ورزشگاه جدید تهران آرنا از نظر هوش مصنوعی به چه شکل خواهد بود؟

اگر به فوتبال و استادیوم های ورزشی علاقمند هستید، قطعا در چند ماه اخیر خبر های زیادی راجع به ورزشگاه جدید تهران شنیده اید که اینطور که در خبر ها منتشر شده است قرار است در نزدیکی حرم امام خمینی ساخته شود. طبق شنیده ها این ورزشگاه قرار است 120 هزار نفری باشد. البته از نظر اکثر هواداران فوتبال، بهتر است به جای ساخت یک ورزشگاه بزرگ 120 هزار نفری، دو ورزشگاه کوچک تر ساخته شود و برای بازی های بزرگ و ملی استادیوم آزادی به خوبی بازسازی شود اما گویا تصمیم مسئولین چیز دیگری است.

البته علاوه بر این ورزشگاه، صحبت هایی نیز به گوش می‌رسد که باشگاه استقلال قصد دارد یک ورزشگاه مدرن و حرفه ای بعنوان ورزشگاه اختصاصی استقلال بسازد که این خبر نیز در نوع خودش جالب است. با این حال، می‌خواهیم در این مقاله بیشتر به این موضوع بپردازیم. با سیبما همراه باشید.

 

ما در گذشته یک پست دیگر آماده کرده بودیم که برای تمامی تیم های لیگ برتری، یک ورزشگاه اختصاصی هوش مصنوعی طراحی کرده این که پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک آن مقاله را نیز مشاهده کنید.

این بار از هوش مصنوعی خواسته ایم که پیش بینی کند ورزشگاه مدرن و لوکس تهران آرنا به چه شکل خواهد بود که تصاویر زیر، خروجی این درخواست بوده است.

ورزشگاه تهران آرنا با هوش مصنوعی

ورزشگاه های طراحی شده بسیار خلاقانه و جذاب هستند که حتی می‌توانیم به مسئولین مربوطه پیشنهاد دهیم از این تصاویر نیز ایده هایی برای ساخت ورزشگاه بگیرند. همانطور که می‌بینید از نمادهای سنتی ایرانی نیز در طراحی استفاده شده است.

استادیوم جدید تهران آرنا

 همانطور که در تصویر می‌بینید در این ورزشگاه از المان های معماری اسلامی نیز استفاده شده است که هوش بالای این پلتفرم ها را نشان می‌دهد. هوش مصنوعی از سنت های ایرانی در طراحی استادیوم ها استفاده کرده است.

استادیوم جدید ایران با هوش مصنوعی

آن طور که در خبر ها شنیده ایم به نظر قرار است که این ورزشگاه ظرفیت تماشاگران بالایی داشته باشد که این استادیوم طراحی شده توسط هوش مصنوعی نیز نسبت به بقیه آنها به ظاهر ظرفیت بیشتری دارد. به نظر می‌رسد که سکوهای این ورزشگاه شبیه به استادیوم آزادی باشد اما به جای دو طبقه، سه طبقه دارد و سقفی که هوش مصنوعی برای آن در نظر گرفته نیز بسیار جذاب است.

ورزشگاه جدید تهران آرنا مرقد امام خمینی

 این ورزشگاه سوپر لوکس و مدرن نیز از المان های سنتی ایرانی استفاده کرده است و بسیار جذاب و زیبا طراحی و نورپردازی شده است. امیدواریم که ساخت ورزشگاه تهران آرنا هرچه زودتر شروع شود تا در زمانهایی که بازی های آسیایی با تیمهای مثل النصر و الهلال داریم که ستارگان فوتبال دنیا را در اختیار دارند، آبروداری کنیم. همچنین در زمان بازسازی استادیوم بزرگ آزادی نیز تیم های فوتبال ورزشگاه دیگری برای بازی کردن در آن داشته باشند تا این استادیوم به بهترین شکل بازسازی شود بدون اینکه دغدغه انجام بازی ها را داشته باشیم.

اگر به طراحی استادیوم و آشنایی با بهترین ورزشگاه های دنیا علاقمند هستید، ما در مقاله ای بزرگترین و مهمترین استادیوم های فوتبال دنیا را معرفی کرده ایم که با کلیک روی لینک می‌توانید آن مقاله بلند و کامل را مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید