فهرست بازیگران زخم کاری 3 انتقام + زمان پخش

بعد از مدتها انتظار کاربران فیلیمو و طرفداران سریال پر مخاطب زخم کاری، بالاخره زمان پخش فصل جدید سریال زخم کاری فرا رسیده است و مخاطبان در این فصل شاهد بازگشت مالک مالکی به داستان این سریال خواهند بود. زمان پخش قسمت اول فصل سوم زخم کاری، جمعه 25 خرداد ماه ساعت 8 صبح می‌باشد.

 

اگر از طرفداران این سریال هستید، قطعا می‌دانید که در فصل دوم سریال زخم کاری با وجود محبوبیت بالای شخصیت مالک، محمدحسین مهدویان در داستان اصلی سریال از او استفاده نکرد و مالک در سایه حضور داشت. همه بینندگان این سریال هر لحظه منتظر ورود مالک به داستان بودند اما این ورود به سکانس آخر فصل دوم رسید! این اتفاق غیر قابل پیش بینی ماه‌ها مخاطبین این سریال را منتظر فصل سوم گذاشت.

اما بالاخره زمان پخش زخم کاری 3 فرا رسیده است. حالا مالک بازمیگردد به میادین و همچنان این داستان بوی خون می‌دهد. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر با بازیگران فصل سوم زخم کاری آشنا شویم.

اسامی بازیگران سریال زخم کاری 3

فهرست بازیگران زخم کاری 3 + بیوگرافی

همانطور که می‌دانید، سریال زخم کاری یکی از سریال های پر ستاره تاریخ نمایش خانگی محسوب می‌شود. این سریال از فصل اول موفق شد بینندگان بسیار زیادی را جذب کند. اما فصل دوم آن به دلایلی مورد پسند کاربران نبود. با این وجود، به دلیل حضور مالک (جواد عزتی) در سکانس پایانی فصل دوم، همه مخاطبان منتظر فصل سوم این سریال هستند.

در دو فصل پخش شده این سریال شخصیت های زیادی حضور داشتند اما به دلیل کشت و کشتار بسیار زیاد، اکثر آنها دیگر حضور نخواهند داشت. البته با توجه به مردن و زنده شدن مالک می‌توان انتظار داشت که کاراکتر دیگری نیز دوباره زنده شود! با این حال، طبق اطلاعاتی که تا امروز دارید بازیگران زیر قطعا در فصل سوم زخم کاری حضور خواهند داشت.

زخم کاری 3 چند قسمت است؟ (برای پاسخ به سوال روی لینک کلیک کنید)

جواد عزتی بازیگر نقش مالک در زخم کاری 3

جواد عزتی بازیگر نقش مالک در زخم کاری 3

با توجه به حضور مالک در سکانس پایانی، متوجه شده ایم که دستمالچی (سیدجواد هاشمی) دیگر نمی‌تواند او را حبس کند و مالگ دوباره در فصل سوم به کاراکتر اصلی سریال تبدیل خواهد شد. احتمالا مالک با برخی افراد دیگر ازجمله سیما (الناز ملک) متحد می‌شود تا مسعود طلوعی را شکست دهند و این بار شاهد یک دوقطبی واقعی در این سریال خواهیم بود.

بازیگر نقش سمیرا در زخم کاری

رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا در زخم کاری 3

دیگر بازیگری که قطعا در فصل سوم حضور خواهد داشت، رعنا آزادی ور است که نقش سمیرا را بازی می‌کند. او همسر سابق مالک است اما آنها به دلایل شرعی از یکدیگر طلاق گرفته اند در زمانی که سمیرا نمی‌دانست مالک زنده است. او با مسعود طلوعی در این مدت ارتباط داشته است به همین دلیل در فصل سوم نمی‌توان هیچ پیش بینی راجع به کاراکتر سمیرا داشت. ممکن است سمت طلوعی بایستد و ممکن است به سمت مالک بازگردد. این مورد فقط با شروع سریال قابل بحث است.

بازیگر مسعود طلوعی در زخم کاری 3

کامبیز دیرباز بازیگر نقش مسعود طلوعی در زخم کاری 3

دیگر بازیگر قطعی زخم کاری 3، کامبیز دیرباز است که در فصل اول در سایه بود و فقط نام او مطرح می‌شد اما در فصل دوم به صحنه آمد و گرد و خاک بسیار زیادی بپا کرد. طلوعی نمی‌دانست مالک زنده است و همه خانواده مالک را نابود کرد. حال که آنها متوجه شده اند مالک زنده است، باید انتظار یک جنگ تمام عیار بین مالک و طلوعی انتظار داشته باشیم. اما به نظر می‌رسد این انتظار اشتباه است! در سکانس پایانی فصل دوم، مالک به سمت طلوعی می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد. این یعنی مالک می‌خواهد از تکنیک "دوستت را نزدیک نگهدار، دشمنت را نزدیکتر" استفاده کند. یعنی ممکن است مالک با او بصورت مستقیم نجنگد اما غیرمستقیم برای زمینگیر کردن او تلاش کند.

بازیگر نقش سیما در زخم کاری 3

الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 3

بازیگری که در فصل سوم بیشتر از گذشته او را خواهیم دید، الناز ملک است. او در فصل دوم جزء شخصیت های خاموش و در سایه سریال بود اما در فصل سوم به یکی از چهار کاراکتر اصلی سریال تبدیل می‌شود. او با توجه به انگیزه های شخصی و نفرت قدیمی که از طلوعی دارد، به متحد اصلی مالک برای نابود کردن طلوعی تبدیل می‌شود. الناز ملک یا کاراکتر سیما یکی از متفاوت ترین و مرموز ترین شخصیت های این داستان خواهد بود. اگر دقت کرده باشید، بارها سیما جمله ای مشابه را در فصل دوم تکرار کرده بود که من اگر بخوام شروع کنم اتفاقاتی بدی می‌افته. حالا سیما می‌خواد شروع کنه. یک شروع طوفانی.

بازیگر نقش پانته‌آ در زخم کاری 3

مهرآوه شریفی نیا بازیگر نقش پانته‌آ در زخم کاری 3

اگر توجه کرده باشید، مهرآوه شریفی نیا در فصل دوم در چند سکانس بسیار کوتاه بازی کرده بود. او نقش پانته‌آ که ظاهرا خواهرزاده خان‌عمو است را بازی می‌کند. همانطور که می‌دانید قطعا او نیامده است تا چند سکانس بازی کند و برود. حضور این کاراکتر در چند سکانس کوتاه فصل دوم، نشان می‌دهد که مهدویان قصد دارد مخاطبین را برای ورود پرقدرت او به داستان آماده کند. پانته‌آ دیگر ضلع این مثلث قدرت خواهد بود که این بار با تمام توان به میدان خواهد آمد. او تنها وارث خانواده ریزآبادی است که بعد از مرگ منصوره و ناصر، اموال آنها بی صاحب مانده بود. او می‌خواهد با اموال دایی، پسردایی و دختردایی خود وارد میدان شود و در این جنگ قدرت و ثروت حضور پیدا کند.

بازیگر نقش کیمیا در زخم کاری 3

الهه حصاری بازیگر نقش کیمیا در زخم کاری 3

کیمیا، کاراکتری که در فصل اول به مالک نزدیک شد و او را سرکیسه کرد و البته کمک های زیادی نیز به او میکرد اما پس از ورود سمیرا به ماجرا، سمیرا او را از مالک دور کرد. در فصل دوم اما کیمیا شخصیتی متفاوت داشت. او به شخصی دلسوز برای میثم و سمیرا تبدیل شده بود که آنها را راهنمایی میکرد که از طلوعی فاصله بگیرند. البته آنها خیلی به او و حرف هایش اهمیتی نمی‌دادند. حالا می‌توان انتظار داشت با بازگشت مالک در فصل سوم، کیمیا نیز نقشی پررنگ تر در این داستان داشته باشد.

بازیگر نقش فرناز طلوعی در زخم کاری 3

پانته‌آ قدیریان بازیگر نقش فرناز طلوعی در زخم کاری 3

فرناز طلوعی، تک فرزند طلوعی است که البته خیلی به بازی های او نزدیک نیست. او با رابطه پدرش با سمیرا مخالف است و به پدرش هشدار می‌دهد به سمیرا نزدیک نشود. حالا که در فصل سوم همه چیز نغییر می‌کند، ممکن است شاهد متفاوت شدن کاراکتر فرناز در این فصل باشیم.

بازیگر نقش شهریار شفاعت در زخم کاری 3

سهند جاهدی بازیگر نقش شهریار شفاعت در زخم کاری 3

شهریار در درگیری با میثم او را به قتل رساند. در آن درگیری، شهریار نیز به شدت زخمی شد اما با به پایان رسیدن سریال متوجه نشدیم که او زنده ماند یا او هم کشته شد. اگر زنده باشد احتمالا به زندان خواهد رفت با این حال این که او در این فصل حضور خواهد داشت یا خیر تا زمان انتشار قسمت آخر در هاله ای از ابهام خواهد بود! آیا می‌توانیم انتظار یک سوپرایز دیگر را داشته باشیم؟

بازیگر نقش دستمالچی در زخم کاری 3

سیدجواد هاشمی بازیگر نقش دستمالچی در زخم کاری 3

دستمالچی با گرفتن جلوی مالک برای ورود به صحنه، باعث شد اعضای خانواده او مورد فشار زیادی قرار بگیرند خصوصا اینکه پسر مالک، میثم به قتل رسید درصورتی که دستمالچی قول داده بود از او محافظت کند. دستمالچی یک مامور احتمالا اداره اطلاعات است که در این سریال قرار است این باند فساد اقتصادی بزرگ را از بین ببرد و به دنبال اسناد دقیق تر است. اما پس از اتفاقی که برای میثم افتاد، او خودش را به مالک بدهکار می‌بیند و ممکن است با تمام وجود به مالک در این پرونده کمک کند تا همه چیز به نفع او پیش برود. می‌توانیم دستمالچی را نیز یکی از مهمترین متحدین مالک در فصل سوم بدانیم.

سوالات متداول

زخم کاری 3 کی میاد؟

پخش زخم کاری سه از روز جمعه 25 خرداد ماه آغاز می‌شود.

زخم کاری 3 از کجا پخش میشه؟

سریال زخم کاری 3 از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، تماشای این سریال برای شما بدون نیاز به خرید اشتراک خواهد بود.

 

در نهایت، همه چیز زمانی مشخص می‌شود که این سریال آغاز شود. سعی کردیم بخشی از این داستان را پیش بینی کنیم. بازیگران این سریال انقدر معروف هستند که نیازی به بیوگرافی نبود. فهرست بازیگران این سریال را بصورت داستان برای شما تعریف کرده ایم. امیدوارم از تماشای این سریال لذت ببرید.

اگر از طرفداران سریال های ایرانی هستید، ما در مقاله ای با عنوان سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۳ بهترین سریال های نمایش خانگی جدید که در سال 1403 منتشر شده اند را معرفی کرده ایم که با کلیک روی لینک می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید.

همچنین اگر به فیلم های سینمایی ایرانی علاقمند هستید، ما مقاله ای با عنوان فیلم ایرانی جدید پرطرفدار برای شما آماده کرده این که فهرستی کامل از فیلم های سینمایی ایرانی است که ارزش دیدن دارد. پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک حتما این فهرست را نیز ببینید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید