فهرست بازیگران و مهمانان جوکر بانوان (شرکت کننده های خانم)

رسانه سیبما یکی از اولین رسانه هایی بود که خبر حضور بانوان در جوکر را اعلام کرد. در آن زمان خیلی از افراد گفتند که این فقط یک شایعه تبلیغاتی برای جوکر است، اما شاهد این هستیم که این شایعه به حقیقت پیوست. در این مقاله با ما همراه باشید تا فهرست بازیگران جوکر خانم ها را اعلام کنیم.

 

احسان علیخانی در فصل دوم رئالیتی شو جوکر، دست به اقدامات جالب و متفاوتی زده است. این که فصل جدید جوکر بسیار با کیفیت و قوی خواهد بود از همان لحظه اول و با دیدن دکور فوق العاده این برنامه مشخص بود. اما چیزی که مشخص قطعی نشده بود، حضور بانوان در این فصل بود که امروز تصاویر آنها و فهرست بازیگران خانم حاضر در جوکر اعلام شد.

بازیگران فصل جدید جوکر با حضور بانوان

فهرست شرکت کنندگان خانم رئالیتی شو جوکر

همانطور که در قسمت اول این فصل دیده ایم، بازیگران و هنرپیشه های فوق العاده سینما و تلوزیون در این فصل خضور خواهند داشت و این فصل را احسان علیخانی اجرا می‌کند. در بخش خانم ها هم این موضوع رعایت شده و ستارگان محبوب سینما و تلوزیون در آن حضور دارند. فهرست شرکت کنندگان جوکر بانوان را در ادامه مشاهده می‌کنید.

  • ژاله صامتی
  • الیکا عبدالرزاقی
  • نرگس محمدی
  • رویا میرعلمی
  • ناهید مسلمی
  • سوسن پرور
  • گیتی قاسمی
  • متین ستوده

این فصل جوکر را می‌توانیم یک چارچوب شکنی جالب و جذاب در رئالیتی شو های ایرانی بدانیم.

فصل جدی جوکر با حضور بانوان

فصل جدید جوکر با حضور بانوان کی پخش میشود

اولین قسمت فصل جدید جوکر با حضور بانوان، روز چهارشنبه 13 خرداد منتشر می‌شود. با حضور بازیگران طنز خانم، می‌توانیم انتظار یک فصل جذاب و متفاوت را داشته باشیم.

جوکر زنان از کجا پخش میشه؟

رئالیتی شو جوکر خانم ها هر چهاشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، تماشای این رئالیتی شو نیازی به خرید اشتراک ندارد و برای شما رایگان است.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید