معرفی بهترین پادکست های فارسی (برای رهایی از حال بد)

گوش دادن به پادکست، یکی از بهترین راه ها برای افرادی است که حوصله یا وقت کتاب خواندن ندارند اما می‌خواهند مانند کتاب خوان ها، اطلاعات جدید و درجه یک داشته باشند. برعکس گشتن در اکسپلور اینستاگرام یا گوش دادن به موسیقی، شنیدن پادکست می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

 

شما می‌توانید در مسیر رفت و آمد به محل کارتان و یا مسافرت، به جای گوش دادن به موسیقی یک پادکست مفید را طبق سلیقه خود انتخاب کنید و بشنوید. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بهترین پادکست های ایرانی در دسته بندی های مختلف را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید این پادکست ها را در اپلیکیشن های انتشار پادکست مانند castbox دنبال کنید.

بهترین پادکست های فارسی

بهترین پادکست های توسعه فردی و موفقیت

پادکست های با موضوع موفقیت و رشد فردی، به شما کمک می‌کند که در زندگی تصمیمات درست تری بگیرید و از تجربیات دیگران استفاده کنید. همچنین با کسب و کار های مختلف آشنا شوید و ایده های جدیدی را در ذهنتان خلق کنید. در زیر فهرست بهترین پادکست های توسعه فردی فارسی را مشاهده می‌کنید.

  1. پادکست «10 صبح»
  2. پادکست «رادیو هزارسو»
  3. پادکست «سبکتو»
  4. پادکست «هلی تاک»

بهترین پادکست های داستانی

اگر به شنیدن داستان در حال رانندگی یا قبل از خواب علاقمند هستید، بهترین پیشنهاد برای شما پادکست های داستانی است که داستان های بسیار زیبا و شنیدنی را بصورت صوتی برای شما تولید می‌کنند. بهترین پادکست های فارسی که بسیار لذتبخش هستند را به شما معرفی می‌کنم.

  1. پادکست «آن»
  2. پادکست «رواکست»
  3. پادکست «بایو کست»
  4. پادکست «رادیو نیست»

بهترین پادکست های روانشناسی و خودشناسی

علاقمندان به کتاب های روانشناسی بسیاز زیاد هستند به همین دلیل ما در مقاله ای بهترین کتاب های روانشناسی را معرفی کرده ایم. طبیعتا وقتی به این موضوعات علاقمند هستید، پادکست های روانشناسی و خودشناسی که به حل مشکلات و اختلالات شما کمک بسیار زیادی می‌کنند نیز برای شما جذاب و مفید خواهد بود. لیست بهترین پادکست های روانشناسی فارسی:

  1. پادکست «رواق»
  2. پادکست «هم آوا»
  3. پادکست «ناجی»
  4. پادکست «لم»

حتما این پادکست های مفید را بشنوید...

بهترین پادکست های کسب و کار

اگر صاحب کسب و کار هستید و یا به تاسیس یک کسب و کار جدید فکر می‌کنید، این پادکست ها به شما کمک می‌کنند که به بهترین شکل این مسیر را پیش بروید. شاید اگر این پادکست ها را گوش کنید، کمک زیادی برای شما باشد که از تجربیات دیگران درس بگیرید و دوباره آن شکست ها را تجربه نکنید. برای علاقمندان به کسب و کار، این پادکست ها کمک بسیار بزرگی هستند. خودتان را از شنیدن آنها محروم نکنید!

  1. پادکست «طبقه 16»
  2. پادکست «رادیو رشدینو»
  3. پادکست «کار نکن»
  4. پادکست «کارکسب»

بهترین پادکست های کتاب و کتابخوانی

اگر کتابخوان هستید و به مباحث کتابخوانی علاقه دارید، شنیدن این پادکست ها بهترین جایگزین برای شنیدن موسیقی ها و گشت و گذار در اکسپلور اینستاگرام است. این پادکست ها حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهند و کتابخوانی را به کاری لذتبخش تر برای شما تبدیل می‌کند. همچنین در این پادکست ها با کتاب های جدیدی برای مطالعه آشنا می‌شوید. بهترین پادکست های مربوط به به کتاب و کتابخوانی:

  1. پادکست «رادیو مان»
  2. پادکست «رادیو نبشته»
  3. پادکست «فردوسی خوانی»
  4. پادکست «بی پلاس»

بهترین پادکست های انگیزشی

اگر دنبال انگیزه هستید، پادکست های انگیزشی شما را بمب انگیزه می‌کنند. این پادکست ها در هر شرایطی که باشید شما را بلند می‌کنند و به انجام یک کار مفید ترغیب می‌کنند. اگر می‌خواهید منفجر شوید، این پادکست های بی نظیر و پر انرژی را بشنوید. فهرست بهترین پادکست های انگیزشی جدید:

  1. پادکست «توسعه فردی»
  2. پادگست «صلح درون»
  3. پادکست «مبل قرمز»
  4. پادکست «رادیو راه»

بهترین پادکست های فارسی جدید

این پادکست ها بهترین جایگزین برای موسیقی هستند. شما می‌توانید با این پادگست ها اطلاعات دسته اول و جدیدی بدست بیاورید و برای زندگی بهتر تلاش کنید. ممنونم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

همچنین به شما مطالعه فهرست بهترین فیلم های انگیزشی را پیشنهاد می‌کنم که می‌تواند کمک زیادی به شما در کسب و کار بکند.

یسنا گفت:
پادکست صلح درون رو پیشنهاد میکنم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید