لحظه تحویل سال 1403 به وقت ونکوور کانادا

از آنجایی که خیلی از هموطنان ما در شهر ونکوور کانادا ساکن هستند، برای اکثر آنها سوال است که تحویل سال 1403 در کشور کانادا و شهر ونکوور چه ساعتی است؟ ما در مقاله ای دیگر به لحظه تحویل سال 1403 به وقت ایران پرداخته ایم. در این پست نیز می‌خواهیم ساعت تحویل سال 1403 به وقت ونکوور کانادا را به شما اطلاع دهیم. با سیبما همراه باشید.

 

***

تحویل سال 1403 به وقت ایران: ساعت 06:36:26 روز چهارشنبه 1 فروردین

***

تحویل سال 1403 به وقت ونکوور: ساعت 20:06 روز سه شنبه 20 مارس 2024

***

تحویل سال 1403 به وقت کانادا

از همین تریبون نوروز باستانی را به تمام هموطنانی که خارج از ایران زندگی می‌کنند تبریک می‌گویم. امیدوارم که سال بسیار خوبی داشته باشید. سالی سراسر شادی و پیشرفت روز افزون. امیدوارم بتوانید در کشور های دیگر فرهنگ نوروز ایرانیان را تبلیغ کنید طوری که سراسر جهان با این فرهنگ باستانی ما آشنا شوند.

ممنونم که با سیبما همراه هستید. اگر می‌خواهید ایده های جدیدی برای چیدن سفره هفت سین پیدا کنید، ما در مقاله ای با عنوان سفره هفت سین 1403 ایده های جدید و متفاوتی را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم ببینید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید