ای از خود به جای گذاشت. همچنین بازی پر حاشیه او در فیلم مست عشق نیز در خاطر همه ثبت شده است.

هدی زین العابدین بازیگر نقش ماهی در سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین بازیگر نقش ماهی در سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین دیگر ستاره سریال در انتهای شب است که نقش ماهی، همسر بهنام را در این سریال بازی می‌کند. او زاده 23 خرداد 1368 در شهر کرج است. هدی زین العابدین با بازی در سریال سقوط یک فرشته به عرصه بازیگری وارد شد و پس از آن با بازی در فیلم های عرق سرد و عطر آلود نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر شد. زین العابدین بیشتر در سینما فعالیت کرده است و آخرین سریال تلوزیونی او مربوط به سال 1391 و سریال همه خانواده من می‌شود.

رضا بهبودی در سریال در انتهای شب

رضا بهبودی بازیگر سریال در انتهای شب

رضا بهبودی دیگر بازیگر سریال ایرانی در انتهای شب است. او زاده 1 شهریور 1350 در شهر رودسر استان گیلان می‌باشد. بهبودی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌پور آغاز کرد. بهبودی سالهای اخیر بسیار پرکار بوده است و در سریال های نمایش خانگی داوینجیز، سیاه چاله، عقرب عاشق، شبکه مخفی زنان، خاتون و ملکه گدایان حضور داشته است. همچنین احتمالا در فیلم های سینمایی بخارست، نبودنت و آخرین تولد او را دیده اید.

پدرام شریفی در سریال در انتهای شب

پدرام شریفی بازیگر سریال در انتهای شب

پدرام شریفی دیگر بازیگر این سریال است. او متولد 11 مرداد 1366 در شهر تهران است. شریفی با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد و بازی در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی باعث شناخته‌شدن بیشتر وی شد. شریفی در سریال های تلوزیونی سرزمین مادری، گشت ویژه و سرباز حضور داشته است. همچنین در سریال های نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم و هم‌گناه نیز بازی او را دیده ایم. پدرام شریفی با وجود این که شهرت زیادی ندارد اما یکی از بازیگران پر کار این سالهای سینما و تلوزیون است.

مهسا کرامتی بازیگر سریال در انتهای شب

مهسا کرامتی بازیگر سریال در انتهای شب

مهسا کرامتی زاده سال 1360 در تهران است. او همسر راما قویدل، کارگردان مطرح سینما است. او در پنج سالگی با بازی در فیلم خانه ابری وارد عرصه سینما شد اما با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. او پس از بازی در سریال رویای گنجشک ها در سال 1391، حدود ده سال فعالیتی نداشت و پس از ده سال در سال 1401 با بازی در سریال آتش سرد به بازیگری بازگشت. حالا سریال جدید او یعنی در انتهای شب از فیلم نت منتشر شده است.

 

بازیگرانی که به شما معرفی کرده ایم، مهمترین بازیگران سریال در انتهای شب بوده اند. اگر به فیلم ها و سریال های ایرانی علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنم مقاله فیلم ایرانی جدید پرطرفدار را مشاهده کنید. ما در این مقاله بصورت هفتگی بهترین فیلم های ایرانی منتشر شده را معرفی می‌کنیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید