سریال زخم کاری 3 چند قسمت است؟ (زخم کاری انتقام)

پخش فصل سوم سریال زخم کاری از 25 خرداد 1403 آغاز شده است. این سریال را می‌توان با تمام حواشی که داشت، یکی از پر بیننده ترین سریال های ایرانی دانست. ما در مقاله ای به طور کامل بازیگران زخم کاری 3 را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه کنید. در این مقاله نقش هر بازیگر در این فصل و سرنوشت آنها نیز گفته شده است.

 

طبق اطلاعات اولیه که از این فیلم به دست آمده است، فصل سوم سریال زخم کاری 15 قسمت خواهد داشت. همانطور که می‌دانید فصل اول این سریال نیز 15 قسمت بوده است. فصل دوم زخم کاری 13 قسمت بوده که به دلیل عدم حضور مالک، مهدویان نمی‌توانست بیشتر از این سریال را طولانی کند!

زخم کاری 3 چند قسمت است؟

زیرکی بزرگ مهدویان این بود که فصل دوم سریال را با وجود تمام نارضایتی ها، زمانی به پایان رساند که مالک به داستان اضافه شد. همین دلیل باعث شد که مخاطبان زیادی بی صبرانه منتظر فصل جدید زخم کاری باشند تا ورود دوباره مالک به درگیری ها را تماشا کنند. این ماجرا همچنان بوی خون می‌دهد...

همانطور که می‌دانید، نام فصل دوم زخم کاری "بازگشت" بود اما برعکس انتظار مخاطبان، بازگشت مالک به قسمت پایانی سریال رسید. حالا فصل سوم سریال زخم کاری را به نام "انتقام" خواهیم شناخت. بازیگران فوق العاده ای در سریال زخم کاری: انتقام حضور دارند و یکی از پر ستاره ترین سریال های نمایش خانگی شناخته خواهد شد. 

برای مطالعه فهرست کامل بازیگران سریال زخم کاری 3 و بخشی از داستان فصل سوم این سریال، روی لینک کلیک کنید.

(سوالات متداول)

زخم کاری 3 چند قسمت است؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، فصل سوم زخم کاری 15 قسمت خواهد داشت.

زخم کاری 3 کی میاد؟

پخش سریال زخم کاری از جمعه 15 خرداد آغاز می‌شود. این سریال جمعه هر هفته ساعت 8 صبح مانند فصل های قبل قابل تماشا خواهد بود.

زخم کاری 3 از کجا پخش میشه؟

سریال زخم کاری 3 از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، تماشای این سریال و تمامی سریال های فیلیمو برای شما بدون خرید اشتراک امکان پذیر است. اما اگر از سرویس های دیگر اینترنت می‌گیرید، باید اشتراک فیلیمو را خریداری کنید.

کارگردان زخم کاری 3 کیست؟

کارگردان و نویسنده سریال زخم کاری 3 محمدحسین مهدویان است.

دیگر سریال در حال پخش فیلیمو چیست؟

فیلیمو همزمان با زخم کاری، سریال محبوب دیگری را به نام قطب شمال نیز پخش می‌کند که با بازی فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و بازیگران بسیار خوب دیگری همراه است. پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک معرفی سریال قطب شمال با آن سریال نیز آشنا شوید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید