لحظه تحویل سال 1403 | ساعت تحویل نوروز 1403

کم کم به روزهای پایان سال نزدیک می‌شویم و حال و هوای نوروز باستانی در شهر ها می‌پیچد. یکی از نکات مهمی که در نوروز وجود دارد، ساعت دقیق تحویل سال است. ایرانیان سعی می‌کنند در لحظه سال تحویل، همراه با خانواده‌شان در کنار سفره هفت سین جمع شوند و شروع سال جدید را جشن بگیرند.

 

البته یکی از دلایل این جشن، پایان یک سال خوب است. اگر سال خوبی را برای خود ساخته باشند این جشن باشکوه تر برگزار می‌شود. یکی از کارهای مهم دیگری که بعد از لحظه تحویل سال انجام می‌دهیم، ارسال پیام های تبریک به دوستان و آشنایان است که ما در یک پست با عنوان سال نو مبارک 1403 بهترین پیام های تبریک متفاوت برای نوروز را در اختیار شما قرار داده ایم. در ادامه با سیبما همراه باشید.

ساعت تحویل سال نو 1403

***

لحظه تحویل سال 1403

***

سال 1403 در ساعت 6 و 36 دقیقه و 26 ثانیه روز چهارشنبه 1 فروردین شروع می‌شود.

***

این تاریخ معادل 9 رمضان 1445 هجري قمري و 20 مارس 2024 ميلادی می‌باشد.

***

ساعت تحویل سال 1403

اگر به دنبال ایده های جذاب و جدید برای چیدن سفره هفت سین 1403 هستید، با کلیک روی لینک می‌توانید به صفحه مخصوص این موضوع وارد شوید. در این مطلب ما با کمک هوش مصنوعی ایده های جدید و خلاقانه و متفاوتی را برای چیدن سفره هفت سین جمع آوری کرده ایم. 20 ایده جدید و منحصر بفرد را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید