معرفی فیلم گرن توریسمو | گیمر ها از حتما بینند!

فیلم گرن توریسمو به دو دسته از افراد به شدت توصیه می‌شود. دسته اول، گیمر ها و مخصوصا ریسینگ گیمر ها و کسانی که به بازی های ماشینی علاقمند هستند. مهم نیست گرن توریسمو بازی می‌کنید یا نید فور اسپید یا فورتزا هورایزن، یا حتی بازی های موبایلی ریسینگ مانند CAR X، شما قطعا با فیلم سینمایی گرن توریسمو همذات پنداری خواهید کرد و لذت خواهید برد از این فیلم. دسته دوم، ماشین باز ها، کسانی که عاشق خودرو هستند. کسانی که حتی از دیدن خودرو ها و رانندگی با آنها لذت می‌برند. گرن توریسمو برای شما ساخته شده است! اگر رویای این را دارید که روزی در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کنید و قهرمان شوید، گرن توریسمو را از دست ندهید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این فیلم سینمایی جدید آشنا شویم.

معرفی فیلم گرن توریسمو

این فیلم در ژانر درام - ورزشی به کارگردانی نیل بلومکمپ ساخته شده است و نویسنده این اثر جیسون هال می‌باشد. گرن توریسمو برای اولین بار در تاریخ 11 اوت 2023 روی پرده سینما رفت. مدت زمان این فیلم 134 دقیقه است و توزیع کننده این فیلم ورزشی، گروه سینمایی سونی پیکچرز می‌باشد. این فیلم ژاپنی نمره آی‌ام‌دی‌بی قابل قبول 7.3 را کسب کرده است. برای ساخت این فیلم 60 میلیون دلار هزینه شده است و با فروش 112 میلیون دلاری، از نظر اقتصادی نیز موفقیت آمیز بوده است. و جالب ترین نکته راجع به گرن توریسمو این است که این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است!

معرفی فیلم گرن توریسمو

در ابتدا لازم است با بازی گرن توریسمو آشنا شویم. این بازی یک گیم ریسینگ و شبیه سازی مسابقات خودرویی است که بصورت انحصاری برای کنسول های شرکت سونی یعنی پلی استیشن تولید می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت این بازی برای مقابله با بازی محبوب فورتزا هورایزن که انحصاری ایکس باکس است، ساخته شده است.

این بازی تمام خودرو ها و پیست های اتومبیلرانی معروف دنیا را شبیه سازی کرده است که در آن گیمر ها می‌توانند حصور در مسابقات اتومبیلرانی را بصورت مجازی تجربه کنند و هیجان بی نظیر مسابقات اتومبیلرانی را لمس کنند. در واقع این بازی با این هدف ساخته شده است که اکثریت جامعه که به دلیل هزینه های بالای رشته ورزشی اتومبیلرانی نمی‌توانند این رشته را دنبال کنند، بتوانند با هزینه کم این حس را تجربه کنند.

این بازی را می‌توان در کنار فورتزا هورایزن و نید فور اسپید، جزء بهترین و پر طرفدار ترین بازیهای رایانه ای ماشینی در دنیا دانست.

معرفی فیلم سینمایی جدید گرن توریسمو

داستان فیلم گرن توریسمو نیز از همین ماجرا شروع می‌شود. یک پسر نوجوان که خانواده ای فوتبالیست دارد، بر خلاف پدر و برادرش علاقه ای به فوتبال ندارد و عاشق اتومبیلرانی است. اما به دلیل هزینه های بسیار بالای رشته اتومبیلرانی نمی‌تواند این ورزش را بصورت واقعی دنبال کند به همین علت با خرید کنسول بازی و پدال و فرمان شبیه ساز، بازی گرن توریسمو را انتخاب می‌کند تا بتواند حتی بصورت مجازی حضور در مسابقات اتومبیلرانی را تجربه کند. پدرش مخالف کار های او است و می‌گوید ما نمی‌توانیم در این رشته فعالیت کنیم به دلیل اینکه این رشته برای طبقه ثروتمند جامعه است اما او می‌خواهد به هر طریقی به مسابقات اتومبیلرانی واقعی برسد.

او نا امید نمی‌شود و به بازی کردن در گرن توریسمو ادامه می‌دهد و یک روز برای سیستمی که در گیم نت با آن بازی می‌کرد پیغامی می‌آید و او را دعوت به مسابقات اتومبیلرانی واقعی می‌کند. به دلیل اینکه در ماه گذشته او یکی از رکورد های بازی را زده بود و جزء سریعترین ها بود.

تیم نیسان تصمیم می‌گیرد برای تبلیغات خود، از این گیمر ها استفاده کند و به آنها آموزش دهد با ماشین واقعی مسابقه دهند. چند نفر انتخاب می‌شوند و در ادامه فقط یک نفر از آنها می‌تواند به مسابقات راه پیدا کند.

معرفی فیلم ماشینی گرن توریسمو

با توجه به علایق شخصی من به خودرو و گیم های ریسینگ، حرف زدن و نوشتن بیشتر از این فیلم بسیار برایم جذابیت دارد اما به دلیل خطر اسپویل، ادامه نمی‌دهم و ترجیح می‌‌ودهم خودتان فیلم را ببینید و از لحظه به لحظه آن لذت ببرید. شاید از نظر فنی نقد های زیادی بر این فیلم وارد شود اما برای من که این فیلم کاملا از علایق من ساخته شده بود، ضعف ها حس نشد و فقط از داستان لذت بردم. امیدوارم که شما هم لذت ببرید.

همچنین اگر به فیلم های ماشین بازی علاقمند هستید، ما در یک مقاله بهترین فیلم های ماشینی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم مشاهده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید