زمان پخش مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار

بعد از بیشتر از دو سال دوری محمدرضا گلزار از برنامه های صدا و سیما، سوپر استار سینما و تلوزیون ایران قصد دارد با اجرای مسابقه ای به نام پانتولیگ به تلوزیون بازگردد. این برنامه قرار است در زمستان 1402 از شبکه سوم سیما منتشر شود. باید دید که چه زمانی ضبط برنامه به پایان می‌رسد و زمان شروع برنامه بصورت رسمی اعلام می‌شود.

 

اگر به بازی پانتومیم علاقمند هستید و از طرفداران این بازی در دورهمی ها هستید، ما در مقاله ای کلمات سخت پانتومیم را فهرست کرده ایم که می‌توانید با مشاهده فهرست به ایده های سخت و عجیبی برای بازی پانتومیم دست پیدا کنید و حریفتان را شکست دهید.

اولین تیزر رسمی برنامه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار

این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و اجرای مراحل و چالش های جذاب توسط شرکت کنندگان در حال تولید می‌باشد. تهیه کننده این برنامه جواد فرحانی است که در گذشته تهیه کنندگی برنامه های خوبی از جمله خندوانه و ستاره ساز را بعهده داشت. به گفته جواد فرحانی، پانتولیگ با یک قالب متفاوت و سرگرم کننده مسابقه ای را بر پایه بازی پانتومیم به نمایش می‌گذارد.

افرادی که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن روبیکا که اسپانسر این برنامه است، برای حضور در این مسابقه ثبت نام کنند.

رضا گلزار در پشت صحنه پانتولیگ

تا امروز اطلاعات بیشتری از این برنامه در دسترس نیست. اگر از علاقمندان به این برنامه هستید می‌توانید با ثبت نام در روبیکا بعنوان شرکت کننده در این مسابقه حضور داشته باشید. درصورتی که منتظر پخش این برنامه هستید تا آن را تماشا کنید باید تا اعلام بعدی شبکه سه سیما منتظر بمانیم تا روز و ساعت پخش مسابقه پانتولیگ را اعلام کنند.

ممنونم که تا انتهای مقاله با سیبما همراه بودید. همچنین اگر به مسابقات مشابه و مخصوصا رئالیتی شو اسکار علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنم با کلیک روی لینک مقاله مرتبط با این برنامه را مطالعه کنید.

محمدرضا گلزار در مسابقه پانتولیگ

محمدرضا گلزار در مسابقه پانتولیگ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید