فصل جدید جوکر با حضور خانم ها کی میاد؟ جوکر بانوان در راه است

نکته مهم/اصلاحیه : خبر جوکر بانوان رسما تایید شد. برای مشاهده فهرست بازیگران جوکر بانوان می‌توانید روی لینک کلیک کنید. همچنین در این مقاله جدید، اطلاعات تکمیلی تر از جوکر بانوان را اعلام کرده ایم.

 

فصل اول رئالیتی شو جوکر که با اجرای سیامک انصاری و کارگردانی احسان علیخانی از فیلیمو مننتشر شده بود مورد استقبال بسیار خوب کاربران قرار گرفت. انتقادی که به این برنامه از روز اول وجود داشت، عدم حضور بازیگران زن سینما و تلوزیون در این رئالیتی شو بود. حالا خبری که رسیده است ساخت فصل دوم رئالیتی شو جوکر با حضور بازیگران خانم شروع شده است. 

طبق اخباری که داریم عوامل سازنده این رئالیتی شو در حال ساخت دکور و مراحل پیش تولید سریال جوکر بانوان هستند. هدف سازندگان این رئالیتی شو این است که در این فصل بتوانند سلبریتی های بسیار محبوبی را به این برنامه بیاورند اما تا امروز لیست کاملی از بازیگران حاضر در فصل دوم جوکر مشخص نشده است.

فصل جدید جوکر بانوان کی میاد؟

فصل جدید جوکر کی میاد؟

تا امروز که این مقاله را می‌نویسم، اطلاعات دقیقی از زمان پخش فصل جدید برنامه جوکر منتشر نشده است. اما با توجه به اینکه این رئالیتی شو از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود، می‌توان حدس زد که این برنامه پس از پایان رئالیتی شو اسکار آغاز خواهد شد.

فهرست بازیگران خانم جوکر

تا امروز تنها اطلاعات منتشر شده درباره سریال جوکر این است که بازیگران خانم نیز در این فصل حضور خواهند داشت. اینکه فقط بازیگران این فصل خانم هستند و یا بازیگران آقا نیز حضور دارند اعلام رسمی نشده است. همچنین تولید کنندگان فصل جدید جوکر در حال مذاکره با بازیگران حاضر در این رئالیتی شو هستند. در زمانی که فهرست قطعی بازیگران حاضر در قسمت اول فصل جدید جوکر اعلام شود، در این مقاله اعلام خواهیم کرد. با سیبما همراه باشید.

فصل دوم مسابقه جوکر چند قسمت است؟

با توجه به محبوبیت این رئالیتی شو و رضایت تولید کنندگان و مخاطبین از فصل اول، انتظار داریم که فصل جدید مسابقه جوکر حدود 8 تا 10 قسمت داشته باشد. این موضوع بزودی توسط تولید کنندگان اعلام خواهد شد.

اگر از طرفداران فیلم سینمایی ایرانی جدید پرطرفدار هستید می‌توانید با کلیک روی لینک، به فهرست کاملی از بهترین فیلم های جدید سینمای ایران که ارزش دیدن دارند دست پیدا کنید و برای تماشا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید