چرا زخم کاری اینجوری تموم شد؟ (فصل سوم)

پس از انتشار قسمت آخر فصل چهارم سریال زخم کاری، ذهن بسیاری از افراد درگیر آن شد که چرا این سریال اینطوری تمام شد! چیزی که در این فصل مهدویان را آزار می‌داد این بود که داستان مالک و طلوعی خیلی طولانی شده است و ممکن است جذابیت را از سریال بگیرد.

به همین دلیل، مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری تصمیم گرفت در قسمت پایانی فصل چهارم طلوعی را حذف کند. البته طبق چیزی که در گذشته شاهد بودیم، باید گفت امکان این که طلوعی زنده باشد وجود دارد اما احتمالش بسیار کم است.

چرا زخم کاری اینجوری تموم شد؟

چرا زخم کاری اینجوری تموم شد؟

مهدویان پس از حذف طلوعی که غول این سریال از فصل اول بود، می‌خواهد داستان جدیدی را آغاز کند. سکانس آخر این سریال نشان می‌دهد که مالک استفاده لازم را از سمیرا کرده و من بعد می‌خواهد با او بجنگد!

با توجه به این که سمیرا صاحب 48 درصد از سهام شرکت است، به همین راحتی پا پس نمی‌کشد و سعی می‌کند دوباره خودش را در این هلدینگ زنده کند.

تفاوت مهمی که بین مالک و سمیرا است، این است که فرنهاد زاده و سیما با مالک متحد هستند. دیگر سهامداران شرکت نیز سهام خود را فروخته اند. احتمالا مالک می‌خواهد به تنهایی مدیریت هلدینگ را در دست بگیرد و پروژه بزرگ پتروشیمی را پیش ببرد. اما سمیرا نیز تیم کشی خودش را خواهد داشت و حتی ممکن است فرنهاد زاده و یا سیما را نیز به سمت خودش بکشاند. البته پانی نیز هنوز در داستان وجود دارد و حذف نشده است.

با وجود اینکه پانی در حال حاضر یک درصد سهام هلدینگ را دارد، احتمالا به سمت سمیرا کشیده می‌شود تا بازی 51 به 49 شود.

حالا دو حیله گر یعنی پانی و سمیرا در یک سمت بازی خواهند بود، مالک، سیما و فرنهادزاده نیز در طرف دیگر.

این جنگ می‌تواند بیشتر از این ادامه داشته باشد اما به نظر می‌رسد که مهدویان در فصل چهارم پرونده این ماجراجویی بزرگ خود را خواهد بست.

چرا زخم کاری اینجوری تموم شد؟

نکته دیگری که در سکانس پایانی فصل چهارم سریال زخم کاری دیدیم این بود که دستمالچی اعلام کرد دیگر به مالک اعتماد ندارد و فعالیت های مخفیانه مالک را فهمیده است. ممکن است معاون وزیر این موضوع را به دستمالچی گفته باشد. اما در هر صورت، مالک در فصل چهارم علاوه بر سمیرا باید با دستمالچی نیز وارد جنگ شود.

دستمالچی پس از بازداشت وزیر و مرگ طلوعی، کار دیگری ندارد و باید تمام تمرکز خود را روی مالک بگذارد تا از پشت پرده فعالیت های مالک پی ببرد و بتواند او را نیز بازداشت و محاکمه کند. چیزی که مشخص است این است که فعلا دست او در پرونده مالک خالی است.

 فصل چهارم زخم کاری کی میاد؟ تا این لحظه زمان دقیقی برای عرضه فصل چهارم این سریال به دست ما نرسیده است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که بخش هایی از این سریال در کشور آلمان در جریان خواهد بود.

ما در مقاله ای بصورت اختصاصی به این سوال پاسخ داده ایم که با کلیک روی لینک می‌توانید به آن صفحه منتقل شوید. به محض اعلام زمان پخش فصل چهارم زخم کاری، این مقاله آپدیت خواهد شد و تاریخ اعلام می‌شود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید