سریال داریوش چند قسمت است؟

سریال داریوش، جدید ترین محصول پلتفرم فیلم نت است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این سریال قرار است بعنوان جایگزین سریال در انتهای شب پخش شود. گروه بازیگری سریال داریوش بسیار نزدیک به سریال پوست شیر است همچنین حال و هوای این سریال نیز برای مخاطبین پوست شیر آشناست.

سریال داریوش با بازی هادی حجازی فر، سحر دولت شاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان و... در مدت زمان کوتاهی پس از رونمایی بر سر زبان ها افتاد. اگر می‌خواهید بیشتر با این سریال آشنا شوید و خلاصه داستان آن را بخوانید روی لینک خلاصه داستان سریال داریوش کلیک کنید.

سریال داریوش چند قسمت است؟

سریال داریوش چند قسمت است؟

طبق اعلام سازندگان سریال داریوش، سریال داریئوش 13 قسمت دارد. حال این که سریال داریوش فصل دیگری نیز خواهد داشت یا خیر مشخص نیست. احتمالا ادامه داشتن یا نداشتن این سریال به استقبال کاربران از این 13 قسمت بستگی دارد. درصورتی که از این سریال استقبال شود، حجازی فر و نوید محمودی قطعا دوست دارند ساخت این سریال را ادامه دهند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید