معرفی سریال اسکار | زمان پخش رئالیتی شو مهران مدیری

نهم آذر ماه 1402، پلتفرم فیلیمو در اطلاعیه ای از جدیدترین همکاری مهران مدیری با شبکه های نمایش خانگی رونمایی کرد. این همکاری برای فیلیمو بسیار مهم خواهد بود. به نظر بعد از همکاری موفق فیلیمو با سیامک انصاری در رئالیتی شو جوکر، آنها قصد دارند دست به کار بزرگتری بزنند و این بار با مهران مدیری برای ساخت یک رئالیتی شو جذاب وارد همکاری شده اند. طبق اطلاعاتی که فیلیمو منتشر کرده است، کلیات این برنامه یا سریال شباهت هایی با رئالیتی شو جوکر دارد اما موضوع و نوع نمایش متفاوت است. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر با سریال اسکار مهران مدیری آشنا شویم.

 

آشنایی با سریال جدید مهران مدیری رئالیتی شو اسکار

رئالیتی شو چیست؟ 

در ابتدا می‌خواهیم یک تعریف کلی از رئالیتی شو داشته باشیم و فرق آن با دیگر سریال ها را بدانیم. رئالیتی شو یا معادل فارسی ها برنامه های واقع نما، نوعی از برنامه های تلوزیونی هستند که از سال 2000 در امریکا ساخته شده اند و بعدها در کشور های دیگر نیز از آنها استقبال شد. در این نوع سریال ها، هر شخصی کاراکتر خودش را بازی می‌کند و بعنوان شخصیت خودش بصورت زنده و بدون حذفیات یا سناریو از پیش تعیین شده، وارد یک بازی می‌شوند. معمولا در این نوع برنامه ها برای جذابیت بیشتر از بازیگر های مطرح استفاده می‌شود تا مخاطبین با شخصیت اصلی و واقعی آنها در دنیای بیرون از بازیگری بیشتر آشنا شوند.

معروفترین رئالیتی شو ایرانی تا کنون، سریال جوکر بوده است که مسابقه ای بود که شرکت کنندگان نباید در آن می‌خندیدند و در صورت خندیدن، از مسابقه حذف می‌شدند. بعد از استقبال خوب کاربران ایرانی از این برنامه، فیلیمو تصمیم به ساخت برنامه ای دیگر و شبیه به آن گرفت به نام اسکار و اجرای مهران مدیری.

آشنایی با رئالیتی شو اسکار

آشنایی بیشتر با رئالیتی شو اسکار

گیم شو یا مسابقه اسکار مانند جوکر، یک مسابقه بین بازیگران مشهور و محبوب است. این بازی پر از چالش های متفاوت برای این بازیگران است. قرار است که سلبریتی ها، چالش های این برنامه را به خلاقانه ترین حالت ممکن اجرا کنند. هرکسی که بتواند کار متفاوت و جذابی را انجام دهد، در نهایت برنده تندیس اسکار می‌شود. هر مهمانی که در بازی شرکت می‌کند از مجری اصلی برنامه یعنی مهران مدیری امتیاز دریافت می‌کند. این امتیازات می‌تواند آنها را به جایزه اسکار این برنامه برساند. همچنین اگر شرکت کننده ای امتیاز پایینی بگیرد و موفق نشود چالش را به خوبی اجرا کند، جریمه می‌شود و جریمه آن بر عهده گرفتن یک مسئولیت اجتماعی است.

سریال اسکار چه زمانی پخش می‌شود؟

شروع پخش این رئالیتی شو از 18 دی ماه است و از آن روز به بعد، هر دوشنبه ساعت 8 صبح قسمت جدیدی از برنامه اسکار در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. اگر یادتان باشد، برنامه شب های مافیا و همچنین جوکر نیز در روزهای دوشنبه منتشر می‌شدند.

برنامه اسکار از چه شبکه ای پخش می‌شود؟

اسکار در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود و شما می‌توانید با خرید اشتراک این پلتفرم، این مجموعه را تماشا کنید. همچنین اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، طبق قراردادی که فیلیمو با این اپراتور دارد می‌توانید بدون خرید اشتراک و بصورت رایگان تمامی برنامه های فیلیمو را دنبال کنید.

بازیگران رئالیتی شو اسکار

بازیگران رئالیتی شو اسکار

در زمانی که این مقاله را می‌نویسم، هنوز به صورت رسمی بازیگرانی که در اسکار حضور دارند معرفی نشده اند اما طبق اخبار لو رفته، سلبریتی های محبوبی همچون الیکا عبدالرزاقی، غلامرضا نیکخواه، بهنام تشکر،رویا میر علمی،پژمان جمشیدی، شکیب شجره، نگین معتضدی، امیر علی نبویان و... احتمالا در این مسابقه شرکت خواهند کرد. باید تا روز دوشنبه 18 دی ماه منتظر بمانیم تا بعد از پخش اولین قسمت از سریال اسکار، از مهمانان و شرکت کنندگان این برنامه مطمئن شویم.

نیما شعبان نژاد در رئالیتی شو اسکار

نیما شعبان نژاد در رئالیتی شو اسکار

نیما شعبان نژاد، بازیگر با استعداد سریال های ایرانی که در هیولا نیز با مهران مدیری همکاری داشت، در این برنامه دستیار ویژه مهران مدیری خواهد بود و حضور ویژه ای خواهد داشد.

در نهایت، با اطلاعات اولیه ای که از این سریال داریم، به نظر همه چیز برای یک برنامه سرگرم کننده و جذاب آماده است. طبق شناختی که از مهران مدیری داریم، او کار های خلاقانه و دیدنی میسازد. باید تا روز دوشنبه 18 دی ماه منتظر ماند و در زمان انتشار اولین قسمت رئالیتی شو اسکار، قضاوت بهتری از آن داشته باشیم. این برنامه را می‌توانید از طریق اپلیکیشن و یا سایت فیلیمو دنبال کنید.

اگر به سریال های ایرانی علاقمند هستید، در مقاله ای بهترین سریال های ایرانی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم آن فهرست را از دست ندهید. اگر هرکدام از سریال ها را ندیده باشید، سریال بسیار جذابی را از دست داده اید!

قسمت اول رئالیتی شو اسکار

قسمت اول رئالیتی شو اسکار منتشر شده در 18دی

قسمت اول برنامه اسکار مهران مدیری از پلتفرم فیلیمو منتشر شد. ترکیب اولین بخش از سریال اسکار بسیار جالب بوده. بازیگرانی که در این قسمت حضور داشتند نصرالله رادش، سحر ولدبیگی، غلامرضا نیکخواه و الیکا عبدالرزاقی هستند.

زمانی که آقای نیکخواه در برنامه جوکر حضور داشت، خیلی از ما فکر میکردیم که این بازیگر مناسب برای رئالیتی شو نیست اما در جوکر حضور درخشانی داشت و نشان داد که چقدر می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد! به همین دلیل مهران مدیری در اولین قسمت رئالیتی شو اسکار از او استفاده کرد و این بار نیز همه را شاد کرد.

دیگر بازیگران نیز در این برنامه حضور فعال و خوبی داشتند که باید ببینید و از آن لذت ببرید.

باعث افتخار ماست که تا انتهای مقاله همراه سیبما بودید. به امید دیدار مجدد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید