سامسونگ گلکسی S24 با فریم تیتانیومی ساخته می‌شود

در چند روز اخیر شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد گلکسی S24 اولترا را با بدنه تیتانیومی تولید کند اما حال به نظر می‌رسد تمام موبایل های سری S24 سامسونگ قرار است که دارای بدنه تیتانیومی باشند.

سامسونگ که به نظر همیشه دوست دارد یک قدم از اپل جلوتر باشد، بعد از اینکه اپل از بدنه تیتانیومی در مدل های 15 پرو و 15 پرو مکس استفاده کرد، تصمیم گرفت این جنس بدنه را در تمام پرچمداران سری جدید خود استفاده کند. یعنی سری S24 در هر مدلی که ساخته شود، بدنه تیتانیومی خواهد داشت.

گلکسی اس 24 اولترا

این اقدام سامسونگ را می‌توان یک اقدام بسیار بزرگ و جسورانه دانست که نشان می‌دهد نمی‌خواهد حتی برای لحظه ای در رقابت با اپل کم بگذارد.

مدل های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس ئ گلکسی S24 اولترا با بدنه تیتانیومی تولید خواهند شد. طرق اطلاعاتی که تا امروز از گوشی های سامسونگ گلکسی سری اس 24 منتشر شده است، به نظر سری جدید پرچمداران سامسونگ، از فریم تخت استفاده می‌کند.

با توجه به قیمت پایینتر مدل های غیر از اولترا در سامسونگ، اقدام به تولید این موبایل ها با فریم تیتانیومی کاملا غیر قابل پیش بینی بوده است. با این حال، نمی‌توانیم بصورت قطعی با شایعات اعتماد کنیم اما تا کنون قوی ترین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است چنین چیزی را تایید می‌کند. 

چند ماه تا انشار خبر رسمی و رونمایی از گلکسی اس 24 مانده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ در این سری که اقدامات و تغییراتی را در نظر گرفته است. ممکن از در این چند ماه، شایعات جدید تری منتشر شود که سامسونگ فقط در سری اولترا از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند و در مدل های ارزانتر از فریم آلومینیومی یا فولادی بهره می‌برد. برای دنبال کردن این اخبار با سیبما همراه باشید.

اگر به اخبار موبایل ها علاقمند هستید، در مقاله ای تمام رنگ های آیفون 15 را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید