بهترین سرگرمی برای خانم ها و دختر ها

معمولا خانم های خانه دار و یا حتی شاغل، سرگرمی های کمتری نسبت به مردان دارند. همیشه پیدا کردن یک سرگرمی خوب و جذاب برای آنها سخت خواهد بود. در این مقاله می‌خواهیم پاسخ یکی از پرتکرار ترین سوالات را بدهیم. بهترین سرگرمی ها برای خانم ها چیست؟ در این مقاله، یک فهرست کامل از سرگرمی های مناسب برای خانم های خانه دار و یا دختران قرار می‌دهیم که می‌تواند به روزمرگی های شما رنگ بیشتری بدهد و تنوع و زیبایی را در روزهای شما بیشتر کند. در ادامه با مجله سیبما همراه باشید.

 

البته باید بگوییم که زن های خانه دار، شاید اوقات فراقت بیشتری داشته باشند اما این چیزی از سخت بودن خانه داری کم نمی‌کند. می‌خواهم از همین تریبون تشکر کنم از تمام مادران و خانم های خانه داری که در منزل زحمت می‌کشند و شاید زحمات آنها به اندازه ای که باید دیده نمی‌شود. رسیدگی به کارهای خانه، همسر و فرزندان کار بسیار دشواری است. اما استراحت های گوناگون نیز در این بین به شما کمک می‌کند تا این کار را راحت تر و با ذهن باز تر انجام دهید.

بهترین سرگرمی برای خانم ها

تماشای فیلم و سریال بهترین سرگرمی برای خانم ها

یکی از مهمترین کار هایی که از قدیم، خانم های خانه دار برای سرگرم شدن انجام می‌دهند، تماشای فیلم و سریال است. برای انتخاب فیلم و سریال شما کار سخنی ندارید. کافیست در قسمت معرفی فیلم و سریال وبسایت سیبما، دسته بندی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بعد از ورود به دسته بندی، با فهرست کاملی از فیلم های آن ژانر روبرو می‌شوید که می‌توانید فیلم یا سریال مورد نظرتان را انتخاب و تماشا کنید.

در ادامه چند مورد از بهترین دسته بندی ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با تماشای فیلم یا سریال مورد نظر خود، یک سرگرمی جدید را ایجاد کنید.

برای خانم های ایرانی، همیشه سریال های ترکی جذابیت فوق العاده ای دارند. مزیتی که سریال ها دارند این است که وقتی شما شروع به تماشای آنها می‌کنید دوست دارید قسمت به قسمت پیش بروید و می‌توانند تا چند ماه شما را سرگرم کنند تا به پایان برسند. اگر شما هم علاقمند به سریال ترکی هستید، می‌توانید با کلیک روی لینک به فهرستی کامل از این سریال ها دسترسی پیدا کنید که خلاصه داستان و ژانر آنها نوشته شده است و به راحتی سریال مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنید. یا اگر دوست دارید فیلم سینمایی ترکی ببینید روی این لیک کلیک کنید تا با دیدن فیلم های تک قسمتی روز خود را بگذرانید.

همچنین در بخشی دیگر سریال های کره ای را معرفی می‌کنیم. و یا اگر فیلم های امریکایی را دوست دارید می‌توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید. خلاصه همه نوع فیلم و سریال در سیبما وجود دارد که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

خانم هنرمند ایرانی برای سرگرمی

یک هنر را آغاز کنید!

پیشنهاد دیگری که برای شما دارم که بسیار مفید است، این مورد است که یک هنر را آغاز کنید. می‌توانید از این طریق با کمک اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به درآمد خوبی نیز برسید. نقاشی، خیاطی، شعرخوانی و... می‌تواند فعالیتی جذاب برای شما باشد.

شما می‌توانید بصورت خانگی هنر هایی مانند ساخت دستبند و... را یاد بگیرید و در اوقات فراقت خود با تولید آنها و فروش به دوستان و آشنایان، درآمدی را نیز کسب کنید و این مورد می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

بهترین سرگرمی برای خانم های ایرانی

کلکسون درست کنید!

یکی از بهترین و جذاب ترین سرگرمی ها برای خانم ها، درست کردن کلکسیون است. این سرگرمی در دنیا بسیار رایج است. از کلکسیون وسیله های کم قیمت اما خاص گرفته تا کلکسیون خودروهای لوکس که ابرثروتمند های دنیا مانند مانی خوشبین و کریستیانو رونالدو این سرگرمی را دنبال می‌کنند.

کلکسیون می‌تواند شامل هر چیزی باشد. اما باید نوع شیء خاصی را انتخاب و دنبال کنید. محدودیت خاصی ندارد اما مهمتر از هرچیز این است که آن وسیله مورد علاقه شما باشد به طوری که شما از تماشا و تمیز کردن آنها لذت بسیار زیادی ببرید. اگر به کلکسیونر شدن علاقمند هستید، می‌توانید با جستجو در گوگل با دسته بندی های مختلفی از کلکسیون آشنا شوید. ساعت، دستبند، ماکت فلزی، مجسمه، عروسک های خاص و... می‌تواند گزینه های فوق العاده ای برای سرگرم کردن شما باشد. از این مورد به سادگی عبور نکنید!

کتاب خواندن بهترین سرگرمی برای خانم ها

کتاب بخوانید!

خواندن کتاب، قطعا یکی از بهترین سرگرمی ها برای خانم ها است. شما با مطالعه کتاب های آموزنده و یا داستانی می‌توانید از تجربیات دیگران استفاده کنید و زندگی بهتری را برای خود و خانواده‌تان ایجاد کنید. این سرگرمی به شما کمک می‌کند تا به فردی دانا تر و کامل تر تبدیل شوید. انتخاب کتاب بستگی به سلیقه و ژانر مورد علاقه شما می‌تواند متفاوت باشد.

می‌توانید برای شروع و انتخاب دسته بندی مورد نظرتان از کتابفروشی ها مشاوره بگیرید. می‌توانید به گروه های کتاب خوانی بپیوندید تا به طور همزمان با آنها یک کتاب را شروع کنید و بتوانید با آنها راجع به مباحث آن صحبت کنید که بسیار جذاب خواهد بود.

پرورش گل و گیاه بهترین سرگرمی برای خانم ها

پرورش گل و گیاه خانگی را شروع کنید

پرورش گل و گیاه، یکی از سرگرمی های مورد علاقه زنان ایرانی است. این کار بسیار لذتبخش است و روحیات شما را بسیار آرامتر می‌کند. این سرگرمی لذتبخش با وجود پیج های اینستاگرامی و سایت ها، راحت تر شده است. شما می‌توانید در زمینه پرورش گل های آپارتمانی مطالعاتی داشته باشید و به این کار مشغول شوید.

تکثیر و بزرگتر شدن این گیاهان به شما انگیزه بیشتری برای زندگی می‌دهد که لذتی وصف نشدنی دارد. شما می‌توانید حتی اگر باغچه یا بالکن هم ندارید، با خرید چند گل کوچک آپارتمانی شروع به تکثیر آنها کنید. از این سرگرمی به راحتی عبور نکنید!

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید