چگونه پست های لایک شده در اینستاگرام را ببینیم؟ (آموزش تصویری)

یکی از  سوالاتی که معمولا برای کاربران اینستاگرام وجود دارد، این است که آیا راهی وجود دارد که بتوانیم یک لیست از تمامی پست هایی که لایک کرده ایم را مشاهده کنیم؟ این امکان به دلایل مختلفی می‌تواند برای شما مطرح شود. ممکن است شما یک پست را در اینستاگرام لایک کرده باشید که نباید لایک می‌کردید و بصورت تصادفی این کار را انجام دادید اما هرچقدر که بدنبال آن پیج و آن پست می‌گردید، پیدایش نمی‌کنید. در این صورت می‌توانید با این ترفند پست را پیدا و لایکتان را بردارید.

یا در موردی دیگر، یک پست آموزشی کاربردی را مشاهده کردید اما فراموش کرده اید در آن لحظه این پست را سیو کنید تا به آن در هر زمانی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید. اما مطمون هستید که این پست را سیو کرده اید. در این صورت می‌توانید به سادگی با این روش پست را پیدا کنید. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بصورت تصویری این ترفند را به شما آموزش دهیم.

پیدا کردن پست لایک شده در اینستاگرام

برعکس باور اکثر افراد، پیدا کردن یک پستی که در اینستاگرام لایک کرده اید اصلا کار سختی نیست و لازم نیست تمام فضای اینستاگرام یا اکسپلور را زیر و رو کنید. در این مقاله آموزشی یاد می‌گیریم که با چند کلیک ساده و در چند ثانیه به تمام پست هایی که لایک کرده اید دسترسی داشته باشید.

پیدا کردن پست های لایک شده در اینستاگرام

 در مرحله اول، کافیست به صفحه پروفایل خود بروید و روی آیکون سه خط (منوی همبرگری) کلیک کنید. بعد از کلیک یک لیست برای شما ظاهر می‌شود.

ترفند پیدا کردن پست های لایک شده اینستا

در مرحله دوم، در منویی که مشاهده می‌کنید روی گزینه “Your activity” کلیک کنید و وارد صفحه مورد نظر شوید.

بهترین راه پیدا کردن پست هایی که لایک کردیم در اینستاگرام

 در صفحه باز شده، همانطور که مشاهده می‌کنید گزینه های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید تمام فعالیت های خود را مشاهده کنید. شما می‌توانید نه تنها پست هایی که لایک کرده این بلکه پست هایی که برای آنها کامنت قرار داده اید یا روی آنها تگ شده اید و... را نیز مشاهده کنید.

این این مورد ما می‌خواهیم پست هایی که لایک کرده ایم را به ما نمایش دهد پس در مرحله سوم روی گزینه "Likes" کلیک می‌کنیم.

مشاهده پست هایی که لایک کرده ایم در اینستاگرام

خب همینطور که مشاهده می‌کنید، تمام پست هایی که لایک کرده اید در این گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. من چون به دنیای خودرو ها علاقمند هستم می‌بینید که در این صفحه عکس ماشینها را به من نمایش داده است که من این پست ها را لایک کرده ام. شما نیز می‌توانید علایق خود یا نفراتی که می‌خواهید را از این طریق مشاهده کنید که به چه موضوعاتی علاقه دارند.

در این صفحه می‌توانید بگردید و پست مورد نظرتان را پیدا کنید و فعالیت مورد نظر را روی آن انجام دهید. همانطور که مشاهده کردید این کار بسیار ساده و با سه مرحله انجام شد. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

اگر از کاربران پروپاقرص اینستاگرام هستید، حتما لازم است که ترفند های بیشتری را از این اپلیکیشن بزرگ بدانید. بعنوان مثال، باید بدانید که چطور می‌توانید تصاویر و ویدئو های مورد نظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید. برای این کار کافیست به مقاله بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام 2023 مراجعه کنید. ما در وبسایت های دیگر که مشاهده می‌کردیم، این ترفند ها را مدتها قبل قرار داده بودند که دیگر کاربردی ندارد. ما در این مقاله جدیدترین سایت ها و ربات تلگرام را معرفی کرده ایم که کاملا کاربردی هستند.

همچنین کاربران اینساگرام در بعضی زمان ها مجبور به ترک اینستاگرام می‌شوند. اگر می‌خواهید اکانت اینستاگرامتان را طوری حذف کنید که بتوانید تمام اطلاعات، پست ها، فالوور و فالویینگ ها و... را در هر زمانی که می‌خواهید برگردانید، کافیست مقاله چگونه اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟ را مطالعه کنید.

هر سوالی داشتید می‌توانید از ما در بلاگ سیبما بپرسید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید