زمان پخش فصل سوم زخم کاری (خلاصه داستان+فهرست بازیگران)

زمانی که فصل دوم زخم کاری منتشر شد، همه مخاطبان و طرفداران این سریال منتظر حضور جواد عزتی در سریال بودند اما تا آخرین سکانس بازی جواد عزتی وارد فضای داستانی سریال نشده بود. کاری که فصل دوم زخم کاری انجام داد این بود که بینندگان سریال را تشنه دیدن جواد عزتی کرد. همچنین همه بینندگان منتظر بودند که ببینند واکنش مالک مالکی به این همه کشت و کشتار مخصوصا دختر و پسرش چه خواهد بود.

 

با ورود مالک در لحظه پایان فصل دوم زخم کاری، انتظار کشیدن برای زمان شروع فصل سوم شدت گرفت. حالا به نظر می‌رسد که مراحل تصویربرداری و تدوین این سریال رو به اتمام است و تیم فیلیمو تلاش می‌کند با پایان سریال گناه فرشته، زخم کاری 3 را جایگزین کند.

بهترین سریال های ایرانی

زمان پخش سریال زخم کاری 3

خلاصه داستان سریال زخم کاری 3

به نظر می‌رسد که پس از یک فصل انتظار، آن دو قطبی که منتظرش بودیم تشکیل بشود... در فصل دوم زخم کاری ما در تمام لحظات منتظر بودیم که یک دو قطبی مانند فصل اول شکل بگیرد اما فقط اتفاقی که می‌افتاد اضافه شدن و حذف شدن پیاپی کاراکتر های مختلف داستان بود.

حالا به نظر می‌رسد که با اضافه شدن مالک و پیوستن سیما به او در یک قطب داستان و در طرفی دیگر طلوعی و گروهش، داستان را بسیار جذاب تر خواهد کرد. رقابتی که بیشتر از قبل بوی خون می‌دهد!

از طرفی در این فصل شاهد شخصیت متفاوتی از سمیرا خواهیم بود. سمیرا که به شدت زخم خورده است به دلیل از دست دادن فرزندانش و چالش های بسیار بزرگی که خودش را مقصر آنها می‌داند، می‌خواهد راهی برای سر پا شدن خود پیدا کند. همزمان او سیما را در کنار مالک می‌بیند و همین موضوع باعث ایجاد تناقض هایی در ذهن سمیرا می‌شود.

به نظر می‌رسد ما در این فصل شخصیت متفاوت و عجیب تری از سمیرا را مشاهده می‌کنیم. همچنین تیم شدن مالک و سیما نیز می‌تواند جذابیت زیادی به داستان بدهد.

اگر یادتان باشد مهراوه شریفی نیا نیز یکی از شحصیت هایی بود که به فصل دوم این سریال اضافه شد. با توجه به نوع اضافه شدن او به سریال انتظار حضور بیشتر داشتیم اما تا پایان فصل دوم حضور او بسیار کم بوده است. به نظر می‌رسد که مهراوه شریفی نیا در این فصل یک نقش کلیدی و پررنگ را ایفا خواهد کرد.

سریال زخم کاری 3

زمان پخش سریال زخم کاری 3

فصل دوم زخم کاری با وجود این که بینندگان بسیار زیادی داشت اما نتوانست نمره خوبی از مخاطبان بگیرد و بینندگان این سریال رضایت زیادی از سناریو داستان نداشتند. به همین دلیل فیلیمو برای تولید و انتشار فصل سوم و جبران این ناکامی به زودی اقدام کرد تا مخاطبانش را از دست ندهد. البته حضور مالک در سکانس پایانی باعث شد هیچکدام از بینندگان فصل قبل نتوانند به سادگی از فصل سوم زخم کاری بگذرند.

حالا طبق شایعات ضبط و تدوین سریال زخم کاری رو به اتمام است. فیلیمو اعلام کرده است که این سریال در نیمه اول سال 1403 منتشر می‌شود اما شنیده شده است که قرار است این سریال پس از پایان سریال گناه فرشته جایگزین این سریال شود و زمان احتمالی پخش قسمت اول فصل سوم زخم کاری روز جمعه 24 فروردین 1403 خواهد بود.

  • شبکه پخش زخم کاری 3: فیلیمو
  • زمان پخش زخم کاری 3: 24 فروردین 1403 (احتمالی)
  • ساعت پخش زخم کاری 3: جمعه ها 8 صبح

سریال زخم کاری فصل 3

فهرست بازیگران سریال زخم کاری 3

سریال زخم کاری گروه بازیگران بسیار خوبی دارد و می‌توان این سریال را یکی از پر ستاره ترین سریال های نمایش خانگی دانست. سوپر استار های سینمای ایران مانند جواد عزتی، کامبیز دیرباز و رعنا آزادی ور در این سریال حضور دارند. همچنین بازیگران بسیار خوب زیادی در فصل های گذشته این پروژه حضور داشتند که در داستان حذف شدند. در ادامه با فهرست کامل بازیگران سریال زخم کاری 3 آشنا خواهیم شد.

  • کامبیز دیرباز
  • جواد عزتی
  • رعنا آزادی‌ور
  • الناز ملک
  • الهه حصاری
  • سیدجواد هاشمی
  • مهراوه شریفی نیا

این فهرست بازیگرانی است که تا این لحظه حضور آنها در فصل سوم زخم کاری قطعی است. در این فصل کاراکتر های جدیدی نیز اضافه خواهد شد که بزودی بازیگران آنها اعلام خواهد شد.

سریال زخم کاری 3

با توجه به فصل اول درخشان این سریال و فصل دوم ناکام، انتظار می‌رود که فیلیمو و گروه سازنده این سریال تمام توان خود را برای ارائه یک سریال بی نظیر بگذارند. یکی از بزرگترین انتقادات بینندگان در فصل دوم این سریال عدم ورود جواد عزتی به داستان بود که این مورد در فصل جدید حل شده است.

امیدواریم این سریال در فصل سوم موفق باشد و بتواند نظر بینندگان را به خوبی جلب کند.

همچنین منتظر انتشار اسپین آف پوست شیر نیز هستیم که می‌توانید با کلیک روی لینک مقاله مرتبط با فصل جدید پوست شیر را مطالعه کنید.

زخم کاری 3 کی میاد

سوالات متداول:

 زخم کاری 3 کی میاد؟

زمان دقیق انتشار سریال زخم کاری 3 توسط فیلیمو اعلام نشده اما طبق شنیده ها فصل سوم زخم کاری جایگزین سریال گناه فرشته میشه و اولین قسمت این سریال احتمالا 24 فروردین 1403 منتشر میشه.

در زخم کاری 3 مالک برمیگرده؟

طبق اطلاعات اولیه ای که داریم و با توجه به سکانس آخر فصل دوم، حضور مالک در این فصل قطعی هست. احتمالا مالک و سیما با هم تیم میشن تا طلوعی رو نابود کنن.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید