معرفی و زمان پخش سریال داریوش + خلاصه داستان

سریال "داریوش" یکی از سریال های جدید نمایش خانگی است که در لیست پخش پلتفرم فیلم نت قرار گرفته است. این سریال در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی فر ساخته شده است. سریال داریوش حال و هوایی نزدیک به سریال محبوب پوست شیر دارد.

 

تیم بازیگران سریال داریوش اشتراکات زیادی به سریال پوست شیر دارد و تهیه کننده این سریال نوید محمودی است. این نشان می‌دهد که فیلم نت می‌خواهد مسیر موفق خود را ادامه دهد و سریال های محبوبی شبیه به پوست شیر بسازد. همانطور که موسیقی سریال پوست شیر را ابی خواند، موسیقی سریال داریوش را نیز خواننده محبوب داریوش اقبالی تولید کرده است که بسیار زیباست. در ادامه با سیبما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال داریوش

خلاصه داستان سریال داریوش

سریال داریوش از یک ترکیب آشنا استفاده می‌کند به طوری که وقتی شما قسمت اول آن را می‌بینید در همان ابتدا با آن ارتباط برقرار می‌کنید. البته اگر مخاطب سریال پوست شیر بوده اید!

سریال داریوش، زندگی کاراکتری به نام داریوش را روایت می‌کند. او سالها قبلیک قتل انجام داده و پس از آن مجبور شده به ترکیه فرار کند. حال پس از چندین سال، دوست داریوش به او خبر می‌دهد که خانواده مقتول رضایت داده اند و او می‌تواند به ایران برگردد. اما این بازگشت به وطن، برای او خیلی خوب تمام نمی‌شود! در همان زمان کسی به او پیشنهاد می‌دهد که جای طلا هایی که 15 سال پیش پنهان کرده است را افشا می‌کند. حالا باید دید که این یک تله است یا خیر...

سریال جدید ایرانی داریوش

بازیگران سریال داریوش

سریال داریوش گروه بازیگری بسیار خوبی دارد. اکثر این بازیگران در سریال موفق پوست شیر با یکدیگر همکاری داشته اند که منجر به جذب بینندگان بسیار زیادی شده است. همچنین ستارگان دیگری نیز به این ترکیب اضافه شده اند که نشان می‌دهد حجازی فر برای انتخاب آنها حساسیت زیادی به خرج داده است. در ادامه فهرست بازیگران سریال داریوش را مشاهده می‌کنید.

  • هادی حجازی‌فر
  • سحر دولتشاهی
  • ژیلا شاهی
  • مهرداد صدیقیان
  • عباس جمشیدی‌فر
  • رامین راستاد
  • محسن قصابیان
  • امیر نوروزی
  • رایان سرلک

نقش اول این سریال یعنی کاراکتر داریوش را خود هادی حجازی فر بازی می‌کند.

بازیگران سریال داریوش

سریال داریوش چند قسمت است؟

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازندگان این سریال، سریال داریوش 13 قسمت دارد. این که داریوش فصل های دیگری نیز دارد یا خیر مشخص نیست و احتمالا بستگی به استقبال کاربران از این سریال دارد.

سریال داریوش کی میاد؟

زمان دقیقی برای شروع پخش سریال داریوش اعلام نشده است اما احتمالا این سریال جایگزین سریال در انتهای شب در پلتفرم فیلم نت خواهد بود و پس از پایان این سریال، پخش آن آغاز می‌شود.

سریال داریوش کجا پخش میشه؟

سریال داریوش در پلتفرم نمایش خانگی فیلم نت پخش می‌شود. اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، برای تماشای این سریال نیازی به خرید اشتراک ندارید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید