معرفی سریال ایرانی مادرخوانده + زمان پخش

فیلم نت را می‌توان موفق ترین پلتفرم نمایش خانگی دانست اما نه از نظر تعداد کاربر، از نظر کیفیت سریال های ساخته شده. فیلم نت بهترین سریال نمایش خانگی فارسی زبان یعنی پوست شیر را برای مخاطبان خود تولید کرد. همچنین سریال های موفق دیگر مانند دفتر یادداشت، مرداب، قهوه ترک، سیاه چاله راز بقا و آفتاب پرست نیز تولیدات این شبکه نمایش خانگی هستند.

 

این بار پلتفرم فیلم نت با یک سریال فوق العاده دیگر می‌آید. سریال مادرخوانده که قرار است پس از پایان سریال قهوه ترک جایگزین آن شود. با توجه به سابقه فیلم نت در تولید سریال، می‌توانیم پیش از انتشار این سریال بگوییم که می‌تواند سریال موفقی باشد و مخاطبان زیادی را جذب خودش کند. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر با سریال مادرخوانده آشنا شویم.

سریال نمایش خانگی مادرخوانده

تهیه کننده سریال مادرخوانده مهدی یاری است و کارگردانی این سریال را امیر پورکیان بر عهده دارد. امیر پوکیان در گذشته نیز سریال های خوبی مانند خانه شیشه ای و ممنوعه را ساخته بود و سابقه خوبی دارد اما این بار می‌خواهد یک سریال ماندگار را از خود به جای بگذارد.

بازیگران سریال مادرخوانده

این سریال از گروه بازیگران بسیار خوبی برخوردار است و یکی دیگر از دلایلی که پیش بینی می‌کنیم این سریال پر بیننده باشد، همین مورد است. در زیر فهرست بازیگران سریال مادرخوانده را مشاهده می‌کنید.

  • آناهیتا درگاهی
  • آیدا ماهیانی
  • بهاره کیان افشار
  • پژمان بازغی
  • حسین مهری
  • شهاب مظفری
  • علیرضا استادی
  • مجید نوروزی
  • نیما شعبان نژاد
  • هامون سیدی
آناهیتا درگاهی در سریال مادرخوانده
تصویری از آناهیتا درگاهی، بازیگر نقض اول سریال مادرخوانده در تست گریم.

 زمان پخش سریال مادرخوانده

طبق اطلاعاتی که بدست آورده ایم سریال مادرخوانده قرار است در 4 فصل تولید شود و یک سریال نسبتا طولانی محسوب می‌شود. طبق اعلام تهیه کننده این سریال، پخش سریال مادرخوانده از زمان پایان تصویربرداری فصل سوم آغاز خواهد شد و تاریخ دقیق انتشار این سریال مشخص نیست. بخشی از این سریال تر کشور ترکیه تصویر برداری می‌شود. به محض اطلاعات دقیق تر از تاریخ و ساعت پخش این سریال، ما در سیبما این مقاله را بروز خواهیم کرد و اطلاعات جدید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

خلاصه داستان سریال مادرخوانده

 مهدی یاری، تهره کننده این سریال اعلام کرد که فضای داستانی این سریال شباهت هایی با سریال ممنوعه دارد با این تفاوت که با سلایق جوانان امروزی تغییراتی روی اصل داستان اعمال شده است. مهدی یاری و امیر پورکیان می‌خواهند سوداهای جوانان امروزی را در این سرایال به تصویر بکشند.

در خلاصه داستان رسمی سریال مادرخوانده این طور آمده است: زمانی که دوران حکومت و قدرت پدرخوانده ها به پایان می‌رسد، مادرخوانده ها روی کار می‌آیند و قدرت را در دست می‌گیرند. آناهیتا درگاهی بعنوان شخصیت اول این سریال، یک کاراکتر کاملا متفاوت را در سینمای ایران اجرا می‌کند. این سریال عاشقانه ای نو را در دل یک درام ملتهب روایت می کند و با قصه ای پرتنش جنون یک نسل ناشناخته را به تصویر می کشد!

باید انتظار یک سریال بسیار جذاب و متفاوت را داشته باشیم.

زمان پخش سریال مادر خوانده

اگر به سریال های ایرانی علاقمند هستید، ما در مقاله ای بهترین سریال های ایرانی را فهرست کرده ایم که می‌توانید با انتخاب ژانر مورد علاقه خود سریال مورد نظرتان را انتخاب و دنبال کنید.

همچنین در مقالاتی مشابه سریال های دیگری را نیز معرفی کرده ایم که با کلیک روی لینک می‌توانید به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید.

سریال هفت سر اژدها با بازی حمید صفت پخش در تلوزیون ملی

سریال افعی تهران یک قاتل سریالی جدید در نمایش خانگی

سریال جنگل آسفالت همکاری مجدد نوید محمدزاده و فرشته حسینی با پلتفرم نماوا

سریال های برتر تلوزیون و نمایش خانگی هستند که پخش آنها بزودی آغاز خواهد شد و حس جدیدی را به سریال های ایرانی می‌دهند.

اگر تا اینجای مقاله آمده اید قطعا به فیلم های ایرانی علاقمند هستید، ما در مقاله ای با بهترین فیلم های ایرانی جدید را معرفی کرده ایم که برای آشنایی با آنها می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید