معرفی رئالیتی شو سرگیجه + زمان پخش (اسامی بازیگران مهمان)

رئالیتی شو سرگیجه، حاصل جدیدترین همکاری فیلیمو و ویستا مدیا است. اکثر ما ویستا مدیا را با پروژه بزرگ اسکار می‌شناسیم اما آنها سازنده عیدیHD، دیو و ماه پیشونی و ارتش سری نیز هستند و سابقه خوبی در ساخت برنامه های نمایش خانگی دارند.

 

ویستا مدیا پس از ساخت اسکار به اعتبار خوبی دست پیدا کرد و اینبار با ساخت یک برنامه بزرگ به نام سرگیجه به شبکه نمایش خانگی آمد. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر با رئالیتی شو سرگیجه و بازیگران حاضر در آن آشنا شویم.

معرفی رئالیتی شو سرگیجه

در ابتدای تیزر رئالیتی شو سرگیجه، به جمله ای عجیب برخورد می‌کنیم: طراحان برنامه ما از اختلالات روانی شدید رنج می‌برند! شوخی نمیکنم، واقعا دیوونن...!

بله این رئالیتی شو همانطور که از آن انتظار می‌رود، با یک ذهن مریض ساخته شده است! در زمان تماشای هر قسمت از آن باید انتظار اتفاقات بسیار عجیب و غیر قابل پیش بینی را داشته باشید.

بازیگران قسمت اول رئالیتی شو سرگیجه

شرکت کنندگان و مهمانان این رئالیتی شو در هر قسمت متفاوت هستند و آنها باید از چالش های بسیار سختی عبور کنند. در قسمت اول رئالیتی شو سرگیجه که در تاریخ 29 خرداد منتشر شد، بازیگران زیر حضور دارند.

  • حسین رفیعی
  • سیدجواد هاشمی
  • نیما شاهرخ‌شاهی
  • میثم درویشان پور

داستان رئالیتی شو سرگیجه

رئالیتی شو سرگیجه یک داستان بسیار مریض را دنبال می‌کند به طوری که می‌تواند بازیگران و مهمانان را به شدت به جان هم بیاندازد!

در خلاصه داستان رسمی این رئالیتی شو یک جمله خطرناک به کار رفته است: بازیگران شرکت کننده در این رئالیتی شو به شدت از این تصمیم پشیمان خواهند شد! ادامه خلاصه داستان رسمی این رئالیتی شو به شرح زیر است.

افراد مشهور قراره توی این بازی به همدیگه حکم کنن و هر کی محکوم بشه باید چالشهای سخت و نفس گیر برنامه رو انجام بده. توی خیلی از چالشها محکوم باید به همراه تیم سازنده به خارج از استودیو بره و در بین مردم، چالش خودش رو انجام بده. برخی از چالش ها هم داخل استودیو برگزار میشه. هر شرکت کننده ای که چالش های خودش رو کاملتر انجام بده و بتونه نظر سایر شرکت کننده ها رو جلب کنه برنده میشه. برنامه ی سرگیجه محصول ویستا مدیا است. محمد حاتمی کارگردانی اون رو به عهده داره. مهدی مستوفی و محسن فراهانی هم تهیه کننده های سرگیجه هستند.

رئالیتی شو سرگیجه از کجا پخش میشه؟

سرگیجه از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود که اگر از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، تماشای آن برای شما رایگان است و نیازی به خرید اشتراک ندارید.

رئالیتی شو سرگیجه کی پخش میشه؟

سرگیجه هر هفته سه شنبه ها ساعت 8 صبح در پلتفرم فیلیمو قابل تماشا هست.

رئالیتی شو دیگر در حال پخش فیلیمو چیه؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که به رئالیتی شو ها علاقمند هستید و دوست دارید شخصیت واقعی هنرمندان مورد علاقه خود را ببینید، باید بگوییم که رئالیتی شو جوکر 2 در حال پخش است و تماشای آن برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید