معرفی بهترین سریال های عاشقانه کره ای جدید 2023 و 2024

ژانر عاشقانه، یکی از محبوب ترین ژانر ها در سینما و تلوزیون است. یکی از پر کار ترین ژانر ها در کره جنوبی، ژانر عاشقانه است و هرساله فیلم ها و سریال های زیادی در این ژانر منتشر می‌شود و مورد استقبال جهانی قرار می‌گیرد. در مقاله ای دیگر با عنوان فیلم کره ای، بهترین فیلم های سینمایی کره جنوبی را فهرست کرده ایم که بصورت ماهیانه آپدیت می‌شود. می‌توانید با کلیک روی لینک، آن مقاله را نیز مطالعه کنید.

 

همچنین کشور ترکیه نیز در ساخت سریال های عاشقانه پیشتاز است. در مقاله ای ویژه بهترین سریال های عاشقانه ترکی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید. در ادامه با سیبما همراه باشید تا با فهرستی کامل از سریال های عاشقانه کره ای آشنا شویم.

سریال عاشقانه جدید کره ای ملکه اشک

 

12.سریال کره ای جدید ملکه اشک Queen of Tears

  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.2 از 10
  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • ژانر: عاشقانه، خانوادگی

سریال کره ای ملکه اشک محبوب ترین سریال کره ای در حال پخش است که طرفداران فوق العاده زیادی را در سراسر جهان کسب کرده است. در سال های اخیر سریال های عاشقانه کره ای زیادی منتشر شده است که پر بیننده بوده اند. داستان سریال ملکه اشک درباره یک زوج عاشق است که می‌خواهند از یک بحران بسیار سخت با کمک یکدیگر عبور کنند.

اگر از طرفداران سریال های خارجی هستید، ما در مقاله ای بهترین سریال های خارجی در حال پخش را فهرست کرده ایم که می‌توانید با کلیک روی لینک این فهرست را مطالعه کنید.

سریال کره ای جدید ولیعهد گمشده

 

11.سریال کره ای جدید ولیعهد گمشده Missing Crown Prince

  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.9 از 10
  • کشور سازنده: کره جنوبی
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، تاریخی

دیگر سریال کره ای محبوب در حال پخش، سریال ولیعهد گمشده است که از آن دسته سریال های کره ای است که متناسب با سلیقه مردم ایران می‌باشد. این سریال یک کمدی عاشقانه بسیار جذاب با تم تاریخی است. داستان این سریال در زمان پادشاهی چوسان روایت می‌شود. زمانی که ولیعهد پادشاهی چوسان توسط یک زن ربوده می‌شود و آنها فکر ازدواج با یکدیگر را در سر دارند.

سریال عاشقانه کره ای

10.سریال عاشقانه کره ای با شوهرم ازدواج کن Marry My Husband

  • سال انتشار: 2024
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8 از 10

یکی از سریال های کره ای عاشقانه کمدی که در سال 2024 منتشر شده است، سریال با شوهرم ازدواج کن است. این سریال داستان زنی به‌ اسم جی-وون را روایت می‌کند که بعد از کشته شدن به دست شوهرش، به ده سال قبل برمی‌گردد و حالا می‌خواهد از او انتقام بگیرد، چرا که او را در حال خیانت با دوست صمیمی‌اش دیده است.

سریال کره ای عاشقانه کمدی

9.سریال کره ای آهنگ عاشقانه خیالی Love Song for Illusion

  • سال انتشار: 2024
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8 از 10

آهنگ عاشقانه خیالی، یک سریال کره ای عاشقانه و فانتزی با یک داستان خلاقانه و جذاب است. این سریال داستان زنی را روایت می‌کند که عاشق یک مرد دو شخصیتی شده است. این مرد دو شخصیت کاملا مخالف هم دارد و این موضوع باعث ایجاد چالش های بسیاری در زندگی آنها می‌شود. داستان جالب این سریال را حتما دنبال کنید.

سریال کره ای عاشقانه تاریخی جدید

8.سریال عاشقانه کره ای تاریخی فریفتن پادشاه Captivating the King

  • سال انتشار: 2024
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.7 از 10

سریال های تاریخی کره ای در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند، مخصوصا اگر این سریال تاریخی، داستانی عاشقانه را نیز به تصویر بکشد. سریال کره ای تاریخی فریفتن پادشاه، داستان پادشاهی به نام  یی این را روایت می‌کند که در یک بحران سیاسی، سعی می‌کند بر سر قدرت بماند و تاج و تختش را حفظ کند. در همان زمان، یک مامور مخفی به نام کانگ هی-سو به او نزدیک می‌شود تا او را زمین بزند اما در نهایت مسحور او می‌شود.

سریال عاشقانه کمدی کره ای جدید

7.سریال کره ای عاشقانه کمدی دکتر اسلامپ Doctor Slump

  • سال انتشار: 2024
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.8 از 10

این سریال، داستان دو پزشک را روایت می‌کند که زمانی که به مدرسه می‌رفتند، رقابتی زیادی با هم داشتند و بعد از سالها با یکدیگر روبرو می‌شوند و این موضوع باعث شکل گیری یک عشق بین آن دو می‌شود. داستان بسیار جذاب است می‌تواند شما را ساعت ها درگیر خود کند.

اگر به سریال های کره ای علاقمند هستید، در یک مقاله بصورت کامل بهترین سریال های کره ای جدید را فهرست کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک، آن مقاله را نیز مطالعه کنید.

سریال کره ای عاشقانه رازآلود

6.سریال کره ای عاشقانه خرپول و کارآگاه Flex X Cop

  • سال انتشار: 2024
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.1 از 10

یک سریال عاشقانه رازآلود بی نظیر از کره جنوبی. سریال خرپول و کارآگاه داستان یک اشراف زاده مشهور نسل سومی را روایت می‌کند که بازرس پلیس شده است. او در حال مبارزه با جنایتکاران است اما یک داستان عاشقانه برای او پیش می‌آید و او را درگیر خودش می‌کند. اگر مایل به تماشای یک سریال عاشقانه با داستانی کاملا متفاوت و جذاب هستید، خرپول و کارآگاه را ببینید.

اگر به فیلم های سینمایی رازآلود علاقمند هستید، در مقاله ای بهترین فیلم رازآلود و معمایی را معرفی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک، آن فهرست را نیز مشاهده کنید.

فیلم کره ای عاشقانه کمدی

5.سریال عاشقانه کمدی کره ای مثل گل در ماسه Like Flowers in Sand

  • سال انتشار: 2023
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.6 از 10

یک سریال متفاوت عاشقانه-کمدی از کره جنوبی. سریال مثل گل در ماسه، داستان یک ورزشکار به نام کیم باک دو را روایت می‌کند که قصد خداحافظی از ورزش شیروم را دارد اما وقتی که دوست کودکی اش مدیر ورزشی باشگاهش می‌شود، شرایط زندگی اش تغییر می‌کند. این ملاقات مسیر زندگی کیم باک دو را عوض می‌کند و او وارد یک بازی عاشقانه می‌شود.

سریال عاشقانه کره ای جدید

4.سریال عاشقانه کره ای به سامدالری خوش آمدید Welcome to Samdalri

  • سال انتشار: 2023
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.1 از 10

داستان دو رفیق بسیار صمیمی که از بچگی با هم دوست بوده‌اند. جو یونگ پیل پس از مرگ مادرش به علت اشتباه هواشناسی در پیش‌بینی آب‌وهوا تصمیم می‌گیرد که کارشناس هواشناسی شود تا به مردم شهرش کمک کند و از وقع اتفاقات ناگوار جلوگیری کند اما در این مسیر ماجرا هایی برای آنها پیش می‌آید که باید در سریال دنبال کنید...

سریال عاشقانه کره ای جدید شیطان من

2.سریال عاشقانه کره ای شیطان من My Demon

  • سال انتشار: 2023
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 8.1 از 10

این سریال یک داستان عاشقانه بسیار زیبا را روایت می‌کند. داستانی از رابطه عاشقانه فردی به نام دو دوهی که وارث یک خانواده بسیار پولدار است و یک شیطان به اسم گو وون را روایت می‌کند. گو وون شب ها قدرتش را از دست می‌دهد و به یک فرد تقریبا عادی تبدیل می‌شود.این سریال کمدی-فانتزی کره ای را حتما ببینید.

سریال عاشقانه کمدی کره ای جدید یک روز خوب برای سگ بودن

1.سریال عاشقانه کمدی یک روز خوب برای سگ بودن A Good Day to be a Dog

  • سال انتشار: 2023
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.7 از 10

یک داستان عاشقانه درباره زنی که طلسم شده است و زمانی که کسی را می‌بوسد تبدیل به سگ می‌شود! تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند مردی است که از سگ‌ها می‌ترسد. این داستان فانتزی کمدی کاملا خلاقانه و جذاب است. این سریال را به کسانی که بدنبال یک سریال متفاوت کره ای برای تماشا هستند، پیشنهاد می‌کنم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید