بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1403 + برنامه پخش

سریال های نمایش خانگی ایرانی پیشرفت چشمگیری در سالهای اخیر داشته اند و با توجه به ظهور پلتفرم های پخش آنلاین فیلم و سریال، سطح این سریال ها بسیار بالاتر رفته است به طوری که فیلم بازانی که اصلا سریال های ایرانی را دنبال نمی‌کردند، امروزه به برخی از این سریال ها روی اوردند.

 

سریال های اخیر نمایش خانگی مانند پوست شیر و زخم کاری در افزایش محبوبیت سریال های ایرانی بسیار تاثیرگذار بوده اند. همانطور که احتمالا می‌دانید سریال پوست شیر موفق شد نمره آی‌ام‌دی‌بی 8.3 از 10 را کسب کند که این یک موفقیت چشمگیر بوده است. حالا اگر به دنبال سریال های جدید نمایش خانگی در حال پخش هستید، در این مقاله با سیبما همراه باشید.

سریال در انتهای شب

5.سریال نمایش خانگی جدید در انتهای شب

  • پلتفرم پخش کننده: فیلم نت
  • زمان پخش: جمعه ها 12 ظهر
  • کارگردان: آیدا پناهنده
  • تعداد قسمت ها: 9 قسمت

سریال نمایش خانگی جدید پلتفرم فیلم نت به نام "در انتهای شب" از تاریخ 4 خرداد 1403 در پلتفرم فیلم نت منتشر شده است. بازیگران اصلی این سریال پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین هستند. داستان این سریال درباره یک زن و شوهری است که تصمیم می‌گیرند برای خانه دار شدن، از مرکز شهر به حاشیه شهر بروند و به اجاره نشینی پایان دهند. پرداخت اقساط این خانه برای آنها بسیار سخت است و همچنین زندگی در حاشیه شهر برای بهنام خسته کننده است. تا این که روزی اتفاقی می‌افتد که تبدیل جرقه ای برای انفجار اختلافات بین آنها میشود. این اتفاق کار آنها را به جدایی می‌کشاند.

اگر می‌خواهید اطلاعات کامل تر و دقیق تری از این سریال داشته باشید، مقاله معرفی سریال در انتهای شب را مطالعه کنید.

سریال نمایش خانگی جدید قطب شمال

4.سریال نمایش خانگی جدید قطب شمال

  • پلتفرم پخش کننده: فیلیمو
  • زمان پخش: جمعه ها 8 صبح
  • کارگردان: امین محمودی یکتا
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت

سریال قطب شمال که یکی از سریال های محبوب نمایش خانگی این روزها است، از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. در این سریال ستارگان زیادی مانند فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی و نازنین بیاتی حضور دارند. برای مطالعه فهرست کامل بازیگران قطب شمال می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

داستان این سریال درباره شخصیتی به نام همایون است که در شب ازدواجش یک خیانت بسیار بزرگ را تجربه می‌کند. دوست صمیمی او سامان عاشق دختری است که همایون می‌خواهد با او ازدواج کند. به همین دلیل سامان با سند سازی همایون را به زندان می‌اندازد و او به 20 سال حبس محکوم می‌شود. همایون پس از 12 سال با حالتی عجیب از زندان بیرون می‌آید و با تغییر چهره، با هویتی جدید به نام آرشام یکتا می‌خواهد از دوستانش انتقام بگیرد. داستان این سریال بسیار جذاب است. برای آشنایی بیشتر با این سریال روی لینک سریال قطب شمال کلیک کنید.

سریال نمایش خانگی افعی تهران

3.سریال نمایش خانگی افعی تهران

  • پلتفرم پخش کننده: فیلم نت
  • زمان پخش: چهارشنبه ها 8 شب
  • کارگردان: سامان مقدم
  • تعداد قسمت ها: 20 قسمت

سریال افعی تهران را می‌توان محبوب ترین و پر بیننده ترین سریال حال حاضر نمایش خانگی دانست. این سریال جنایی-اجتماعی به معضل کودک آزاری در جامعه می‌پردازد. نویسنده این سریال پیمان معادی است و سالها برای نوشتن فیلمنامه این سریال زمان صرف کرده است. پیمان معادی بازیگر نقش اول این سریال نیز هست. بازیگران دیگر این سریال پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی و مریلا زارعی هستند.

داستان این سریال درباره یک کارگردان به نام آرمان بیانی است که می‌خواهد یک فیلم از یک قاتل زنجیره ای معروف به افعی تهران بسازد. افعی تهران قاتلی است که افرادی که کودک آزاری می‌کنند را با یک سم خاص مسموم می‌کند و جان دادن آنها را تماشا می‌کند. آرمان برای ساختن این فیلم به چالش های بزرگی بر می‌خورد. این سریال بسیار جذاب و دیدنی است.

سریال جنگل آسفالت

2.سریال نمایش خانگی جدید جنگل آسفالت

  • پلتفرم پخش کننده: نماوا
  • زمان پخش: جمعه ها 8 صبح
  • کارگردان: پژمان تیمورتاش
  • تعداد قسمت ها: 20 قسمت

سریال جنگل آسفالت یکی از سریال های جدید و با کیفیت در حال پخش شبکه نمایش خانگی است. نماوا پس از موفقیت سریال غورباقه با حضور نوید محمدزاده و فرشته حسینی، بار دیگر سریالی با همکاری این زوج ساخته است. داستان این سریال نیز بسیار جذاب است.

داستان درباره یک دختر به نام هنگامه است که برادرش محکوم به اعدام شده است و او هر کاری برای نجات او می‌کند. یکی از این کار ها "مفت کشی" است که برای او و دوست پسرش دردسری بسیار بزرگ ایجاد می‌کند. البته داستان این سریال ابعاد مختلفی دارد و همزمان چند داستان را مشاهده می‌کنیم. در این سریال پر ستاره امیر جعفری، ریما رامین فر، مریلا زارعی و بازیگران مطرح دیگری نیز حضور دارند.

سریال طنز نمایش خانگی اکازیون

1.سریال طنز نمایش خانگی اکازیون

 

  • پلتفرم پخش کننده: نماوا
  • زمان پخش: چهارشنبه ها 8 صبح
  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • تعداد قسمت ها: 8 قسمت

در فهرست سریال های اخیر شبکه نمایش خانگی، سریال های کمدی زیادی مشاهده نمی‌شود. اما یکی از این سریال های طنز که ارزش دیدن دارد، سریال اکازیون است. این سریال داستان کمدی بسیار جالبی دارد. ماجرای یک خانواده را تعریف می‌کند که دایی این خانواده، بسیار خرابکار است و هر بار با یک پیشنهاد که از نظر خودش اکازیون است، یک گند بزرگی را ایجاد می‌کند. اگر به دنبال یک سریال کمدی جذاب خانوادگی هستید، اکازیون را از دست ندهید.

برای طرفداران فیلم ها و سریال های طنز، ما یک فهرست کامل از فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید آماده کرده ایم که با کلیک روی لینک می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید