بازیگران جوکر 2 ایرانی : فصل جدید جوکر (طبقه بیست و یک) کجا پخش میشه؟

پخش فصل جدید رئالیتی شو جوکر با نام طبقه بیست و یک از 16 خرداد 1403 آغاز شد. این رئالیتی شو با فصل قبلی یک تفاوت بزرگ دارد آن هم این که به جای سیامک انصاری، احسان علیخانی میزبان و مجری این مسابقه است. این رئالیتی شو چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

 

همانطور که می‌دانید، فصل اول جوکر مورد استقبال فوق العاده کاربران قرار گرفت به طوری که تولید رئالیتی شو های مشابه برای فیلیمو تبدیل به یکی از رکن های اساسی پلتفرم فیلیمو شد و دیدیم که از رئالیتی شو اسکار هم استقبال خوبی شد.

حالا فیلیمو تصمیم گرفته است فصل جدید جوکر را با قدرت بیشتر و بازیگران محبوب تر و البته اجرای احسان علیخانی دنبال کند. در ادامه این مقاله با سیبما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این مسابقه و اسامی مهمانان فصل جدید آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

جوکر جدید کی پخش میشه؟

فهرست بازیگران حاضر در جوکر 2

همانطور که در مقدمه گفتیم، فیلیمو و احسان علیخانی برای فصل جدید جوکر سرمایه گذاری بزرگی کرده اند و بازیگران فوق العاده محبوبی را در این فصل خواهیم دید. فهرست کامل بازیگران به شرح زیر است.

  • مجید مظفری
  • سید جواد رضویان
  • بهرنگ علوی
  • محمدرضا علیمردانی
  • امیرحسین رستمی
  • نیما شعبان‌نژاد
  • نصرالله رادش
  • هادی کاظمی

بازیگران جوکر 2

رئالیتی شو جوکر از کجا پخش میشه؟

مسابقه جوکر از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. اگر شما از اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، تماشای برنامه های فیلیمو برای شما رایگان است اما اگر از دیگر سرویس دهنده های اینترنت استفاده می‌کنید، باید اشتراک فیلیمو را خریداری کنید.

مسابقه جوکر کی پخش میشه؟

پخش فصل جدید رئالیتی شو جوکر از 16 خرداد 1403 آغاز شد. این برنامه هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. شما می‌توانید بصورت آنلاین این برنامه را در پلتفرم فیلیمو تماشا کنید.

سریال های جدید ایرانی 1403

هنرپیشه های رئالیتی شو جوکر

جوکر یکی از محبوب ترین سریال های کمدی ایرانی محسوب می‌شود که به سبک رئالیتی شو ساخته شده است. فصل اول این مسابقه را سیامک انصاری اجرا کرد. در ابتدا این که کارگردان و تهیه کننده این رئالیتی شو احسان علیخانی است بصورت رسمی اعلام نشده بود اما در ادامه این مورد رسانه ای شد. حالا احسان علیخانی تصمیم گرفته است فصل جدید این رئالیتی شو کمدی را خودش داوری و اجرا کند. امیدواریم از تماشای این مسابقه لذت ببرید.

اگر به فیلم های کمدی علاقمند هستید، ما در مقاله ای فیلم های کمدی ایرانی که ارزش دیدن دارند را برای شما فهرست کرده ایم و پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک، این فهرست را مشاهده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید