رنگ های آیفون 15 | تمام رنگ های سری جدید اپل

یکی از دلایلی که خیلی از کاربران قصد خرید گوشی آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرومکس را دارند رنگ های شگفت انگیز و خلاقانه‌ای است که اپل در سری 15 از آنها استفاده کرد. در واقع بزرگترین تفاوتی که می‌توان ثابت کرد این موبایل سری جدید آیفون است، همین رنگ های متفاوت این دستگاه است. بنابراین رنگ آیفون 15 برای خریداران بسیار مهم است و نیاز دارند رنگ ها را مشاهده و طبق سلیقه خود انتخاب کنند. در این مقاله تصمیم گرفتیم تمام رنگ های سری 15 اپل را معرفی کنیم تا کاربران بتوانند بهترین انتخاب را بین این رنگ ها داشته باشند. در ادامه با سیبما همراه باشید.

رنگ های آیفون 15 پرومکس

البته شاید اینکه بگوییم مهمترین ویژگی آیفون جدید، رنگ های جدید آن است کم لطفی باشد. ما در مقاله های قبلی راجع به ویژگی های گیمینگ آیفون 15 پرو و پرومکس صحبت کرده ایم، همچنین در مقاله ای دیگر قیمت آیفون 15 و زمان عرضه آن را اعلام کرده ایم که با کلیک روی لینک های مورد نظر، می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

خب برویم سر اصل مطلب، رنگ های مهم سری 15 آیفون به شرح زیر است. رنگ هایی که در حال حاضر کمپانی اپل در وبسایت خود قرار داده است برای پیش فروش محصولات خود. پس رنگی که در تصویر میبینید، دقیقا رنگی است که خود اپل منتشر کرده است بدون کوچکترین تغییر.

1.رنگ صورتی آیفون 15

آیفون 15 صورتی

صورتی یکی  از پر سر و صدا ترین رنگ های امسال اپل بوده است. همینطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این محصول صورتی کمرنگ و جذابی دارد (به اصطلاح خودمانی صورتی یواش!) البته تمام رنگهای سری جدید آیفون، کمرنگ و روشن هستند به غیر از سورمه ای و مشکی که طبیعت این رنگ ها یواش! بودن نیست. در اصطلاح دیگر گرافیست ها به این نوع رنگ ها، رنگ های آدامسی یا رنگ های پاستلی نیز می‌گویند.

رنگ صورتی در آیفون سری 15، بسیار برای خانم ها جذاب است و خیلی از آنها را محو خودش کرده است. این رنگ از استقبال خوبی در سراسر دنیا مواجه شده که یکی از موفقیت های اپل در انتخاب رنگ بوده است.

آیفون 15 صورتی

 

آیفون 15 صورتی

اگر میخواهید این رنگ و در مجموع آیفون سری 15 را بصورت ملموس تر مشاهده کنید، عکس زیر یک عکس از آیفون 15 صورتی است که در فضای مجازی منتشر شده است.

رنگ های آیفون 15 صورتی

از رنگ صورتی که بگذریم، رنگ پر سر و صدا و متفاوت دیگر آیفون 15، رنگ زرد بوده است. این رنگ نیز توانسته طرفداران خاص خودش را جذب کند. 

 

2.رنگ زرد آیفون 15

آیفون 15 رنگ زرد

رنگ زرد نیز یکی از رنگ های محبوب و پر سر و صدای سری 15 آیفون بوده است. به این رنگ زرد که اپل اضافه کرده است میشود رنگ لیمویی نیز گفت. اپل با اضافه کردن این رنگ متفاوت توانسته نظرات بسیاری از خاص پسندان را به خود جلب کند. اگر از گرافیک سررشته داشته باشید، میدانید که مهمترین ویژگی رنگ زرد، جذب چشم هاست! اگر بخواهم بصورت ساده به شما این مورد را توضیح دهم، فرض کنید در اکسپلور اینستاگرام در حال وقت گذراندن هستید، کافیست در کاور یکی از پست ها، از رنگ زرد استفاده شده باشد، قطعا اولین پستی که به چشمتان میخورد آن پست خواهد بود. رنگ زرد ویژگی های جالبی دارد که میتواند نظر هرکسی را جلب خود کند. در ادامه تصاویر دیگری از آیفون 15 لیمویی یا زرد قرار میدهیم.

آیفون 15 رنگ زرد لیمویی

 

آیفون 15 رنگ زرد لیمویی

3.رنگ سبز آیفون 15

آیفون 15 رنگ سبز

 رنگ سبز نیز یکی از رنگ های جالب جدید آیفون 15 است. این رنگ که نماد طبیعت و سرزندگی است در سری جدید آیفون دیده می‌شود. این رنگ نیز توانسته نظرات بسیاری از کاربران آیفون را به خود جلب کند. رنگ سبز از نظر روانشناسی حس آرامش و خوش بینی و اعتماد بنفس را به کاربر انتقال می‌دهد. اگر این رنگ آیفون شما را جذب خود کرده است، شما بسیار خاص پسند هستید.

آیفون 15 رنگ سبز

آیفون 15 رنگ سبز

 4.رنگ آبی آیفون 15

آیفون 15 رنگ نقره ای یا آبی

اپل در  وبسایت خود این رنگ را آبی معرفی کرده است، اما من به این رنگ نقرابی می‌گویم! این رنگ اپل انگار همان سیلور یا نقره ای است که به آن کمی آبی نیز اضافه شده است. اگر بدنبال یک رنگی هستید که خاص و متفاوت باشد اما در حد زرد و صورتی جلب توجه نکند، قطعا این رنگ بهترین رنگ برای شما خواهد بود. در ادامه تصاویر دیگری از این رنگ آیفون 15 می‌بینیم.

آیفون 15 رنگ آبی

آیفون 15 رنگ آبی

 5.رنگ مشکی آیفون 15

آیفون 15 مشکی

خب رسیدیم به گل سرسبد رنگ ها! مشکی، رنگ عشق. رنگی که هیچوقت تکراری نمیشود و قابل حذف نیست. حقیقتا اگر خودم بخواهم سری 15 آیفوت را بخرم رنگ مشکی آن را انتخاب میکنم. رنگ سیاه به معنای واقعی کلمه تکراری شدنی نیست و همیشه جذابیت های خاص خود را دارد. از گذشته نیز مشکی به آیفون می‌آمد. نمیدانم آیفون 4 یادتان هست یا خیر!!! در ادامه تصاویر دیگری از آیفون سیاه را قرار میدهم.

آیفون 15 رنگ مشکی

رنگ مشکی آیفون 15

 6.رنگ قرمز تیره آیفون 15 پرو مکس

آیفون 15 پرو مکس رنگ قرمز تیره

پر سر و صدا ترین و جذاب ترین رنگ جدیدی که اپل در سری جدید خودش به کار برد، قرمز تیره هست. این رنگ فوق العاده زیباست و به جنس بدنه سری 15 اپل میاد. این رنگ احتمالا فقط برای 15 پرو و 15 پرو مکس استفاده خواهد شد. همانطور که در رنگ آبی سری جدید دیدیم که رنگ بسیار روشنی انتخاب کردند و یک آبی معمولی نبود، برای قرمز نیز همین خلاقیت را به کار بردن و یک رنگ فوق العاده را خلق کردند. اگر به دنبال یک رنگ خاص برای آیفون 15 یا آیفون 15 پرو مکس هستید، احتمالا بهترین رنگ برای شما قرمز تیره خواهد بود.

رنگ های آیفون 15 پرو مکس

آیفون 13 در معرفی اولیه رنگ های سورمه ای، سفید، مشکی براق و نقره ای نیز داشت اما در سایت خود هنوز تصاویر این رنگ ها را بصورت رسمی و جداگانه قرار نداد به همین دلیل ما نیز فعلا صبر میکنیم تا در سایت اپل رنگ های دیگر قرار بگیرد تا به این فهرست اضافه کنیم. امیدوارم در این مقاله توانسته باشم به شما کمک کنم تا بهترین رنگ را طبق سلیقه خود انتخاب کنید. انتخاب رنگ آیفون 15 واقعا کار ساده ای نیست مخصوصا اگر بدنبال یک رنگ خاص و متفاوت باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید