معرفی مسابقه استندآپ کمدی رینگو (خنداننده شو جدید در راه است؟)

برنامه رینگو، یک مسابقه استندآپ کمدی جدید است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود. پس از مسابقه استند آپ کمدی "خنداننده شو" که در برنامه خندوانه رامبد جوان برگزار شد، هیچ مسابقه بزرگی بصورت تخصصی در این زمینه برگزار نشده بود و این بار رینگو می‌آید تا این جای خالی را پر کند.

 

تهیه کننده و کارگردان این برنامه سعید پاک می‌باشد. او قصد دارد یک رئالیتی شو جذاب و متفاوت برای استند آپ کمدین های ایرانی بسازد تا بتوانند با ساختاری جدید جلوی دوربین بروند و بهترین اجرای خود را به نمایش بگذارند. در ادامه با سیبما همراه باشید تا بیشتر با برنامه رینگو آشنا شویم.

رئالیاتی شو رینگو کی میاد؟

داوران این مسابقه استعدادیابی استندآپ کمدی، زهرا داوود نژاد، محمدرضا هدایتی و محمد نادری هستند که به کمدین های برنامه امتیاز می‌دهند. قرار است در این برنامه 40 شرکت کننده به رقابت بپردازند. در مرحله نخست آنها بصورت انفرادی اجرای خود را انجام می‌دهند تا خودشان را نشان بدهند اما در مراحل بعدی باید با یکدیگر دوئل کنند و به صورت گروهی به رقابت ادامه دهند.

بعنوان مجری این برنامه دو هنرمند مختلف در رسانه های مختلفی مطرح شده اند که احتمال می‌دهیم هردوی آنها در این برنامه حضور دارند. برخی رسانه ها از مجید واشقانی و برخی دیگر از هومن خیاط بعنوان مجری این برنامه نام برده اند. باید تا انتشار اطلاعات تکمیلی و رسمی درباره شرایط اجرای این برنامه باشیم.

زمان پخش و پلتفرم توزیع کننده مسابقه رینگو تا امروز توسط تولید کنندگان این برنامه اعلام نشده است. درصورت اعلام جزئیات این مسابقه، مقاله آپدیت خواهد شد و به اطلاع شما خواهیم رساند.

اگر به دنبال یک رئالیتی شو خنده دار و جذاب برای تماشا هستید، برنامه رئالیتی شو اسکار ساخته مهران مدیری بیشتر آشنا شوید. با کلیک روی لینک می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

همچنین اگر به فیلم های سینمایی طنز ایرانی علاقمند هستید، ما در مقاله ای فیلم های کمدی ایرانی که ارزش دیدن دارند را در یک فهرست کامل معرفی کرده ایم که با کلیک روی لینک می‌توانید این فهرست را ببینید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید