بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام 2024

یکی از مشکلاتی که اکثر ما کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستیم، نداشتن گزینه دانلود برای عکس ها و یا ویدئو های اینستاگرام است. حتی ممکن است در بعضی موارد نیاز داشته باشیم که کپشن یا متن یک پست اینستاگرامی را کپی کنیم اما اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را به ما نمیدهد.

در این مقاله با سیبما همراه باشید تا با همراهی هم راهکار هایی برای این مشکل پیدا کنیم.

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت FastDL.app

از نظر من بهترین و راحت ترین راهکار همین مورد است و به خاطر همین بعنوان گزینه اول قرار دادم. خود من همیشه از این وبسایت برای دانلود از اینستاگرام استفاده میکنم که بسیار راحت و سریع است.

شما کافیه روی پست مورد نظرتون را پیدا کنید، روی دکمه شیر یا ارسال بزنید  و بعد روی گزینه copy link کلیک کنید. بصورت اتوماتیک لینک پست مورد نظر کپی میشود.

بعد از انجام این مرحله شما به وبسایت fastdl.app وارد شوید. تصویر زیر را مشاهده میکنید.

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

 حالا کافیه لینک کپی شده را در کادر وارد کنید و روی download کلیک کنید. بعد از کلیک صفحه جدیدی باز میشود که کاور ویدئو یا عکسی که میخواهید دانلود کنید به شما نمایش میدهد. اگر درست است و تصویر مورد نظر شما برای دانلود را نمایش میدهد، در زیر آن تصویر روی گزینه دانلود مجددا کلیک کنید. حالا در این مرحله دو حالت دارد، معمولا مستقیما شروع به دانلود میکند اما ممکن است در بعضی از موبایل ها و بعضی مواقع ویدئو را در صفحه ای جداگانه بصورت خام اجرا کند در این حالت کافیست روی دکمه سه نقطه بالا سمت راست ویدئو ضربه بزنید و گزینه download را انتخاب کنید و کار تمام است، بعد از چند ثانیه بستگی به سرعت اینترنت شما و حجم ویدئوی انتخاب شده، در گالری شما قرار میگیرد.

اگر این وبسایت نتوانست کار شما را راه بیندازد، کافیست در گوگل سرچ کنید instagram downloader وبسایت های مشابه بسیار زیادی وجود دارد که این کار را انجام میدهد. به دلیل اینکه من از این وبسایت استفاده میکردم بعنوان مثال این وبسایت را معرفی کرده ام.

دانلود از اینستاگرام با اوجی اینستا

دانلود از اینستاگرام با استفاده از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام مانند OGinsta

اگر دنبال یک راه سریع هستید این مورد ممکن است برای دفعه اول زمان بر باشد اما اگر دنبال راهی هستید که طولانی مدت و به سادگی هر ویدئویی که در اینستاگرام نظرتان را جلب کرد، دانلود کنید این مورد راحت ترین گزینه است.

اینستاگرام نیز مانند تلگرام نسخه های غیر رسمی زیادی دارد که بهترین و معروفترین آنها اوجی‌اینستا است. برای دانلود این نسخه از اینستاگرام کافیست اسم فارسی آن را در گوگل جستجو کنید تا از سایت های ایرانی آخرین نسخه این اپلیکیشن را دانلود کنید.

با نصب این اپلیکیشن، در منوی سه نقطه پست های اینستاگرامی شما یک گزینه اضافه دارد به نام دانلود که اگر روی آن بزنید چه استوری چه پست به سادگی و در چند ثانیه دانلود میشود.

اگر در طول روز چندین بار نیاز پیدا میکنید به دانلود پست ها یا استوری های اینستاگرام، یا اگر ادمین هستید و نیاز دارید استوری های دیگران را دانلود و در پیج خودتون استوری کنید پیشنهاد میکنم از این برنامه استفاده کنید تا مثل سایت fastdl نیاز به هربار باز کردن مرورگر و مراحل اضافی و زمان بر دیگر نباشد.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از ربات تلگرام

دانلود از اینستاگرام با استفاده از ربات تلگرام

در اپلیکیشن تلگرام، ربات های زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید پست های اینستاگرامی را دانلود کنید. اگر جزء آن دسته افرادی هستید که خیلی از تلگرام استفاده میکنید، آشنایی با این ربات های کاربردی تلگرام از واجبات است. این ربات ها به این صورت کار میکنند که مانند سایت اول که گفتم لینک پست مورد نظر را کپی میکنید و به آنها میدهید، همین کافیست تا ویدئو را استخراج کنند و بعنوان یک ویدئو تلگرامی برای شما ارسال کنند تا به سادگی و با یک دکمه از تلگرام دانلود کنید.

این دو اپلیکیشن هرچند رقبای سرسختی هستند اما در تنگنا ها دست کاربران خود را میگیرند:)

دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن های جانبی

اپلیکیشن های زیادی چه در گوگل پلی و چه در مارکت های ایرانی مانند کافه بازار و یا مایکت وجود دارند برای دانلود از اینستاگرام. معمولا اگر واژه های اینستاگرام دانلودر یا دانلود از اینستاگرام را در این برنامه های نصب اپلیکیشن سرچ کنید گزینه های ایرانی و خارجی زیادی را به شما معرفی میکنند.

در انتهای این بخش اسامی چند مورد از این اپلیکیشن ها را به شما معرفی میکنیم. این اپلیکیشن ها معمولا مانند سایت فست دی‌ال کافیست لینک پست مورد نظر را کلیک کرده و وارد کنید تا ویدئو مورد نظر را برای شما دانلود کنند. اگر قصد دانلود فقط استوری دارید کلمه استوری دانلودر را سرچ کنید در مارکت های اندرویدی.

بهترین برنامه های ایرانی دانلود از اینستاگرام(کافه بازار):

 

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام

معرفی اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام

 

معرفی اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام

معرفی اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام

بهترین برنامه های خارجی دانلود از اینستاگرام (گوگل پلی):

دانلود از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام فارسی

برنامه دانلود از اینستاگرام

 در این مقاله وبسایت های دانلود ویدئو از اینستاگرام و طریقه کار با آنها را معرفی کرده ایم، همچنین روش دانلود تصویر با استفاده از ربات های اپلیکیشن تلگرام را گفته ایم و در انتها روش مهم دیگر یعنی استفاده از اپلیکیشن های واسط را گفته ایم و بهترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی را برای این کار معرفی کرده ایم.

امیدوارم که ایم مقاله آموزشی اینستاگرام برای شما مفید بوده باشه. ممنونم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. اگر به مقالات آموزشی فناوری علاقمند هستید، حتما ما را در بلاگ سیبما دنبال کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید