زمان عرضه زخم کاری دو - زخم کاری: بازگشت

از خبرهای منتشر شده مشخص شده است که فیلمبرداری فصل دوم سریال محبوب "زخم کاری" با نام فرعی "بازگشت" آغاز شده است. شما در حال حاضر در حال خواندن معرفی اولیه این سریال هستید و در صورت در دسترس بودن اطلاعات جدید، این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد. پیشنهاد می‌دهیم تا پیش از پخش فصل دوم "زخم کاری"، با دنبال کردن این صفحه، از آخرین خبرها و اطلاعات مربوط به این سریال باخبر شوید.

به گفته روابط عمومی سریال زخم کاری، تولید فصل دوم این سریال با نام بازگشت، تحت کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان، به طور رسمی آغاز شده است.

پخش اختصاصی این سریال در فیلیمو از 8 صبح جمعه 17 شهریور آغاز میشود و جمعه هر هفته قسمت های جدید این سریال پخش خواهد شد.

زمان عرضه سریال نمایش خانگی زخم کاری دو بازگشت

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

اطلاعات رسمی و دقیقی از فصل دوم سریال زخم کاری منتشر نشده است، اما با توجه به پایان فصل اول، می‌توانیم برای خودمان یک تصویر از فصل دوم رسم کنیم. به نظر می‌رسد که در فصل دوم، ادامه داستان از جایی که فصل اول پایان یافت، ادامه خواهد داشت. مالک که در پایان فصل اول با ضربات چاقوی دختر خاندان ریزآبادی زخمی شد، زنده مانده است و در فصل دوم به دنبال انتقام از مافیایی است که فرزندان حاج عمو ترتیب داده بودند.

با توجه به اینکه ماموریتی که مالک در فصل اول دنبال آن بود، هنوز به پایان نرسیده است، قابل انتظار است که در فصل دوم، مالک به دنبال به سرانجام رساندن این ماموریت باشد و در میانه‌ی این ماجرا با چالش‌های جدیدی مواجه شود. اما با توجه به پیچیدگی داستان و شخصیت‌های چندگانه‌ی زخم کاری، قطعاً داستان فصل دوم با رویدادهای جدید و غیرمنتظره‌ای نیز همراه خواهد بود.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

مطابق اعلام عوامل سریال زخم کاری، بخشی از بازیگران فصل اول در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت. بازیگرانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی و الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی که در فصل اول این سریال حضور داشتند، در فصل دوم نیز به ایفای نقش خود ادامه می‌دهند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک نیز به گروه بازیگران پیوسته‌اند.

همچنین گفته می‌شود در فصل دوم سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت»، چند بازیگر جدید نیز به این سریال معرفی خواهند شد که برای نخستین بار در عرصه نمایش خانگی و سینما حضور خواهند داشت.

سریال زخم کاری دو بازگشت

عوامل فصل دوم سریال زخم کاری

فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به قلم گروهی از نویسندگان تهیه شده است که شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان، آن را نوشته‌اند.

زمان پخش سریال زخم کاری فصل دوم

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ به منظور پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید شده است و قرار است به زودی توسط این پلتفرم منتشر شود. براساس پیش‌بینی‌ها، فیلمبرداری این سریال به سرعت پیش می‌رود و قرار است در نزدیکی‌های آینده پخش شود. هر چند دقیقه‌ای از زمان پخش آن مشخص نشده، اما انتظار می‌رود که پیش از پاییز ۱۴۰۲ منتشر شود.

سخن پایانی

در این مقاله، اطلاعاتی درباره فصل دوم سریال زخم کاری به اشتراک گذاشته شده است. طبق اعلام روابط عمومی سریال، فیلمبرداری فصل دوم با نام "بازگشت" آغاز شده است و مشخص نیست دقیقاً در چه زمانی منتشر خواهد شد. بازیگرانی از فصل اول نیز در فصل دوم حضور خواهند داشت و برخی بازیگران جدید نیز به گروه بازیگران پیوسته‌اند. فیلمنامه فصل دوم توسط گروهی از نویسندگان تهیه شده است. پیشنهاد می‌شود که با دنبال کردن اخبار مربوط به این سریال، از آخرین تحولات آن باخبر شوید.

همچنین در مقاله ای دیگر به فصل چهارم سریال پوست شیر پرداختیم که پیشنهاد میکنم آن مقاله را هم مطالعه کنید.

اگر به اخبار و معرفی فیلم و سریال علاقمند هستید پیشنهاد میکنم به بلاگ سیبما مراجعه کنید تا هر روز مقالاتی جالب و خواندنی از معرفی فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را در دسترس داشته باشید. همچنین اگر به فیلم های ترسناک علاقه دارید در مقاله ای 10 فیلم ترسناک که شما را میخکوب میکند را به همراهان عزیز سیبما معرفی کردیم پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را هم مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید