معرفی سریال کره ای جدید نمایش هشت | The 8 Show 2024

نتفلیکس از یک سریال فوق العاده کره ای به نام نمایش 8 (The 8 Show) رونمایی کرد و از همان ابتدا مورد استقبال کاربران قرار گرفت. این سریال مشابه سریال بسیار محبوب اسکویید گیم است که پر بیننده ترین سریال نتفلیکس می‌باشد. به دلیل شباهت های کلی این سریال به اسکویید گیم، کاربران زیادی جذب این سریال شده اند.

 

سریال ایت شو در هشت قسمت منتشر شده است و در همان ابتدا به یکی از پر بیننده ترین سریال های در حال پخش نتفلیکس تبدیل شده است. منتقدین روتن نومیتوز به این سریال نمره 67% داده اند و همچنین امتیاز مخاطبین آی‌ام‌دی‌بی به این سریال 7.3 از 10 می‌باشد. این سریال در ژانر کمدی سیاه و دلهره آور تولید شده است. در ادمه با سیبما همراه باشید.

سریال The 8 Show چند قسمت است؟

خلاصه داستان سریال نمایش 8 (The 8 Show)

داستان این سریال تا حدودی نزدیک به سریال اسکویید گیم است اما با چارچوبی جدید و جذاب. داستان مربوط به هشت نفر می‌شود که مشکلات مالی زیادی دارند و تصمیم می‌گیرند برای تغییر اوضاع، در یک مسابقه تلوزیونی مرموز شرکت کنند.

آنها باید تا پایان مسابقه در یک استودیویی که اطراف آن فقط دیوار های بتنی دیده می‌شود، بمانند. قانون مسابقه به نظر ساده می‌آید، 100 روز در این اتاق دوام بیاورند. جایزه این مسابقه هم مبلغ قابل توجهی هست، 44.8 میلیون وون به طور مساوی بین کسانی که تا روز صدم دوام میاورند تقسیم خواهد شد.

نکته عجیب در این بازی این است که هرچیزی که نیاز داشته باشند مانند آب، برق، غذا و... برای آنها 1000 برابر بیشتر از قیمت های معمولی هزینه دارد و این مبلع از جایزه نهایی آنها کسر می‌شود.

در مراحل اول، همه چیز به خوبی پیش می‌رود و مسابقه ساده ای به نظر می‌آید اما کم کم شرایط سخت خواهد شد و شرکت کننده ها با چالش های جدی روبرو می‌شوند.

دیدن این سریال برای طرفداران سریال اسکویید گیم و فیلم پلتفرم فوق العاده خواهد بود. اگر به سریال های کره ای علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله بهترین سریال های کره ای عاشقانه را که ما در آن بهترین سریال های کره ای را فهرست کرده ایم مطالعه کنید.

سریال ایت شو چند قسمت است؟

سریال ایت شو چند قسمت است؟

سریال کره ای نمایش هشت، با عدد 8 گره خورده است. هشت نفر شرکت کننده و هشت قسمت. این سریال 8 قسمتی را حتما ببینید و از آن لذت ببرید.

سریال نمایش 8 در چه ژانری است؟

سریال The 8 Show را می‌توان در ژانر های مختلفی دسته بندی کرد. هیجان انگیز، معمایی، روانشناختی و درام. اما در ژانر رسمی این فیلم کمدی سیاه و دلهره آور اعلام شده است.

بازیگران سریال The 8 Show

بازیگران سریال The 8 Show  یا نمایش 8

این سریال یکی از سریال های پر ستاره کره ای محسوب می‌شود که بازیگران اصلی و سرشناس این سریال Ryu Jun Yeol ، Chun Woo Hee و Park Jeong Min می‌باشند.

این سریال جمعه ها از پلتفرم نتفلیکس منتشر می‌شود و مدت زمان هر قسمت آن حدود 60 دقیقه است. امیدوارم از تماشای این سریال فوق العاده جذاب لذت ببرید.

اگر از علاقمندان سریال های خارجی جدید در حال پخش هستید، ما در مقاله ای بهترین سریال های خارجی جدید را معرفی کرده ایم. سریال هایی که اکنون در پلتفرم های جهانی مانند اپل تی وی پلاس و یا نتفلیکس در حال پخش هستند. شما می‌توانید با کلیک روی لینک این فهرست را مشاهده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید