حوصلم سر رفته چه فیلمی ببینم؟ فیلم های برتر دنیا

سلام. ما در سیبما بصورت مرتب فیلم های سینمایی جدید رو معرفی می‌کنیم. اگه حوصلتون سر رفته و دنبال فیلم یا سریال خوب برای تماشا هستید، حتما این مقاله رو بخونید تا بتونیم بهترین فیلم ها و یا سریال ها رو بهتون معرفی کنیم.

 

ما توی سیبما فیلم ها و یا سریال ها رو با سلیقه های مختلف دسته بندی کردیم، شما میتونید با انتخاب دسته بندی مورد نظرتون و کلیک روی لینک، به یک فهرست کامل از فیلم های ژانر مورد نظرتون دست پیدا کنید. این فهرست ها بصورت هفتگی آپدیت میشن و پیشنهاد می‌کنم هر چندوقت بهشون سر بزنید.

حوصلم سر رفته چه فیلمی ببینم؟

فیلم سینمایی جدید 2023 و 2024

یکی از مهمترین مقالات ما در سیبما، با عنوان فیلم سینمایی جدید هست. اگر خیلی حوصله دسته بندی ژانر های مختلف و.. ندارید همینجا روی لینک کلیک کنید. ما در مقاله ای که لینکش رو گذاشتم، بصورت هفتگی فیلم های سینمایی خارجی رو معرفی می‌کنیم. تمام فیلم های این صفحه در سال 2023 و یا 2024 منتشر شدند و معمولا فیلم هایی انتخاب میشن که نمره آی‌ام‌دی‌بی بالایی دارن و مخاطب ها ازشون راضی بودن.

همچنین استقبال بینندگان ایرانی از این فیلم ها هم برای ما خیای مهم هست که به سلیقه مخاطبین سیبما بخونه. حتما این لیست رو ببینید.

فهرست بهترین سریال های تمام شده

بهترین سریال های تمام شده خارجی

اگر دوست دارید که یک سریال جدید رو شروع کنید، ما در یک مقاله فهرست بهترین سریال های خارجی تمام شده قرار داده ایم که می‌توانید با کلیک روی لینک، وارد صفحه شوید. یک جمله در ابتدای این مقاله گفته ایم که "خوش به حال کسانی که این سریال ها را ندیدند!" سریال های این فهرست بهترین سریال های خارجی تاریخ هستند که اگر شروع به دیدن هرکدام از آنها بکنید، قطعا پشیمان نخواهید شد.

نمرات آ‌ی‌ام‌دی‌بی این سریال ها بالای 8 هستند و بعضا بالای 9 از 10 که شگفت انگیز است. اگر سریال باز هستید حتما روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید.

فیلم سینمایی ایرانی جدید

بهترین فیلم های سینمایی ایرانی جدید

یکی دیگر از دسته بندی های مهم فیلم و سریال در سیبما، فیلم ایرانی جدید است که با کلیک روی لینک می‌توانید فهرست مورد نظر را مشاهده کنید. فیلم های ایرانی همیشه پر طرفدار بوده اند مخصوصا در ژانر کمدی. ما در این مقاله تمام فیلم های ایرانی که در سال 1402 منتشر شده اند را لیست کرده ایم. این فیلم ها از ژانر های مختلف درام، کمدی، جنایی، معمایی، سیاسی و... هستند. پیشنهاد می‌کنم اگر علاقمند به فیلم های ایرانی هستید حتما این فهرست را ببینید.

معرفی سریال ترکی جدید

سریال ترکی جدید عاشقانه

سریال های ترکی، از سالهای دور در ایران پر طرفدار بوده اند. این سریال ها معمولا عاشقانه هستند و دیدن آنها برای اکثریت مردم ایران خصوصا بانوان جذاب است. ما در مقاله سریال ترکی جدید یک فهرست کامل از سریال های تلوزیون ترکیه آماده کرده ایم. سریال های در حال پخش تلوزیون ترکیه نیز در این لیست هستند که جدیدترین سریال های موجود هستند. پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک، این فهرست را مشاهده کنید.

فیلم سینمایی امریکایی جدید

بهترین فیلم های سینمایی امریکایی جدید

علاقمندان به فیلم های امریکایی در ایران بسیار زیاد هستند. امریکایی ها معمولا بودجه ساخت فیلم هایشان چندین برابر سینمای کشور های دیگر است و به همین دلیل فیلم های هالیوودی جذابیت بی نظیری دارند. همچنین بازیگران و سلبریتی های امریکایی در جهان و در کشور ما بسیار محبوبند. اگر شما هم از طرفداران فیلم سینمایی امریکایی جدید هستید، با کلیک روی لینک می‌توانید به فهرستی از بهترین فیلم های امریکایی سال 2023 و 2024 دست پیدا کنید.

فیلم تینیجری جدید

فیلم تینیجری دبیرستانی عاشقانه

در بین تینیجر ها و نوجوانان دبیرستانی سراسر دنیا، فیلم های تینیجری که اتفاقات آنها معمولا در دبیرستان می‌افتد بسیار جذاب است. به همین دلیل این ژانر مورد توجه تولید کنندگان فیلم و سریال در دنیا قرار گرفته است و فیلم های خوب زیادی در این ژانر تولید شده است. اگر شما هم به فیلم تینیجری علاقمند هستید، می‌توانید با کلیک روی لینک یک فهرست کامل از این فیلم ها را مشاهده کنید.

معرفی فیلم کره ای جدید

بهترین فیلم های سینمایی کره جنوبی

فیلم های کره ای نیز یکی از محبوبترین دسته بندی های فیلم و سریال در ایران هستند که از سالهای دور از آنها در کشور ما استقبال می‌شد. ما در مقاله فیلم کره ای جدید بهترین فیلم های سینمای کره جنوبی در سال 2023 را فهرست کرده ایم و خلاصه داستان و مشخصات آنها را به شما گفته ایم که بتوانید به راحتی فیلم مورد نظر خود را انتخاب و تماشا کنید.

همچنین در مقاله ای دیگر یک لیست کامل از سریال کره ای جدید را قرار داده ایم که درصورتی که علاقمند به شروع یک سریال هستید، می‌توانید روی لینک آن کلیک کنید.

بهترین فیلم های ماجراجویی شبیه جومانجی

بهترین فیلم های ماجراجویی

فیلم های ژانر ماجراجویی مانند جومانجی و هابیت نیز از ژانر های پر مخاطب در ایران هستند. ما در مقاله ای فهرست بهترین فیلم ماجراجویی را براش شما قرار داده ایم که شامل نزدیک به 20 فیلم از این ژانر پرطرفدار است. برای مشاهده این فهرست روی لینک کلیک کنید.

بهترین فیلم های زامبی محور

معرفی بهترین فیلم های زامبی محور

فیلم های زامبی محور نیز محبوبیت خاصی بین طرفداران فیلم و سریال دارند. این فیلم ها معمولا به یک بیماری عجیب و مرموز به نام زامبی می‌پردازند. زامبی ها خطراتی را برای بقیه به وجود می‌آورند. بعضی از این فیلم ها آخرالزمانی و یا کمدی نیز هستند. اگر به این نوع فیلم ها علاقه دارید، ما در فهرستی با عنوان فیلم زامبی بهترین فیلم هایی که با حضور زامبی ها در 20 سال اخیر ساخته شده اند را معرفی کرده ایم.

معرفی ترسناک ترین فیلم های تاریخ

فیلم های ترسناک و میخکوب کننده

ژانر فیلم های ترسناک در مواقعی می‌توانند بهترین و سرگرم کننده ترین فیلم ها برای شما باشند. عده ای بسیار زیاد به این ژانر علاقمند هستند. ما در مقاله ای ترسناک ترین فیلم های تاریخ را برای شما فهرست کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک وارد فهرست شوید و فیلم مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنید.

 

امیدوارم بهتون کمک کرده باشم که توی زمانی که حوصلتون سر رفته، بهترین فیلم رو برای تماشا انتخاب کنید. هرکدوم از لینک ها به مقالاتی متصل هستند که بهترین فیلم های دنیا در ژانر های مختلف یا ساخته کشور های مختلف در اونها قرار گرفته. ممنونم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید