فصل چهارم زخم کاری کی پخش میشود؟

همانظور که می‌دانید، قسمت آخر فصل سوم سریال زخم کاری منتشر شده است. در این فصل به دلیل بازگشت مالک به داستان، جذابیت های بیشتری را نسبت به فصل دوم شاهد بودیم اما با این حال این فصل سریال نیز به اندازه فصل اول مخاطبان را راضی نکرد.

حالا محمدحسین مهدویان در تلاش است با ساخت فصل چهارم سریال زخم کاری، پایان این داستان را رقم بزند. رعنا آزادی ور در برنامه فوتبال 360 اعلام کرد که تصویر برداری این سریال آغاز شده است و قرار است بخشی از داستان فصل چهارم در کشور آلمان رقم بخورد. مهدویان قرار است گروه بازیگرانش را به آلمان ببرد و در آنجا قصه جنگ قدرت مالک و سمیرا را به پایان برساند...

فصل چهارم زخم کاری کی پخش میشود؟

فصل چهارم زخم کاری کی پخش میشود؟

تا امروز زمان دقیقی برای روز پخش اولین قسمت از فصل چهارم زخم کاری اعلام نشده است. اما چیزی که مشخص است مهدویان می‌خواهد به این ماجراجویی خود یک پایان درجه یک بدهد تا مانند فصل اول، تمام مخاطبانش را راضی نگهدارد. قطعا فصل آخر سریال می‌تواند تا ابد در ذهن مخاطبان باقی بماند و فصل های دوم و سوم از ذهن مخاطبان خارج شود.

البته، از نظر من فصل سوم این سریال با بازگشت مالک در لحظاتی جذابیت هایی داشت اما اگر بخواهیم با فصل اول مقایسه کنیم، موفقیت چندانی را کسب نکرد.

البته نکته ای که قابل ذکر است این است که در زمان انتشار فصل اول این سریال، هنوز سریال های ایرانی به سطح کیفی فعلی نرسیده بودند و امروزه با انتشار سریال های با کیفیتی مانند پوست شیر، افعی تهران و... انتظار مخاطبان از قبل بسیار بیشتر است.

فصل چهارم زخم کاری کی پخش میشود؟

اگر بخواهم یه نکته ای را به صورت درگوشی به شما بگویم، فصل چهارم سریال زخم کاری با توجه به پایان قصه طلوعی، جنگ بین مالک و سمیرا می‌باشد. مالک که تمام عمرش زیر ساله سمیرا بوده امروز به یک هیولای قدرتمند تبدیل شده و متحدانی وفادار دارد. حال باید دید سمیرا می‌تواند به تنهایی با مالک که با صاحبان بقیه سهام، یعنی سیما و پسر فرنهاد زاده تیم شده است، مقابله کند یا خیر.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم مهدویان موفق می‌شود یک پایان بندی فوق العاده برای این سریال دست و پا کند یا خیر. برای این کارگردان جوان و پر تلاش کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم. به محض اعلام رسمی زمان پخش فصل چهارم زخم کاری، این مقاله آپدیت خواهد شد و تاریخ دقیق آن خدمت شما اعلام خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید