زمان پخش سریال طنز ایرانی اکازیون (خلاصه داستان+فهرست بازیگران)

پلتفرم نماوا علاوه بر سریال جنگل آسفالت، از یک سریال نوروزی دیگر نیز رونمایی کرد اما این بار در ژانر کمدی. به نظر می‌آید که این شبکه نمایش خانگی پس از چندین ماه کم فروغ تصمیم گرفته است سال 1403 را پر قدرت آغاز کند و به بازار رقابت با قدرت بیشتری بازگردد. با سیبما همراه باشید تا بیشتر با این سریال آشنا شویم.

 

نویسنده سریال طنز اکازیون حمزه صالحی است و کارگردان این سریال که بسیار کارنامه درخشانی دارد و تجربه ساخت فیلم های پر فروشی مانند تگزاس، دینامیت، بخارست، هتل، انفرادی را در کارنامه دارد، کسی نیست جز مسعود اطیابی. او علاوه بر این که در سینما بسیار موفق بوده است، تجربه ساخت سریال نمایش خانگی نیسان آبی را نیز در رزومه موفق خود دارد. با توجه به کارگردانی مسعود اطیابی و گروه بازیگری بسیار خوب می‌توانیم انتظار یک سریال فوق العاده جذاب و خنده دار را داشته باشیم.

زمان پخش سریال ایرانی اکازیون

خلاصه داستان سریال کمدی ایرانی اکازیون

داستان سریال اکازیون در دهه 70 روایت می‌شود. شخصیت اصلی این داستان فردی به نام رحیم است که می‌خواهد برای تحصیل به کانادا مهاجرت کند. پس از این که برای مهاجرت اقدام می‌کند متوجه می‌شود که ممنوع الخروج شده است. پس از کمی تحقیق به این نتیجه می‌رسد که مقصر این ممنوع الخروجی، دایی محسن است. او به دنبال راه چاره ای برای حل این مشکل می‌گردد.

سریال اکازیون علاوه بر این که بازیگران مشترکی با فیلم فسیل، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران دارد، فضای محیطی نزدیکی نیز دارد که ایران قدیم را نشان می‌دهد. دیدن این سریال می‌تواند برای شما فوق العاده جذاب و سرگرم کننده باشد.

اگر به فیلم ایرانی جدید علاقمند هستید ما در مقاله ای بهترین فیلم های سینمایی ایرانی را معرفی کرده ایم که می‌توانید با کلیک روی لینک آن فهرست را مشاهده کنید.

سریال طنز ایرانی اکازیون

فهرست بازیگران سریال اکازیون

همانطور که پیش تر گفتیم، سریال اکازیون علاوه بر این که کارگردان بسیار خوب با سابقه درخشان دارد، گروه بازیگری فوق العاده ای نیز دارد. گروه بازیگران این سریال در فیلم های دیگری نیز با یکدیگر همکاری داشته اند که معمولا فیلم یا سریال موفقی از آب در آمده اند. در ادامه با فهرست کامل بازیگران سریال اکازیون آشنا خواهیم شد.

  •  هادی کاظمی
  • ایمان صفا
  • غلامرضا نیکخواه
  • سمانه پاکدل
  • سام نوری
  • نعیمه نظام دوست
  •  شمسی فضل‌اللهی
  • رضا ناجی

بازیگران سریال اکازیون

زمان پخش سریال کمدی اکازیون

نماوه اخیرا از این سریال رونمایی کرده است و تا این لحظه اطلاعات دقیق تری از زمان پخش سریال اکازیون در دسترس نیست اما با توجه به رونمایی از این سریال و انتشار اطلاعات اولیه در اسفند ماه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قسمت اول این سریال در فروردین 1403 منتشر شود.

به محض انتشار اطلاعات دقیق تر این مقاله آپدیت خواهد شد و روز انتشار سریال اکازیون را به شما اعلام خواهیم کرد.

سریال اکازیون چند قسمت است؟

سریال اکازیون چند قسمت است؟

 طبق اطلاعات اولیه ای که داریم این سریال 20 قسمت خواهد بود اما هنوز تعداد قسمت های سریال اکازیون بصورت رسمی اعلام نشده است. منظر اعلام تعداد قسمت های سریال اکازیون توسط شبکه نمایش خانگی نماوا خواهیم بود.

اگر به تماشای این سریال علاقمند هستید، قطعا از طرفداران سریال های ایرانی هستید. ما در مقاله ای فهرست بهترین سریال های ایرانی را با توضیحات کامل و خلاصه داستان منتشر کرده ایم که می‌توانید با کلیک روی لینک آن فهرست را مطالعه کنید.

همچنین اگر از مخاطبان ژانر طنز هستید، بهترین فیلم های خنده دار ایرانی را در مقاله ای جداگانه دسته بندی کرده ایم که پیشنهاد می‌کنم روی لینک کلیک کنید تا به آن فهرست کامل دسترسی پیدا کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید