زمان پخش و ساعت تکرار سریال دربندون + فهرست بازیگران

سریال طنز دربندون یکی از سریال های جدید تلوزیون است که پخش آن از چهارشنبه 16 خرداد 1403 آغاز شد و در روزهای ابتدایی مورد توجه مخاطبین شبکه سوم سیما قرار گرفت. کارگردان سریال دربندون حسن لفافیان و تهیه کننده آن سجاد نصرالهی‌نسب و امیرمهدی پور وزیری هستند.

 

طبق اطلاع رسانی های شبکه سوم سیما قرار بود در این زمان پخش سریال بدل آغاز شود اما بر خلاف این برنامه ریزی، شبکه سوم سیما به دلایلی نامعلوم تصمیم گرفت پخش سریال دربندون را جایگزین آن کند. در ادامه با سیبما همراه باشید تا زمان پخش سریال دربندون و همچنین اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن را بررسی کنیم.

ساعت پخش سریال دربندون

سریال دربندون کی پخش می‌شود؟

 سریال طنز ایرانی جدید دربندون جدیدترین محصول صدا و سیما است که با همکاری مجدد امیرحسین رستمی و هومن برق نورد ساخته شده است. پخش این سریال از 16 خرداد 1403 آغاز شد. سریال دربندون هر شب ساعت 19:00 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. همچنین اگر در زمان پخش ابتدایی نتوانستید این سریال را تماشا کنید، ساعت تکرار سریال دربندون هر شب ساعت 1:00 بامداد می‌باشد.

  • شبکه پخش کننده سریال دربندون: شبکه سوم سیما
  • روز پخش سریال دربندون:  هرشب
  • ساعت پخش سریال دربندون: ۱۹:۰۰
  • بازپخش سریال دربندون: ۱:۰۰ بامداد

خلاصه داستان سریال دربندون

خلاصه داستان سریال تلوزیونی دربندون

با توجه به این که سریال دربندون در اولویت پخش صدا و سیما نبود و به طور ناگهانی جایگزین سریال بدل شد، هیچ تیزر تبلیغاتی و خلاصه داستانی بصورت رسمی از این سریال منتشر نشده است.

اما طبق اطلاعاتی که داریم، موضوع این سریال درباره دو دوست قدیمی به نام های داود و منوچهر است که بنا به دلایلی به یک شهر دور افتاده تبعید می‌شوند. در همان زمان داود تصادف می‌کند و در بیمارستان بستری می‌شود. این داستان طنز جذابیت های خاصی خواهد داشت که باید در ادامه سریال آن را دنبال کنیم. داستان این سریال در دهه 50 اتفاق می‌افتد.

اسامی بازیگران سریال دربندون

فهرست بازیگران سریال دربندون

در این سریال دو بازیگر محبوب سریال های تلوزیونی یعنی امیرحسین رستمی و هومن برق نورد حضور دارند. این دو بازیگر در سریال دودکش نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند که این سریال محبوبیت فوق العاده ای کسب کرده بود. البته باید ذکر کنیم که جای بهنام تشکر در این سریال خالیست! در ادامه با دیگر بازیگران این سریال آشنا خواهیم شد.

  • سیاوش چراغی پور بازیگر نقش سروان دوایی در سریال دربندون
  • ساعد هدایتی بازیگر نقش استوار مشقی در سریال دربندون (معاون دوایی)
  • نوشین تبریزی بازیگر نقش همسر سروان دوایی و مادر آذر در سریال دربندون
  • فرزانه سهیلی بازیگر نقش آذر دختر سروان دوایی در سریال دربندون
  • سامان دارابی بازیگر نقش فریدون در سریال دربندون

همچنین دیگر بازیگران حاضر در این سریال

  • رضا کریمی
  • امیرحسین انصافی
  • سیدمهرداد ضیایی
  • محمدعلی سلیمان‌تاش
  • امید روحانی
  • عباس محبوب
  • مرضیه صدرایی

با وجود این که در سالهای اخیر با حضور قدرتمندانه سریال های نمایش خانگی، بینندگان سریال های تلوزیونی کاهش پیدا کرده اند اما انتظار می‌رود این سریال مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد. اگر از مخاطبین سریال های ایرانی نمایش خانگی هستید، ما در مقاله ای بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1403 را فهرست کرده ایم که با کلیک روی لینک می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید.

بازیگر نقش آذر در سریال دربندون

بازیگر نقش آذر در سریال دربندون کیست؟

یکی از بازیگرانی که در سریال دربندون معرفی شد و بازی او مورد توجه بینندگان قرار گرفت، فرزانه سهیلی است که نقش آذر را در سریال دربندون بازی می‌کند. در ادامه با فرزانه سهیلی بیشتر آشنا خواهیم شد.

فرزانه سهیلی متولد 1 فروردین 1365 در شهر اصفهان است. او سابقه بسیار درخشانی در تئاتر دارد و همچنین در فیلم ها و سریال هایی ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگری، نمایش نامه نویس خوبی نیز هست.

او دانش آموخته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر و معماری است که از سیزده سالگی وارد عرصه  تئاتر شده است و سپس در قامت نویسنده نمایشنامه هم کار کرده است.

عکس فرزانه سهیلی بازیگر نقش آذر در سریال دربندون

فرزانه سهیلی نخستین بار در سال 1389 با بازی در سریال تبریز در مه در قاب تلوزیون دیده شد. در آن زمان او 24 سال سن داشت. او پس از سالها فعالیت مداوم در تئاتر، در سال 1398 با بازی در فیلم سینمایی صحنه زنی وارد سینما شد. اما مهمترین سریال تلوزیونی او سریال ایراندخت بود که در تلوزیون مخاطبان خوبی را جذب کرده بود.

در ادامه در سال 1399 در سریال طنز تلوزیونی با خانمان نیز حضور داشت و پس از آن با بازی در سریال دربندون امیدوار است شهرت بیشتری را کسب کند. او بازیگر بسیار توانمندی است که علاقمندان به تئاتر به خوبی او را می‌شناسند.

 ما در مقاله ای به معرفی بهترین بازیگران زن ایرانی پرداخته ایم که اگر به این موضوع علاقمند هستید، می‌توانید با کلیک روی لینک این فهرست را مشاهده و بیوگرافی بازیگران زن مطرح سینما و تلوزیون را مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید