معرفی بهترین فیلم های سینمایی ترسناک و میخکوب کننده جدید

فیلم‌های ترسناک همیشه جزو پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی بوده‌اند. با شروع صنعت سینما، فیلم‌های ترسناک همواره تحت عنوان فیلم‌های تکان دهنده و وحشتناک شناخته شده و همیشه جایگاه خاصی در دل تماشاگران داشته‌اند. این فیلم‌ها اغلب با درنظر گرفتن مضامینی نظیر موجودات خارق العاده، قتل عام و خشونت، به تصویر کشیده می‌شوند و توانایی دارند تا تماشاگران را به دنیایی از ترس و وحشت بکشانند. در این مقاله، 10 مورد از ترسناک ترین فیلمهای تاریخ سینما را معرفی می‌کنیم که با مضامین گوناگون و شوق ایجاد ترس در تماشاگران، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. هر یک از این فیلم‌ها با داستان و نوع ترسی که ارائه می‌دهند، قادرند به تماشاگران تجربه‌ای ناب و خاص از دنیای ترس و وحشت ارائه دهند. در ادامه با سیبما همراه باشید.

فیلم هایی که شما را میخکوب می‌کند!

معرفی فیلم ترسناک جدید جن زدگی در ونیز

12.فیلم ترسناک جن زدگی در ونیز A Haunting in Venice

  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 6.5
  • کشور سازنده: امریکا
  • مدت زمان: 115 دقیقه
  • کارگردان: Kenneth Branagh

یکی از بهترین فیلم های ترسناک امریکایی که در سال 2023 اکران شده، جن زدگی در ونیز هست. این فیلم با موضوع اجنه و موجودات ماورایی ساخته شده و مورد استقبال بسیاری از طرفداران فیلم های ترسناک قرار گرفته. جن زدگی در ونیز با هزینه 60 میلیون دلاری تولید شده و فروش گیشه 120 میلیون دلاری را تجربه کرده. این فیلم دنباله ای از فیلم مرگ بر روی نیل است.

داستان این فیلم در شهر ونیز و پایان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. نقش اصلی این فیلم، یک کارآگاه بلژیکی به نام هرکول پوآرو است که بعد از بازنشستگی تنها و در سکوت زندگی می‌کند. در همان زمان پوآرو به یک جلسه احضار روح دعوت می‌شود. او با این جلسه مخالف است اما بالاخره در حضور پیدا می‌کند. اتفاقی عجیب یعنی مرگ یکی از حضار آن جلسه، باعث می‌شود که پوآرو دوباره وارد میدان شود و برای کشف حقیقت تلاش کند.

 

معرفی فیلم سینمایی ترسناک مروارید

11.فیلم ترسناک مروارید (پرل) Pearl

  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • کشور سازنده: کانادا
  • مدت زمان: 93 دقیقه
  • کارگردان: Ti West

فیلم مروارید یا پرل یکی از ترسناک ترین فیلم های سالهای اخیر است که در سال 2022 در کشور کانادا تولید شده است. این فیلم داستان دختری به نام پرل (مروارید) را روایت می‌کند که در منطقه ای دور افتاده به همراه خانواده اش مزرعه داری می‌کند. پرل یک مادر سخت گیر دارد و وظیفه او هر روز نگهداری و رسیدگی به پدر و مادرش است. اما پرل یک دختر معمولی نیست و بسیار بلند پرواز است و به دنبال داشتن یک زندگی بهتر و پر زرق و برق است. این جاه طلبی پرل باعث می‌شود که شخصیتش تغییر کند و کم کم به یک دختر مرموز و وحشتناک تبدیل شود. داستان این فیلم ترسناک کانادایی بسیار باور پذیر و جذاب است.

وحشت در آمیتی ویل

10. "وحشت در آمیتی ویل" (The Amityville Horror)

این فیلم به کارگردانی استوارت روزنبرگ ساخته شده است و بر اساس واقعیت هایی که در خانه ای در امیتیویل، نیویورک روی داده بود، ساخته شده است. در این فیلم، خانواده ای به خانه ای جدید در امیتیویل نقل مکان می کنند. اما به زودی متوجه می شوند که در این خانه شیطانی وحشیانه ای مرتبط با قتل هایی که در آنجا رخ داده بود، وجود دارد. این فیلم یکی از معروف ترین فیلم های ترسناک در تاریخ سینماست و به شما تجربه ای ناب از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

فیلم ترسناک و میخکوب کننده درخشش

9. "درخشش" (The Shining)

این فیلم به کارگردانی استنلی کوبریک ساخته شده است و بر اساس رمانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شده است. در این فیلم، یک نویسنده به همراه همسر و پسرش به هتلی در کوهستان می روند تا در آنجا برای نوشتن کتابی جدید، زندگی کنند. اما به زودی اتفاقاتی عجیب و غریب شروع به رخ دادن می کنند و خانواده باید با این ترسناک ها مواجه شوند. این فیلم به عنوان یکی از معروف ترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما شناخته می شود و به شما تجربه ای خاص و متفاوت از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

فیلم ترسناک حلقه ring

8. "حلقه" (The Ring)

این فیلم به کارگردانی گورو وربینسکی ساخته شده است و بر اساس فیلمی ژاپنی با همین نام ساخته شده است. در این فیلم، یک نوجوان به نام ریچل یک کاستی فیلم دریافت می کند که می گوید هر کس آن را ببیند، در هفت روز بعد می میرد. ریچل به دنبود اعتقادی به این ادعا، اما با گذشت زمان و رخ دادن اتفاقات عجیب و غریب، متوجه می شود که این ادعا احتمالاً درست است و باید برای نجات جان خود و پسرش از این لعنتی جان سالم به در ببرند. این فیلم با الهام از اسطوره ژاپنی "رینگ" ساخته شده است و به شما تجربه ای ناب و هیجان انگیز از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

فیلم ترسناک موروثی میخکوب کننده

7. "موروثی" (Hereditary)

این فیلم به کارگردانی آری استر تاخ‌ر ساخته شده است و داستان خانواده ای را روایت می کند که بعد از مرگ مادربزرگشان، با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می شوند. این فیلم با گرفتن الهام از اسطوره های اروپایی و بانشاطی های مرگ، به شما تجربه ای ناب و خاص از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

ترسناک ترین فیلم های تاریخ

ترسناک ترین فیلم تاریخ

6. "اولین پاکسازی" (The First Purge)

این فیلم به کارگردانی ژرارد مک‌موری ساخته شده است و بر اساس یک ایده جالب و جدید ساخته شده است. در این فیلم، دولت آمریکا به منظور کاهش جرم و جنایت، یک شب در سال تعیین می کند که همه جرم ها به صورت قانونی هستند. در این شب، هیچ قانونی وجود ندارد و هر شخص می تواند هر کاری که بخواهد را انجام دهد. این فیلم به شما تجربه ای ناب و پر هیجان از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

ترسناک ترین فیلم تاریخ

5. "جادوگران/ساحره" (The Witch)

این فیلم به کارگردانی رابرت اگرز ساخته شده است و داستان خانواده ای را روایت می کند که در اوایل قرن هفدهم در نیوانگلند زندگی می کنند. در این فیلم، به تدریج اتفاقات عجیب و غریب رخ می دهد و خانواده باید با این ترسناک ها مواجه شوند. این فیلم با الهام از ترسناک ترین اسطوره های اروپایی، به شما تجربه ای ناب و هیجان انگیز از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

فیلم ترسناک برو بیرون Get Out

4. "برو بیرون" (Get Out)

"Get Out" یک فیلم ترسناک و اجتماعی آمریکایی به کارگردانی جردن پیل و با بازی دنیل کالویا، آلیسون ویلیامز و بردلی ویتفورد است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و خیلی زود پس از اکران در سراسر جهان شناخته شد. داستان فیلم در مورد یک جوان آفریقایی به نام "کریس" است که در حال دیدار با خانواده دوست دخترش، "روز"، می‌باشد. اما در طول بازدید، کریس متوجه می‌شود که همه چیز در این خانواده عجیب و غریب است و...

"برو بیرون" با تمرکز بر مسائل اجتماعی و روابط نژادی، از طریق چشم‌انداز ترسناک خود، به نحوی موفق به به تصویر کشیدن معضلات جامعه ما می‌شود. فیلم با شخصیت‌های قوی، داستانی پرفراز و نشیب و نوآوری در فراهم کردن ترس، به یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک دهه اخیر تبدیل شده است. این فیلم به شدت تحسین شده و نامزد چهار جایزه اسکار شده است که در نهایت موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم فانتزی شد. به علاوه، "Get Out" دریافت جوایزی چون جایزه انتخاب کاربران MTV و جایزه برترین فیلم براساس نظرات منتقدین را نیز کسب کرد.

فیلم ترسناک بابادوک The Babadook

3. "بابادوک" (The Babadook)

این فیلم به کارگردانی جنیفر کنت ساخته شده است و داستان یک مادر و پسر کوچکش را روایت می کند. در این فیلم، پسر کوچک به یک داستان ترسناک درباره یک موجود خبیث به نام بابادوک پی می برد. اما به زودی، این داستان به واقعیت تبدیل می شود و مادر و پسر باید با این ترسناک مواجه شوند. این فیلم با الهام از داستان های ترسناک کلاسیک، به شما تجربه ای ناب و هیجان انگیز از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

فیلم ترسناک خانه ای که جک ساخت

2. "خانه ای که جک ساخت" (The House That Jack Built)

این فیلم به کارگردانی لارس فون تریه ساخته شده است و داستان یک قاتل سریالی را روایت می کند. در این فیلم، قاتل سریالی به نام جک داستان جنایات خود را به یکی از مردم شهرش می گوید. اما به تدریج این داستان به یک تصویر کامل از زندگی و جنایات جک می انجامد. این فیلم به شما تجربه ای ناب از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا در ذهن قاتل سریالی فرو روید.

فیلم ترسناک مطرودین شیطان The Devil's Rejects

1. "مطرودین شیطان" (The Devil's Rejects)

این فیلم به کارگردانی راب زامبل ساخته شده است و داستان یک خانواده قاتل را روایت می کند که از دستگیری خود در فیلم قبلی، به دنبال فرار از قانون هستند. در این فیلم، خانواده قاتل با پلیس روبرو می شوند و شروع به مبارزه می کنند. این فیلم با ارائه یک تصویر خشن و وحشیانه از جنایات و خشونت، به شما تجربه ای خاص و متفاوت از دنیای ترس و وحشت ارائه می دهد.

در این مقاله، به بهترین 10 فیلم ترسناک سینمایی پرداختیم. این فیلم ها برای علاقه مندان به ژانر ترسناک و هیجان انگیز بسیار پرطرفدار و جذاب هستند و به شما تجربه ای ناب و خاص از دنیای سینما ارائه می دهند. با امید به دیدار شما در مقالات بعدی، ما همیشه سعی خواهیم کرد بهترین و جذاب ترین مطالبان های میانه شهری، رویدادهای جاری جهان و موضوعات دیگری را نیز در دسترس شما قرار دهیم. همچنین، اگر سوالی دارید، با من در ارتباط باشید.

نرگس گفت:
فیلم پرل واقعا ترسناکه تا چند روز خواب میدیدم. نمیدونم چرا تصمیم گرفتم این فیلم رو ببینم الان فقط اومدم اینجا که بهتون بگم نبینید بیخیالش بشید???? بعد دیدن پرل تصمیم گرفتم دیگه کلا فیلم ترسناک نبینم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید